Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo14 testi pari päivää sitten, nyt on enää yksi testi jäljellä niin sen ajattelin tehdä maanantaina pois. Esikoisen raskaudesta muistan tuon että kun jatkoi testien tekoa päivittäin senkin jälkeen kun viivaa ei tarvinnut enää tihrustaa niin stressasin sitä kun ne ei joka päivä enää tummuneetkaan🥲

Liitteet

• 20251016_064635.jpg
    20251016_064635.jpg
    327.1 KB · Katsottu: 13
Huh, oli jostain syystä pakko ostaa vielä yks rfsu viikkotesti niin voi vertailla aiempiin 😂🙈 Tässä siis tän päivän, nyt luultavasti rv 5+5. Mulla oli verikokeissa HCG viikko sitten 483 joten kovastikin pitäs olla jo yli 1000 (T4) rikki. Ihan hyvä viiva siihen tulikin mutta ei tollanen yhtä vahva kuin muihin. Oisko tuo sitten ok 🤔

IMG_20251018_135832~2.jpg

Tässä edellinen testi, tehty rv 4+0.
IMG_20251006_053755.jpg

Liitteet

• IMG_20251018_130202~2.jpg
    IMG_20251018_130202~2.jpg
    426 KB · Katsottu: 14
Muokattu viimeksi:
Vitsit miten voimakas! Voisiko olla tuplat tulossa😍

Itse vähän hermoilen kun oma dpo15 pc tikku niin hailakka yhä 😖😖 Onkohan se nyt vahvistunut riittävästi perjantaista…
(Tuulimuna kummittelee mielessä niin pahoin)
Näyttää tosi hyvältä 🌈 mulla takana monikkoraskaus joka eteni ihan normaalisti viikolle 16 ja siinäkään en saanut leffaviivoja dpo14 😊 tosi yksilöllistä miten HCG nousee! En olisi sinuna huolissaan ❤️

Mulla parissa edellisessä raskaudessa viivat vahvistuneet hitaasti ja nytkään ei kolmessa päivässä tapahtunut juuri muutosta, joten seuraavan kerran testaan vasta 5+0. Joten luulisin et toikin on jossain määrin yksilöllistä miten vahvistuvat☺️
Okei tätä rauhoittelua tarvitsen minäkin juuri nyt🥲
Vertasin esikoisen tikkuriviin ja tuolloin saanut varmuudella leffat dpo21. Hiljalleen silloinkin vahvistunut.
Ja tm verratessa viiva tuntui jopa vaalentuneen välissä, mutta silloinkin sain lopulta leffat. Dpoista ei aivan tietoa.

Täällä taas pienoista nousua. Viikkodigi näytti 1-2, olisi pitänyt malttaa vielä pari päivää 2-3 tulokseen.. no nyt pitää odottaa yli viikko, että tekee vikan digin, jos voisi saada 3+ 🌈

Liitteet

• 20251019_060349.jpg
    20251019_060349.jpg
    196.1 KB · Katsottu: 42
Oonko mä poikkeus kun mä tein vaan yhden pc ovulaatiotestin (jossa tuli vahva raskausviiva), sen perään onestep raskaustestin (haamu) ja sitten clearblu viikkonäyttö (1-2vk) ja sitten mun testit loppui ja en tehnyt enempää? 🫣 On mulla kaapissa vielä tuo yksi viikkonäyttö ja mietin mihin asti maltan lykätä tekemistä... Mä aattelin että nuo testit riitti kun tuli ainakin 2 eri merkkistä mielipidettä 😃 En jaksanut ottaa stressiä väärää vauhtia tummuvista viivoista jne. 😬 Otan vähän ennakoivaa stressiä vaan tosta viikkonäytöstä. Viime raskaudessa sain kyllä aika pian 2-3vk että nyt olen kyllä jäljessä niistä testituloksista 🤔

Oonko mä poikkeus kun mä tein vaan yhden pc ovulaatiotestin (jossa tuli vahva raskausviiva), sen perään onestep raskaustestin (haamu) ja sitten clearblu viikkonäyttö (1-2vk) ja sitten mun testit loppui ja en tehnyt enempää? 🫣 On mulla kaapissa vielä tuo yksi viikkonäyttö ja mietin mihin asti maltan lykätä tekemistä... Mä aattelin että nuo testit riitti kun tuli ainakin 2 eri merkkistä mielipidettä 😃 En jaksanut ottaa stressiä väärää vauhtia tummuvista viivoista jne. 😬 Otan vähän ennakoivaa stressiä vaan tosta viikkonäytöstä. Viime raskaudessa sain kyllä aika pian 2-3vk että nyt olen kyllä jäljessä niistä testituloksista 🤔
Aika moni haluaa vaan katsoa viivojen vahvistumista sillä mielellä, että ne tosiaan vahvistuvat. Itse lähinnä vaan siksi seurasin, kun km takana. Se toi mielenrauhaa. 😊 Jos on jo valmiiksi luottavainen fiilis, niin silloin tämän rahan tuhlaamisen voi jättää väliin hyvillä mielin väliin! 😁

Ihana kun voit luottaa raskauteen @Viliina ❤️ Mulla sama kuin @Ixia86 , km-taustalla helpottavaa seurata vahvistumista. Mä myös ostin dpo3 ison paketin ovistestejä uutta kiertoa varten, kun vanhat loppui ja siinä tuli mukana 20 raskaustestiä 😅 niin ei tarvii säästellä.. jos ei olisi testejä valmiina, en varmaan ihan joka päivä tekisi.

No tein sitten aamulla sen viikkonäytöllisen ja tuli 2-3vk (nyt 4+5-4+6). Meni siis hukkaan... En nimittäin saanut neuvolan kautta verikoetta 🙄 Pitää sit varmaan ens vk tehdä vielä viikkonäyttö tai sit aikaistaa varhaisultraa viikolla... Mutta sitten jos se menee liian aikaiseksi niin tulee kalliiksi 😬 Ärsyttävää!

Mäkin esikoisen aikaan tein yhden testin ja sillä selvä, en osannut edes miettiä, että kaikki ei menis hyvin. Vasta kahden kemiallisen jälkeen aloin tekemään useita testejä ja seuraamaan niillä. 😅 Parempihan kai olis jos vois luottaa ilman testejäkin.

Mäkin aattelen että tummeneva viiva tuo jotain varmuutta siihen että jotain tapahtuu, kun tässä vaiheessa ei vielä muutakaan ole ennen varhaisultraa😅 oon myös ihan liian nuuka ostamaan viikkotestejä ja samaahan nekin kaiketi tekee, siinä sen hcg nousun saa vaan kirjallisena palautteena vs. tummentunut viiva 🤔

Vielä oma viimein testi eiliseltä, oisko se nyt sitten ollut 4+4.

Liitteet

• 20251020_064216.jpg
    20251020_064216.jpg
    206.1 KB · Katsottu: 13
Takaisin