Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jooei, esikoista odottaessa kävin 3 kertaa ja vielä vuosi synnytyksestä kerran. Voisi olla vaikka mun osalta nää jo tässä.Ei kyllä houkuta yhtään se sokerirasitusmutta aina sen on saanut tehdä
Voi sentäs, ootkin saanut monta kertaa käydäJooei, esikoista odottaessa kävin 3 kertaa ja vielä vuosi synnytyksestä kerran. Voisi olla vaikka mun osalta nää jo tässä.
(Lähete tosin laitettu jo ekaan tietylle aika välille.)
En tiedä onko paikoissa eroja mutta mulle NLA täti sanoi erikseen et puoliso voisi ensi kerralla tulla mukaan kun olisi mahdollista kuulla sydänäänetKannattaako isä ottaa mukaan neuvolaan? Toinen neuvolakäynti tulossa, ja mietin onko siellä enemmän äidin terveyden seurantaa vai jotain missä isänkin olis hyvä olla?
Meillä isä oli mukava vain ultrissa ja sillä käynnillä, missä voi hoitaa isyyden tunnustamisen. Toki sydänääniä on mukava kuunnella, mutta muuten ei koettu tarpeelliseksi et hän on mukana. Käynnit pyörii kuitenkin minun terveyden ympärillä, eikä isältä kauheasti mitään kyselty tms.Kannattaako isä ottaa mukaan neuvolaan? Toinen neuvolakäynti tulossa, ja mietin onko siellä enemmän äidin terveyden seurantaa vai jotain missä isänkin olis hyvä olla?
Mulla ekassa raskaudessa mies oli mukana aina kun pääsi. Halusi osallistua ja kuulla asiat tuoreeltaan, ettei mun tarvinnut aina muistaa kaikkea kertoa. Kiva kun oli kiinnostunut. Nyt toisen kohdalla ei varmaan tule niin usein mukaan, kun on kotona meidän lapsen kanssa. Ultraan toki sitten mukaan. Neuvolaterkkakin on jo hänelle tuttu kun samalla käyty esikoisen kanssa.Kannattaako isä ottaa mukaan neuvolaan? Toinen neuvolakäynti tulossa, ja mietin onko siellä enemmän äidin terveyden seurantaa vai jotain missä isänkin olis hyvä olla?
Toivottavasti kaikki olisi hyvinSe oli eka neuvolalääkäri se. Sitten vaan jännätään viikon päähän kun on kontrolli. Pitäisi olla 10+5 nyt ja ultrassa sikiön koko vastasi 8+5. Sydänääniä ei saatu kuuluviin, vaikka lääkäri sanoi kyllä näkevänsä jotain.
Toivottavasti osa tekijänä olisi laina ultra, mutta vähän huonoilla fiiliksillä nyt.