Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh mikä ärsytys mulla oli se rfsu viikkotesti ja meni ihan pilalle 😭 sitä joutuu dippaa enemmän ku sen 15sek. Ei tapahtunu mitään jäi valkoseks. Sit kastoin vähän lisää vedellä ku heitin kupin jo pois niin sit lähti toimii mut ei tietenkää näyttäny oikein. Eli jos teette dipatkaa et lähtee väri levii.

Äh mikä ärsytys mulla oli se rfsu viikkotesti ja meni ihan pilalle 😭 sitä joutuu dippaa enemmän ku sen 15sek. Ei tapahtunu mitään jäi valkoseks. Sit kastoin vähän lisää vedellä ku heitin kupin jo pois niin sit lähti toimii mut ei tietenkää näyttäny oikein. Eli jos teette dipatkaa et lähtee väri levii.
Mun yhdelle tutulle kävi tää ihan sama. Ei oikein nämä vissiin toimi, kuten pitäisi...

Eiköhän me kaikki hötkyillä ja panikoida ihan yhtälailla! :tears: :red-heart: Onneks tänne voi ihan rauhassa purkaa tuntemuksia! Tuntuu, että jokaisen etapin jälkeen odottaa seuraava, jota vähän panikoida. :tears:

Missä mun leffaviivat? 😣 kaks alimmaista tehty eilen ja tänään rv 4+2. Ahistavan haaleet.
View attachment 148854

Viivahan kuitenkin vahvistuu kokoajan :)

Täällä myös yks hötkyilijä ja oonkin saanut testailun takia jo useamman stressipaniikin päälle. Ei ole leffaviivoja tännekään tullut mutta mä päätin että en testaa ennen ensi viikkoa, jolloin teen digin. Tuo liuskoilla testaaminen aiheuttaa mulle vaan semmoisen kierteen että kokoajan tarvii lisävahvistusta että voi huokaista helpotuksesta, seuraavaan aamuun asti 🥵😅

Samaistun 😄❤️ mulla ois kans cb digi odottelemassa, yritän malttaa sen kanssa keskiviikolle ni ois 5+1. Mies ei ymmärrä yhtään tätä testaus vimmaa 😅

Samaistun 😄❤️ mulla ois kans cb digi odottelemassa, yritän malttaa sen kanssa keskiviikolle ni ois 5+1. Mies ei ymmärrä yhtään tätä testaus vimmaa 😅
Mä en ole edes viitsinyt ostaa sitä vielä koska houkutus olis liian iso 🤣
Ei meilläkään mies ymmärrä, ja muutenkin tuntuu että mies pitää vielä ”etäisyyttä” asiaan koska pelkää pettymistä tuon edellisen kemiallisen jälkeen. Eli en nyt ihan joka testillä oo häntä kiusannutkaan

Meneekö tuossa cb digissä samalla tavalla noi jotenkin et jos saa sen 3+ kertoo et hcg et on jonkun tietyn arvon yritin ettiä netistä jotain taulukkoa mutta ei löytynyt. Mietin et käynkö hakee sen vai kokeilenko uusiks rfsu

Itse odotin niin kauan että väri alkoi leviämään, meni varmaan tosiaan yli 15 sek.

Meneekö tuossa cb digissä samalla tavalla noi jotenkin et jos saa sen 3+ kertoo et hcg et on jonkun tietyn arvon yritin ettiä netistä jotain taulukkoa mutta ei löytynyt. Mietin et käynkö hakee sen vai kokeilenko uusiks rfsu
Ilmeisesti CB:n omilla sivuilla olisi, että antaa 3+, kun hCG yli 2753, mutta todellisuudessa varmasti tuon 3+ saa, kun hCG yli 4000. Sen takia en itse uskaltanut tehdä tuota liian ajoissa. Rfsun viikkotestistä en osaa sanoa, mutta en muutenkaan itse pidä noita rfsun testejä kovin luotettavina.

Moikka kaikki! Mä liityn tänne myös, tänään aamulla tein positiivisen raskaustestin (raskaustestit) 🙊
Olo vähän epätodellinen, lopetin gestinylit 8.9, tyhjennysvuoto alkoi niukkana 11.9 kesti kolme päivää ja omia menkkoja ei siis kerinnyt tulemaan ollenkaan, enkä ovulaatiota tikuttanut enkä edes tunnistanit oireista. Tää on nyt mun kolmas raskaus 🫶🏼

Muokkaanvirelä:
Flo sovellus näyttää et nyt ois 4+1 eli la 17.6

Liitteet

• 20251009_055657.jpg
    20251009_055657.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 52
Muokattu viimeksi:
Moikka kaikki! Mä liityn tänne myös, tänään aamulla tein positiivisen raskaustestin (raskaustestit) 🙊
Olo vähän epätodellinen, lopetin gestinylit 8.9, tyhjennysvuoto alkoi niukkana 11.9 kesti kolme päivää ja omia menkkoja ei siis kerinnyt tulemaan ollenkaan, enkä ovulaatiota tikuttanut enkä edes tunnistanit oireista. Tää on nyt mun kolmas raskaus 🫶🏼

Tervetuloa! 🥰

Heippa! Oisko näissä pienet haamut?🤩 Pillerit lopetin 18.10 taukoviikon aikana ei tullut vuotoa, pieni epätoivo on, mutta ois mahtavaa jos tulis esikoiselle kaveriksi toinen kesäkuinen❤️lämpöjen mukaan ovis ois ollut 28.10
IMG_8751.pngIMG_8753.png

hyvä kun aamulla kävin selittelemässä täällä että ei ole syytä tehdä paniikkitestejä ja lounaalla kävin sit itse hakemassa digin 😂

Oon siis tehny kaks digiä, sen ekan dpo10 joka näytti raskaana 1-2, tokan viime viikolla jossain vaiheessa kun oli 4+ viikot ja edelleen näytti 1-2. Tänään viikkoja 5+1 ☺️ tyytyväinen olen että hcg-tasot nousee, kun tiedän että sen esikoisen kans ne ei myöskään heti pompsahtaneet sinne 3+ tasolle. Ovis on satavarmasti tiedossa

IMG_2161.jpeg

Heippa! Oisko näissä pienet haamut?🤩 Pillerit lopetin 18.10 taukoviikon aikana ei tullut vuotoa, pieni epätoivo on, mutta ois mahtavaa jos tulis esikoiselle kaveriksi toinen kesäkuinen❤️lämpöjen mukaan ovis ois ollut 28.10
View attachment 148864View attachment 148865
En valitettavasti näe näissä mitään mut voisit kysyä vielä siellä vauvakuumeilun puolella? 😊 pidetään peukkuja!

Mulla se rfsu viikkotesti vaati kyllä pidemmät dippailut että lähti leviämään, kannattaa pitää pitempään. Aika huono testi siltä osin.

Täällä kans yks 3 lapsen äiti, joka nyt onkin ihan hermoheikko, kävin lääkärissä monen vaivan takia ja sanoin alavatsatuntemuksista niin ottivat verikokeena HCG:n. Katsoin kannasta äsken että se on 295 🥲❤️ Yritän nyt vähän rentoutua ja olla miettimättä liikaa.

Mullakin mies selvästi vähän himmailee vielä, sanoo olevansa järjen ääni ja pessimisti niin ottaa rauhassa näin alussa. Sitte välillä se pohtinut millä nimellä kutsuttaisiin tätä raskausaika ja kirppiksellä kierreltäessä se katteli lasten leluja ja mitä vois sitte joskus ostaa 😅 Selvästi kyllä mukana tässä.

Hurjasti tsemppiä kaikille, kyllä se tästä tämä alkustressikin vielä helpottaa 🫂

Raskauskeijun ovistestiin tuli vain hailu haamu. Näköjään tää PC ovistesti näyttää hyvin myös raskauden!

Liitteet

• B2E09BA6-3221-4B33-AB6C-BC78856200D0.jpeg
    B2E09BA6-3221-4B33-AB6C-BC78856200D0.jpeg
    775.5 KB · Katsottu: 23
Takaisin