Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten on mahdollista että clearblue digi samasta näytteestä nega ja rfsu digi positiivinen? 🤣

1000009224.jpg

Hyvin mielenkiintoista! 😅 Mut sulla oli noissa eilen laitetuissa ihan selvät punaiset viivat! Voisiko nyt kiikastaa aikaisista päivistä/rakkoajasta/laimeasta pissasta?

Hyvin mielenkiintoista! 😅 Mut sulla oli noissa eilen laitetuissa ihan selvät punaiset viivat! Voisiko nyt kiikastaa aikaisista päivistä/rakkoajasta/laimeasta pissasta?
Niin en tiedä tein kyllä aamulla negan herkän puikkotestin ja sit ajattelin että no teen digin nyt en edes tiedä miksi tein... 🤷‍♀️ Harmi että noita clearbluen testejä ei enään ole mulla. 🙈 Ehkä nyt uskon tähän hetken ainakin kunnes toisin todistetaan koska digin luulisi olevan oikeassa? Vaikka toinen digi sanoikin muuta. 🤣

Niin en tiedä tein kyllä aamulla negan herkän puikkotestin ja sit ajattelin että no teen digin nyt en edes tiedä miksi tein... 🤷‍♀️ Harmi että noita clearbluen testejä ei enään ole mulla. 🙈 Ehkä nyt uskon tähän hetken ainakin kunnes toisin todistetaan koska digin luulisi olevan oikeassa? Vaikka toinen digi sanoikin muuta. 🤣
On kyllä mysteeri tämä homma. 😂 Voisi ajatella, että selkoa tulisi tässä parin päivän sisällä. 😊

Miten on mahdollista että clearblue digi samasta näytteestä nega ja rfsu digi positiivinen? 🤣

View attachment 148617
No ompas outo taas. Mulla tulee vaan mieleen että toi toinen olis vähän herkempi kun harvemmin tulee vääriä positiivisia.😳 sulla on kyllä hc piinailut.🫨 mutta varovaiset onnittelut🤗

Mulla dpo12 ja testit näyttää tältä tein siis kaksi koska halusin testata onko samasta näytteestä millaisia eroja. Ja nähtävästi on. 😳Vähän vaikuttaa että mulla kemiallinen koska testit ei näytä ainakaan vahvistuneen toissapäiväisestä... 😟

1759304462744.jpeg

||No okei kuivuivat ne ihan yllättävän vahvan näköisiksi. 🫣

1000009239.jpg

Muokattu viimeksi:
Tää on vaan niin hankalaa pysyy positiivisena kkm jälkeen kun sitä valmistautuu jo valmiiks pahimpaan 😫
Ylempi dpo14 ja alempi dpo16. Olin varma et teen ensviikol enään sen rfsu viikollisen mut saapi nähdä 🙈 IMG_5825.jpeg

Tää on vaan niin hankalaa pysyy positiivisena kkm jälkeen kun sitä valmistautuu jo valmiiks pahimpaan 😫
Ylempi dpo14 ja alempi dpo16. Olin varma et teen ensviikol enään sen rfsu viikollisen mut saapi nähdä 🙈 View attachment 148717
Ymmärrän kyllä ihan täysin tuon pelon! Itekin tässä yritän vaan tsempata historia kummitellen, että mennyt ei merkkaa mitään nyt tässä raskaudessa. Toivottavasti jossakin vaiheessa pystytään myös iloitsemaan ja nauttimaan matkasta. ❤️ Ainakin hyvin sulla viiva vahvistunut! 😊

Ehkä minäkin uskaltaudun tänne jo kurkkimaan 🫣 tänään dpo12 ja testi vahvistuneet pitkin viikkoa. Viime kierrossa kävin toukokuisissa mutta osoittautui kemialliseksi, joten on ollut vaikeaa vielä iloita kauheasti plussista. Mutta jospa sitä nyt uskaltaisi jo vähän varovasti iloita kun viivat on jo vahvempia kuin mitä ne viime kierrossa olivat 🙂

Tässä siis dpo12 rfsu early ja pc:n liuska

IMG_9828.jpeg
IMG_9831.jpeg

Tervetuloa joukkoon uusille ja isot onnet plussista!❤️

@Opahc tuossa on jo tosi selkeä vahvistuminen kyllä! Mutta pelko on täysin ymmärrettävä.

Mä tein eilen vielä kaapissa pyörineen vikan testin pois, eilen siis oli dpo23😅 Vähän tekis mieli ihan huvikseen vielä viikkodigi ostaa, mutta tuskin se lisäarvoa kamalasti tuo.

Liitteet

• IMG_3379.jpeg
    IMG_3379.jpeg
    580 KB · Katsottu: 3
Mä täällä kanssa pähkäilen, että pitäisikö tehdä tuo digitesti vai ei. Toisaalta haluaisi tehdä, mut toisaalta pelottaa. :Grimacing Face:Pitänee vielä funtsia asiaa hetken aikaa, saahan tuon kaupasta haettua halutessaan!

Takaisin