Millä PP:llä plussasit?

Laitetaan tännekin nyt tuo oma testikuva muistiksi ja tiedoksi muille. 😊 Eli eka PAS ja 5-päiväisen blaston siirto luonnonkiertoon toi tämän plussan/haamulaisen dpo10/pp5. Aavistuksen verran hailuraa näkyi jo eilen, mutta en uskaltanut silloin silmiin vielä luottaa. 😅

Liitteet

• 20250922_064218.jpg
    20250922_064218.jpg
    160.2 KB · Katsottu: 89
Mäkin taidan tänne tulla laittamaan, jos joku tästä hyötyy. Itse tullut tätä ketjua luettua monia kertoja🤭
Tääläkin tehtiin 1. PAS, jollon siirrettiin 6 päiväinen. Ekan testin tein pp 6 / dpo 12, jolloin tuli haalea viiva. Sen jälkeen testasin joka aamu ja viiva lähti hitaasti mutta varmasti vahvistumaan 🥹✨
Tänään oli virallinen testi päivä ja digillä tuli tulos 2-3🌈

Hei! Millä testeillä ootte tehnyt näitä varhaisia testauksia? Oon nyt pyörinyt kaupoissa ja ollut vaikea valinta minkä niistä testeistä otan 😅

Hei! Millä testeillä ootte tehnyt näitä varhaisia testauksia? Oon nyt pyörinyt kaupoissa ja ollut vaikea valinta minkä niistä testeistä otan 😅
Pregcheck on varma valinta! Se on oikeasti aika herkkä, vaikka 25 mIU ja ei näyttele mitään viivanpaikkoja tai muutenkaan petkuta. 😁 Mulla on ollut käytössä myös onesteppejä raskauskeijulta, kun käytin niiden ovisliuskoja, jotka ovat ihan toimivia, mutta nuo niiden raskaustestit on sellaista kuraa, että polttaa pitäisi kaikki. 😂 Ovat 10 mIU herkkiä olevinaan, mutta ei kyllä pidä paikkansa, koska pc näyttää selvää viivaa ja tuossa ei näy välttämättä mitään järkevää haamua edes.

Joo täälä kans Pregcheck! Ja ihan samat kokemukset kun @Ixia86 lla! 😄
Joskus tehnyt kans noilla One Stepin testeillä samaan aikaan Pregcheckin kanssa ja Pregcheck anto selkeen viivan kun One Step anto jotain haamujen haamua. vaikka se on olevinaan herkempi 😅

Minultakin jo keväinen testi tänne, mikäli joku rohmuaa tietoa yhtä paljon kuin itse silloin 🤭

Testasin ensimmäisen kerran vasta pp9 5-päiväisen siirron jälkeen ja silloin tulos oli kyllä jo hyvin selvä. Pregcheckin testi teki oharit ja oli viallinen, mutta laatikon pohjalta löytyi onneksi tämä yksi OneStepin testi, joka itselläni toimi ihan hyvin 😄

IMG_5278.png

Minultakin jo keväinen testi tänne, mikäli joku rohmuaa tietoa yhtä paljon kuin itse silloin 🤭

Testasin ensimmäisen kerran vasta pp9 5-päiväisen siirron jälkeen ja silloin tulos oli kyllä jo hyvin selvä. Pregcheckin testi teki oharit ja oli viallinen, mutta laatikon pohjalta löytyi onneksi tämä yksi OneStepin testi, joka itselläni toimi ihan hyvin 😄

View attachment 148505
Onpas sulla ollut vahvat viivat onestepillä jo tossa vaiheessa! :Grinning Face: Onkohan sulla ollut joku pätevämpi erä tms. Tänään meinaan itse tein pc:llä dpo15 testin ja sain leffaviivat, mutta onestep näyttää nyt ehkä juuri ja juuri tuolta, mitä sulla tämä testi. :tears: Oon siis halunnut nyt käyttää nuo surkeat parit onestepit pois, mitä kaapissa pyörii ja toimivat kyllä kummallisesti. Päiväystä kyllä piisaa, kun kesällä hommattu ovistestien kyljessä.

Mulla OneStepit on toimineet kyllä ihan hyvin 😅 Tässä raskaudessakin näytti ekana plussan, dpo 10:

IMG_1934.jpeg

Esim. dpo 16 oli myös vahvistunut aika samaan tahtiin e@h:n kanssa.

IMG_2003.jpeg

Takaisin