Millä PP:llä plussasit?

Viivojen vahvuus tosiaan kyllä vähän huolettaa mutta järki sanoo että jotain siellä yrittää tapahtua kun kuitenkin nyt vahvuus taas nousussa. Edellinen kemiallinen siellä mielessä silti kummittelee… mulla 6 naksausta kerrallaan mutta siis tää viimeisin testi tehty ennen kun naksautin tänään uudelleen viimeiset naksut.
Se voi vaihdella tosiaan pidätysajan mukaan. Mutta kyllä tuo silti lupaavalta näyttää. Toivotaan!!!

Mulla on siirto huomenna ja ovitrelle ensi keskiviikkona. Aion taas testata joka päivä. Siinä on pehmeä lasku, oli mikä tulos hyvänsä.

Se voi vaihdella tosiaan pidätysajan mukaan. Mutta kyllä tuo silti lupaavalta näyttää. Toivotaan!!!

Mulla on siirto huomenna ja ovitrelle ensi keskiviikkona. Aion taas testata joka päivä. Siinä on pehmeä lasku, oli mikä tulos hyvänsä.
Okei sulla on nyt jo uuden vauvan yritystaival menossa! Paljon tsemppiä siihen 😊 Meillä tosiaan vain yksi luomulapsi ja muuten pelkkiä menetyksiä tullut hoidoista ja spontaanisti myös yksi myöhäinen keskenmeno. Yritystä nyt enemmän tai vähemmän 4 vuotta.

Okei sulla on nyt jo uuden vauvan yritystaival menossa! Paljon tsemppiä siihen 😊 Meillä tosiaan vain yksi luomulapsi ja muuten pelkkiä menetyksiä tullut hoidoista ja spontaanisti myös yksi myöhäinen keskenmeno. Yritystä nyt enemmän tai vähemmän 4 vuotta.
Joo. Iän takia alettiin nopeasti sisarusta yrittämään. Voi kun nyt enteilisi hyvää nuo viivat!

Miten @Hyvätulee viivat kehittyivät?
Viivat kehittyi hyvin ja virallisena testipäivänä eli viime torstaina 6.3. tuli tasavahvat viivat sekä digiin 2-3 😍 Kävin myös veritestissä joka oli silloin samana päivänä 933, kuulemma oikein hyvä. Nyt tyhmänä menin testaamaan tänään vielä digillä, koska oireet melko lieviä edelleen. Harmikseni se digi näyttää vieläkin 2-3 vaikka nyt laskurin mukaan pitäisi olla menossa 5+3. Tästä tietysti huolestuin. En oikein tiedä viitsinkö mennä uudelleen veritestiin vai huolestunko vain turhaa lisää. Varhaisultran varasin yksityiselle jo ensi viikolle rv6+6 kun julkisella hoitoklinikalla se on vasta 7+5. En tiedä miten pää pysyy kasassa vielä 1.5 viikkoa!

Miten sinulla menee, mitä on tapahtunut siirron jälkeen? :)

Viivat kehittyi hyvin ja virallisena testipäivänä eli viime torstaina 6.3. tuli tasavahvat viivat sekä digiin 2-3 😍 Kävin myös veritestissä joka oli silloin samana päivänä 933, kuulemma oikein hyvä. Nyt tyhmänä menin testaamaan tänään vielä digillä, koska oireet melko lieviä edelleen. Harmikseni se digi näyttää vieläkin 2-3 vaikka nyt laskurin mukaan pitäisi olla menossa 5+3. Tästä tietysti huolestuin. En oikein tiedä viitsinkö mennä uudelleen veritestiin vai huolestunko vain turhaa lisää. Varhaisultran varasin yksityiselle jo ensi viikolle rv6+6 kun julkisella hoitoklinikalla se on vasta 7+5. En tiedä miten pää pysyy kasassa vielä 1.5 viikkoa!

Miten sinulla menee, mitä on tapahtunut siirron jälkeen? :)
Hienoa kuulla! Nyt vain tsemppiä ja paljon muuta tekemistä, jotta se vu tulisi sieltä kuin huomaamatta. Se antaakin sitten ainakin puoleksi tunniksi mielenrauhan :P

Minulla ovitrellen jälkeen viiva on pysynyt koko ajan aika lailla samanvahvuisena. Tänään se oli vahvistunut. Kohta ollaan lähellä tasavahvaa. Ylihuomenna on virallinen testipäivä. Raskausoireetkin ovat niin voimakkaat olleet jo viikon (siis 2+4 alkaen :D ), että kyllä mä uskon olevani raskaana. Varasin varhaisultran 6+4. Nyt aloin miettiä, että jos malttaisi 7+0. Jos 6+4 ei näykään sitä mitä pitäisi, tulee varmaan massiivinen ahdistus uutta ultraa odotellessa.

Hienoa kuulla! Nyt vain tsemppiä ja paljon muuta tekemistä, jotta se vu tulisi sieltä kuin huomaamatta. Se antaakin sitten ainakin puoleksi tunniksi mielenrauhan :P

Minulla ovitrellen jälkeen viiva on pysynyt koko ajan aika lailla samanvahvuisena. Tänään se oli vahvistunut. Kohta ollaan lähellä tasavahvaa. Ylihuomenna on virallinen testipäivä. Raskausoireetkin ovat niin voimakkaat olleet jo viikon (siis 2+4 alkaen :D ), että kyllä mä uskon olevani raskaana. Varasin varhaisultran 6+4. Nyt aloin miettiä, että jos malttaisi 7+0. Jos 6+4 ei näykään sitä mitä pitäisi, tulee varmaan massiivinen ahdistus uutta ultraa odotellessa.
Wau!! Toihan on tosi lupaavaa 🤩 Mulla on myös ollut kyllä kaiken aikaa jotain oireita mutta mielestäni aika ”vähällä” olen päässyt. Mieli ei vaan meinaa pysyä mukana… on se vaan niin että ne kaikki epäonnistumiset ja menetykset vahvasti kummittelee.

Mulla tänään pp5 (6 päiväisen alkion siirto) ja testiin tuli haalea viiva 🫣
Nyt se todellinen piina vasta alkaakin 😅

1000048381.jpg

Hei🩷 oon uus täällä😇
Mulle siirrettiin viime ke 5pv alkio. Siitä asti ollut alavatsa kipee, ei muita oireita.. Oon jo testaillut ja tältä näyttää. Toivottavasti viivat tummuu ens su mennessä. Sillo on virallinen testipäivä. Pelkään nii paljo et jos on kemiallinen kun seki voi kai antaa plussaa😬
1000022033.jpg

Mulla tänään pp4, siirrettiin 4pv alkio. ehkä huomenna vois testata. tää on toinen ivf ja kolme vuotta yritystä takana!

Mulla tänään pp4, siirrettiin 4pv alkio. ehkä huomenna vois testata. tää on toinen ivf ja kolme vuotta yritystä takana!
Itse tuun vähä jälkijunassa.. mulla PP3 menossa ja 3päiväinen siirrettiin ja mietin koska voi testata

Ihana kuulla! Alan olla kyllä enemmän sillä kannalla että kemiallinen tai ovitrellen vaikutus vain. Yllättynyt silti vahvoista oireista. Hyvä kuitenkin kuulla että näitäkin tapauksia on että haalistuu välissä. Mulla tosin nyt eilen illalla pp6 melkein olematon viiva. Pp5 oli aika lailla selkeästi nähtävä. Vaikka on epätodennäköistä että on tärpännyt niin lääkkeitä aion jatkaa loppuun asti kun kuitenkin kaikenlaisia onnistumistarinoita kuulee.

Tämä on meillä tosiaan 3ivf viimeinen pakastettu alkio, kaikkien neljän pakastetun piti olla top-luokkaa mutta ei mitään onnistumisia. Nyt on sitten mietittävä raaskiiko lähteä yksityiselle. Niitä Kelan korvauksia ei ole taidettu vieläkään päättää…
Ovitrelle sai mulla ainakin plussan raskaustestiin 10 päivän ajaksi, ja raskausoireetkin. Se oli ensimmäinen ja viimeinen positiivinen tähän mennessä.. Nyt odotellaan PP6 ja negaa kaikki testit tähän mennessä..

Itse tuun vähä jälkijunassa.. mulla PP3 menossa ja 3päiväinen siirrettiin ja mietin koska voi testata
Mä testasin jo pp4, selvä nega, pp5 selvä nega ja tänään pp6 selvä nega.. Onhan tässä vielä mahdollisuus, mut tuntuu et toivo menetetty vaikka olin aluksi niin varma.. Siinä pp1-3 oli oireita ja sitten lakkas. Nyt ei oo lainkaan oireita.

Kerro miten sulla menee kun uskallat testailla 😊

Tähän päivään lisäykseksi niin illasta alkoi tuntumaan semmosta ajoittaista pistelyä tai viiltoja vasemmalla munasarjalla. Olisipa kiinnittyminen 🥺

meille tehtiin 3 päiväisen alkion tuoresiirto ja tänään pp12. Tukilääkityksenä terolut ja gonapeptyl pp3. Huomenna pp13 virallinen testipäivä.
Ite en tosin malttanut ootella viralliseen testipäivään vaan tuli tehtyä eka testi jo pp8. 😆 Sillon testiin tuli haamujen haamu. Sittemmin viivat vahvistuneet ja tänään aamun testissä jo kunnon viivat❤️✨ huomenna sit edessä varsinainen testi digillä, jännitävää ja pelottavaa❤️

Laitetaanpa tänne muistiin ja kaikille tiedonjanoisille infoksi. Täällä 4 päiväisen varhaisen blaston tuoresiirrosta tuli pp6 haalean haalea haamu (pcn testillä), ja 5 päiväisen blaston pakastesiirrosta tuli pp5 apteekin herkkään haamu, ja pcn testiin pp7. Molemmat raskaudet jäivät tosin kemiallisiksi mutta aikaisin ovat näkyneet testeissä.

Moi kaikille! Epätoivoisena tukea hakemassa, 22.8 siirrettiin tuoresiirtona 3 päiväinen alkio. Alkuviikosta sain tietää ettei 5 muusta alkiosta yksikään selvinnyt pakkaseen ja siitä alkoi testivimma vaikka aikaista oli, nyt kai pp 9 ja negaa on, onko tästä vielä teidän kokemuksella mahdollista saada plussa?

Moi kaikille! Epätoivoisena tukea hakemassa, 22.8 siirrettiin tuoresiirtona 3 päiväinen alkio. Alkuviikosta sain tietää ettei 5 muusta alkiosta yksikään selvinnyt pakkaseen ja siitä alkoi testivimma vaikka aikaista oli, nyt kai pp 9 ja negaa on, onko tästä vielä teidän kokemuksella mahdollista saada plussa?
Moikka! Pahoittelut ettei pakkaseen selvinnyt alkioita ❤️ Mulla on näkynyt plussat jo pp6 selvinä haamuina Pregcheckin testeillä mutta mulle siirretty aina 5 päiväinen alkio. Jos pp9 ollut nega niin ei ole enää plussaa tullut.

5-päiväisen pakastealkion siirrosta plussa pp5 aamulla, ja testiviiva oli niin haalea, ettei varmasti edellisenä päivänä olisi vielä näkynyt yhtään mitään. Jos uuteen PASiin vielä joudutaan niin testaan silloin aikaisintaan pp7.

Takaisin