Omalle äidille kerroin, ja miehen vanhemmille kerrottiin myös tänään. Ollaan kaikesta avoimesti puhuttu, joten luonnollisesti tästäkin. Jos käy huonosti niin ei olisi eka kerta, ja on kuitenkin mukava saada siinä tilanteessa myös tukea heiltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa, että hän on jo valmiinaMeillä kans kuopus uimareissulla totesi, että olispa meillä se vauva, niin hoitaisin sitä ja pitäisin sylissä. Yhden vaipankin lupasi vaihtaa. En tiedä missä kohden uskalletaan kertoa. Ja sen jälkeen se tieto ei tietysti pysyy muilta salassa, kun varsinkin tuo kuopus hehkuttaisi sitä varmasti kaikille kavereille.
Eskarilainen eli hänestä varmasti tulee hyvä apuri kyllä.Ihanaa, että hän on jo valmiinamiten vanha kuopus on?
Mun äiti huomasi heti, mutta isällä kesti pitkään. Äiti sitten huikkasi olohuoneesta, kun oltiin isän kanssa keittiössä, että "kato kun esikoisella on hieno paita". Isä siihenkin totesi, että "joo hieno paita, eiku JOO HIENO PAITA"
Onpa kyllä tosi ikävääSiskolle ja kahdelle ystävälle kertonut. Ajattelin odotella muille kertomista tällä kertaa pidemmälle - kun on varmempaa. Ekasta raskaudesta kerroin aikoinaan töissä yhdelle työkaverille ja se levisi ikävästi. Kas kummaa, kukaan ei kuitenkaan reagoinut kun sain keskenmenon. Ei edes vointia viitsitty kysyä. Olin tuolloin päiväkodissa töissä.
Anoppi leikki tunnin esikoisen kans eikä tajunnut
Tää on kyllä niin hauskaa miten ihmiset kiinnittää niin erilailla asioihin huomiota! Mä itse varmaan en myöskään huomaisi. Sama jotkut kihlasormukset jotkut hoksaa heti.Anoppi leikki tunnin esikoisen kans eikä tajunnutsitten miehen veljen kihlattu tuli aamupalalle ja onnitteli heti. Tätä seurasi hölmistynyt ihmettely, että mitä onnitellaan ja pienellä vihjauksella saivat paidan tavattua
![]()
Haha sama, tutut välillä kyllä kertoo törmänneensä muhun! :DOon kans samanlainen, en huomaa yhtään mitään. Pitää hieroa naamaan, niin silloin saattaisin tajutaTästä syystä en varmaan myöskään ikinä törmää tuttuihin missään
![]()
Onpa ihana että saatte ystävän kanssa lapset niin lähekkäin, kunhan kaikki menee hyvin! Niistä on pakko tulla sit kans ystävät :)Oon kertonut yhdelle ystävälle jonka kanssa alettiin yrittämään kolmansia lapsia yhtäaikaa ja myöskin plussattiin muutaman päivän erolla. Tää tuntuu vaan tosi uskomattomalta että voi näin käydä. Parhaalle ystävälle oon myös kertonut sekä äidille. Muille ei varmaan kerrota ennen nt ultraa, miehen porukoille ei varmaan uskalla kertoa kuin vasta kun on ihan pakko, niiden reaktio voi olla aika järkyttynyt. Tosin anopilla on joku noitavaisto kun se aavisti mun viime raskaudessa heti testin teon jälkeen et oon raskaana, oltiin silloin juhannuksena mökillä. Kerrottiin vasta joskus vk 10 mut hän oli kuulemma tiennyt kokoajan. Onneksi nyt nähdään seuraavan kerran ehkä vasta jouluna, joten pystyy salailemaan.