Kali
Kommentoinnin ninja
Täällä taas, olin ns. lukinnut sivuston viikoksi etten kävisi täällä.
No tiistaina se loppui se blokki... En vaan ole saanut kuin vasta tänään luettua vähän mitä tapahtunut täällä. Onnea plussanneille teitä taisi olla aika monta!
Aika syvissä vesissä itse mennään täällä vieläkin ihan masentunut olo vaikka ovulaatio lähenee, luultavemmin lauantaina tai sunnuntaina on ovulaatio. Yleensä tässä vaiheessa jo alkanut innostua että jospa sittenkin mutta nyt ei oo yhtään sellainen fiilis. En osaa jotenkin yhtään olla nyt positiivisilla mielin vieläkään vaikka kp11 jo...
Ja pian se ovulaatiokin on kuten sanoin. En ole edes jaksanut ovulaatiota kuin kerran päivässä testata, tänään tuli eka vahveneva viiva testiin. Olisi siis varmaan hyvä illalla testata vielä mutta en tiedä huvittaako.
Tuli myös tänään postissa tuo USA:sta asti tilattu liukuvoide.
Katsotaan tosin jaksaako tänään edes testata sitä. Ei olla yhtään vielä edes yritetty tähän kiertoon talletella...
Aika syvissä vesissä itse mennään täällä vieläkin ihan masentunut olo vaikka ovulaatio lähenee, luultavemmin lauantaina tai sunnuntaina on ovulaatio. Yleensä tässä vaiheessa jo alkanut innostua että jospa sittenkin mutta nyt ei oo yhtään sellainen fiilis. En osaa jotenkin yhtään olla nyt positiivisilla mielin vieläkään vaikka kp11 jo...
Tuli myös tänään postissa tuo USA:sta asti tilattu liukuvoide.