Nyt 7+3 ja oireet on vaihdelleet paljon tässä viikkojen aikana. Välillä on tullut ja sitten taas mennyt. Kaikkiaan kuitenkin tosi vähäoireinen olo. Välillä jo mietin, että oonko kuvitellut koko jutun. Onneksi on kuvatodisteet raskaustesteistä
Ihan alussa oli menkkakipuja, jotka ei sitten olleetkaan menkkakipuja.
Rv 5 oli sykkeet tosi korkeat, mutta rauhottui sen jälkeen. Korkea syke teki muutenkin olosta levottoman ja hätääntyneen.
Vatsa on välillä kuin neljännellä kuulla raskaana.
Ilmaa kertyy vatsaan ihan älyttömästi. Vellova ilma aiheuttaa turvotusta ja vatsakipuja. Röyhtäyttää ja herään omiin pieruihini
Oon aina ollut hyvä nukkumaan, mutta nykyään herään aamuyöllä 6 h unien jälkeen ihan pirteänä. Tähän asti oon jaksanut hyvin lyhyillä unilla, mutta nyt alkaa väsymys painaa ja luomi lupsua työpäivänkin aikana.
Vatsa kiristää, kun yrittää tehdä vatsalihasten venytyksiä.
Etovaa oloa oli vain viime viikolla rv 7, jos ruokailuväli venähti liian pitkäksi. Oli kova nälkä, mutta seinä tuli silti vastaan tosi äkkiä. Yleensä olen syönyt isoja annoksia, mutta nyt joutuu välillä ihan jättämään ruokaa
Parin päivän ajan tuli ruskeaa vuotoa pikkuhousunsuojaan. Neuvolasta rauhoiteltiin, että on ihan normaalia, kunhan ei ole kipuja tai menkkamaista vuotoa.
Ainoat jatkuvat oireet on oikeastaan se, ettei menkkoja ole tullut ja rinnat on arat.