Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on meneillään kp 15 ja ovistestit on toistaiseksi ollut aika hailuroita.
Juu, kerron sitten. Siinä on hyvä junamatka aikaa kirjotella jokapaikkaan fiiliksiä… ja kiitosKerrothan @Sandra84 tiistain kuulumiset! Tsemppiä! Ja onko millainen annos letrozoleja?
@Zebra toivottavasti pääsette hyödyntämään oviksen ajankohdan. Flunssia on kyllä liikenteessä.Pitää yrittää vaan pestä käsiä paljon.
Tulin tänne katsomaan mikä meno. Mä siirryin tonne +40 puolelle, mut voin täälläkin vierailla. Meillä oli yks alkio, mutta se ei selvinnyt sulatuksesta, että olis voinut tehdä Pgt-a-testauksen.
Nyt menossa munasarjojen ravisteluyritetään letrozol-boostauksella saada vielä munasoluja irti. Jos ei saa, niin sit loppuu nää omillasoluilla yrittämiset… Tiistaina selviää.
@Kolmashaave Mä en oo ainakaan kuullu, toivottavasti jollakin olis tietoa…
Juu, reseptillä DHEA ja ubikinoli lääkärin suosituksesta. En ota mitää ylimääräisiä. Iso D-vitamiini ja 1mg foolihappo +mama vitamiini.+ @Kesäheinä85 Eilen pärähti tosiaan plussa ovistestiin ja siihen päälle oikein kunnon oviskivut joten tehtiin sit kuppitalletus ekaa kertaa. Kiva ettei mennyt hukkaan tää kierto. Varmistin tänään et ovistesti haaleni tosi paljon, joten kyl se eilinen oli plussa. Oon 5kk yrityksen aikana saanut oviksen kiinni vasta 2 kertaa, joten voihan olla,.ettei se ees oo ollu useammin? Tosin yhdessä kierrossa oli kyl vastaavat kivut ku eilen et ehkä sit 3 kiertoa kuitenkin.
@Sandra84 Tosi ikävä kuulla, ettei alkio selvinnytOon käynyt tuolla +40 puolella kyllä välillä lukemassa, mutten ole siellä vielä kommentoinut kun vasta alkuvuodesta tulee ikä täyteen. Paljonko munasoluja saatiin stimulaatiolla? Toivotaan todella että letrot tuottaisi toivotun tuloksen
Tsemppiä hurjasti! Muistatko mikä tilanne sulla oli munasolujen suhteen ennen hoitoja? Ja paljonko stimulaatiolla saatiin?
Mullahan oli ultrassa vain 1 ACF kummallakin puolella alkuvuodesta. Toki mulla oli silloin ollut 10v Mirena ja päällä vielä 5v Slindoja. En älynnyt kysyä, et voisiko niiden määrä lisääntyä hormoneiden lopetuksen jälkeen, et onko tilanne tosiaan noin huono vai voiko hormonit vaikuttaa. Just googlailin, et mun iässä ACF on yleensä vielä jotain 5-8 et
Oliko toi dhea ja ubikinoli ihan määrätty sulle lisäravinteiksi hoitotaholta?

Juu, reseptillä DHEA ja ubikinoli lääkärin suosituksesta. En ota mitää ylimääräisiä. Iso D-vitamiini ja 1mg foolihappo +mama vitamiini.
Ennen hoitoja näkyi 1+2 (??) follia ja hiljaiset munasarjat, jos muistan oikein. Kuitenkin sitä ennen oli alkanut ilman hoitoja kaks raskautta. Nyt tuli 4 follia lopulta, mutta vain kaksi oli kypsää. Aika samaa ollut koko ajan hoidoissa. Tässä luteaalistimulaatiossa nähtiin ensin noin kuus follia, mutta ne ei sit kasvanu tai hävisivät? En tiedä/muista. Eli vähän kai ne hoidot auttaa, mutta yhtään raskautta ei ole alkanut neljästä alkionsiirrosta. Kolme siirretty tuoreeltaan, yksi pakasteesta. Kaksi näistä blastoja, kaksi 2-3 päiväisiä.
Toivottavasti sulla tärppäis tässä kierrossa!Hyvä, että sait oviksen kiinni!
Tsemppiä! Tuota fiilistä odotellessa täällä, toivottavasti tullaan perässä kohta.Tänään alkaa kuulkaas pistelyt… Viides IVF…! En olis uskonut…7 follia oli!
Maanantaina ultraan sit… Tää on vika IVF.
Toivottavasti! Ei sullakaan enää kauheen kauaa, jos lokakuussa alkaa?Tsemppiä! Tuota fiilistä odotellessa täällä, toivottavasti tullaan perässä kohta.