*Ninni*
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kiitos kysymästä @Viheriöi , ihan hyvää tänne kuuluu
Menkat ei oo vielä alkanut, ja tänään dpo 8. Toiveikas olo sitä taas alkaa olla, että oisko voinut sittenkin onnistua ovulaatio normaalisti teroluteista huolimatta. Alavatsassa on tuntemuksia, mutta ihan normaalia pms-juilintaa voi hyvin olla..
Miehen tuloksista ei oo vielä kuulunut mitään. Tänään jo ehdin innostua, kun HUS:ilta tuli hänelle kirje kotiin, mutta se olikin sama kutsu hoitoihin mikä tuli jo viime viikolla Maisassa
Miehelle taidettiin labrassa sanoa, että on ihan lääkäristä riippuvaista, että tuleeko / milloin tulee tulokset Kantaan tai Maisaan. Joten ei kovin korkeita odotuksia näistä, kai ne sitten ensikäynnillä selviää viimeistään.
Ja hei onpas mahtavaa @Viheriöi että saitte ajan jo ensi viikolle! Mä oon aivan sitä mieltä että tosi hyvä juttu kun lähti alustavasti tutkimaan ja haki lähetteen. Tulee ihan eri tavalla toivoa ja puhtia tähän hommaan, kun tietää että tulevissa kierroissa on keinoja mitä kokeilla ja testejä mitä tehdä

Menkat ei oo vielä alkanut, ja tänään dpo 8. Toiveikas olo sitä taas alkaa olla, että oisko voinut sittenkin onnistua ovulaatio normaalisti teroluteista huolimatta. Alavatsassa on tuntemuksia, mutta ihan normaalia pms-juilintaa voi hyvin olla..Miehen tuloksista ei oo vielä kuulunut mitään. Tänään jo ehdin innostua, kun HUS:ilta tuli hänelle kirje kotiin, mutta se olikin sama kutsu hoitoihin mikä tuli jo viime viikolla Maisassa
Miehelle taidettiin labrassa sanoa, että on ihan lääkäristä riippuvaista, että tuleeko / milloin tulee tulokset Kantaan tai Maisaan. Joten ei kovin korkeita odotuksia näistä, kai ne sitten ensikäynnillä selviää viimeistään.Ja hei onpas mahtavaa @Viheriöi että saitte ajan jo ensi viikolle! Mä oon aivan sitä mieltä että tosi hyvä juttu kun lähti alustavasti tutkimaan ja haki lähetteen. Tulee ihan eri tavalla toivoa ja puhtia tähän hommaan, kun tietää että tulevissa kierroissa on keinoja mitä kokeilla ja testejä mitä tehdä