Plussa vai ei?

Tässä siis mun viime keväinen plussa samalla testillä. Ja alimpana Pregcheck. Nuo Onestepit on tehty dpo 11-13 ja Pregcheck dpo13. Musta nuo Onestepit ei oo kovin punaisia verrattuna Pregcheckiin. Jotenkin ne tuntuu et olis harmaita 😅

Liitteet

• IMG_3832.jpeg
    IMG_3832.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 121
Mä tein äsken huvikseni Onestepin raskaustestin. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeinen kierto menossa ja nyt siis kp34 ja ehkä dpo8. En mielestäni saanu ovista tikutettua niin en oo ihan varma missä mennään.

Mut onko tässä jotain väriä vai onko tuo vaan viivanpaikka? Oon siis hailuraa plussaa vaan aiemmin saanut noilla Onestepeillä. Tai sit mulla on vaan tosi hyvät viivalasit päässä 😅
Mä näen tossa yläreunassa jotain, mutten muuten mitään 🤔 sanoisin et uusi testi 1-2 päivän päästä, sullakin kuitenkin tosi varhainen dpo

Oon hyvin malttamaton asian suhteen niin päätin nyt vielä katsoa kun ei oo aamupissa nää siis 1,5 h pidätyksellä rfsu herkkä ja pregcheck ekat kuvat testiajan sisäpuolelta ja vikat sen jälkeen. Onkohan tää😳

Liitteet

• IMG_1438.jpeg
    IMG_1438.jpeg
    580.2 KB · Katsottu: 188
  • IMG_1442.jpeg
    IMG_1442.jpeg
    757 KB · Katsottu: 195
  • IMG_1452.jpeg
    IMG_1452.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 192
  • IMG_1453.png
    IMG_1453.png
    3.5 MB · Katsottu: 192
Oon hyvin malttamaton asian suhteen niin päätin nyt vielä katsoa kun ei oo aamupissa nää siis 1,5 h pidätyksellä rfsu herkkä ja pregcheck ekat kuvat testiajan sisäpuolelta ja vikat sen jälkeen. Onkohan tää😳
On kyllä plussa, molemmissa näkyy 😊

Hei kerroin tuossa tovi sitten teroluteista, jotka lopetin 17.8, laitoin testistä kuvan, joka oli rfsu:n herkkätesti. Niin kuitenkin kävi, ettei viivaa enään seuraavana päivänä ollut. Eli törkeä voivanpaikka. Nyt kuitenkin, tilanne edelleen se, ettei vuotoa tänäpäivänäkään näy. Tein eilen ja tänään apteekin ultra testit ja alla tulos. Mitä mieltä? Hitto että voi olla stressaavaa, kun vuoto ei tule ja testit epämääräisiä. Tuleeko näihin yleensä viivanpaikkoja näkyviin
1000005868.jpg

Hei kerroin tuossa tovi sitten teroluteista, jotka lopetin 17.8, laitoin testistä kuvan, joka oli rfsu:n herkkätesti. Niin kuitenkin kävi, ettei viivaa enään seuraavana päivänä ollut. Eli törkeä voivanpaikka. Nyt kuitenkin, tilanne edelleen se, ettei vuotoa tänäpäivänäkään näy. Tein eilen ja tänään apteekin ultra testit ja alla tulos. Mitä mieltä? Hitto että voi olla stressaavaa, kun vuoto ei tule ja testit epämääräisiä. Tuleeko näihin yleensä viivanpaikkoja näkyviinView attachment 147554
Näihin tulee tosi herkästi viivanpaikka joka välillä on tosi törkeäkin. Itsekin olen tänne muutaman kuvan laittanut, jossa näkyy jopa vähän punertava viiva ja ne on olleet negatiivisia. Toivottavasti pian tulis ratkaisua johonkin suuntaan 🩷 tuo odottaminen on niin turhauttavaa😐

Moikka,Oman mielipiteen tueksi kaipaan mielipiteitä .Onkohan näistä mikään+?

Liitteet

• IMG_20250828_064648.jpg
    IMG_20250828_064648.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 183
@Heitsu96 riippuen mitä tarkoitusta varten tulkitsee, mutta itse tulkitsisin alemman plussaksi klassisia talletteluja varten. Sit jos lääkitys tai vastaava syy kyseessä niin olisin varovaisempi ottaako positiivisena vai ei, silloin nojaisin enemmän omaan historiaan (jos sitä on) lh testien kanssa. Ja jos sit testaa raskautta näillä niin varmistaisin raskaustestillä.

Mutta lyhyesti: itse hihkuisin positiivista jos saisin omalle kohdalleni alemman tikun.

Moikka,Oman mielipiteen tueksi kaipaan mielipiteitä .Onkohan näistä mikään+?
Oppikirjan mukaan ei kumpikaan, jos alemmas ois viivat toisin päin niin sitten. Mutta kun täältä lukenut kokemuksia niin ei ne kaikilla tuu niin tummiksi (itellä tuli).

@Heitsu96 riippuen mitä tarkoitusta varten tulkitsee, mutta itse tulkitsisin alemman plussaksi klassisia talletteluja varten. Sit jos lääkitys tai vastaava syy kyseessä niin olisin varovaisempi ottaako positiivisena vai ei, silloin nojaisin enemmän omaan historiaan (jos sitä on) lh testien kanssa. Ja jos sit testaa raskautta näillä niin varmistaisin raskaustestillä.

Mutta lyhyesti: itse hihkuisin positiivista jos saisin omalle kohdalleni alemman tikun.
Digi hymyili, että plussa on ja PC ovulaatiotesti plussa tuokin minun silmään aamulla oli halusin varmistaa digillä ja toisten mielipiteillä :) Mitään lääkkeitä ei ole mitkä vaikuttaisi tulokseen eikä raskautta mikä näkyisi testissä jo.Ja aiemmilta kuukausilta näyttää mulle plussalta tuo PC aamiainen testi ja vähän ehkä siihen plussaa liittyviä oireita ja kpl sellaiset hyvin voisi olla ovulaatio menossa/lähi päivinä olla.

Heips!
Näkeekö kukaan mitään? Pc ei koskaan ole antanut itselle viivanpaikkoja ja nyt kuvittelen näkeväni jotain?! 😱 Yksi kuva myös ovistestistä 😂 tein äsken päiväpissistä ajatuksella "nega se kuitenkin on". Digi näytti negaa pari päivää sitten, mutta oireet on niin voimakkaat, että päätin nyt sit kuitenkin vielä testata :D hiton vaikea saada kuvaan mitään, mitä itse ainakin kuvittelee näkevänsä 😂

Liitteet

• 20250829_144457.jpg
    20250829_144457.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 183
  • 20250829_141551.jpg
    20250829_141551.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 188
  • 20250829_142925.jpg
    20250829_142925.jpg
    444.8 KB · Katsottu: 181
Heips!
Näkeekö kukaan mitään? Pc ei koskaan ole antanut itselle viivanpaikkoja ja nyt kuvittelen näkeväni jotain?! 😱 Yksi kuva myös ovistestistä 😂 tein äsken päiväpissistä ajatuksella "nega se kuitenkin on". Digi näytti negaa pari päivää sitten, mutta oireet on niin voimakkaat, että päätin nyt sit kuitenkin vielä testata :D hiton vaikea saada kuvaan mitään, mitä itse ainakin kuvittelee näkevänsä 😂
Kyllä tuossa jotain näkyy mutta itse saanut tuolla testillä vähän vahvemmankin näköisen ja raskaana en kai ollut. Kannattaa varmaan parin päivän tai huomenna ehkä voi myös testata uudelleen ja toivottavasti silloin selkeämpi plussa. 🤞

Heips!
Näkeekö kukaan mitään? Pc ei koskaan ole antanut itselle viivanpaikkoja ja nyt kuvittelen näkeväni jotain?! 😱 Yksi kuva myös ovistestistä 😂 tein äsken päiväpissistä ajatuksella "nega se kuitenkin on". Digi näytti negaa pari päivää sitten, mutta oireet on niin voimakkaat, että päätin nyt sit kuitenkin vielä testata :D hiton vaikea saada kuvaan mitään, mitä itse ainakin kuvittelee näkevänsä😂
Kyllä tuossa jotain näkyy mutta itse saanut tuolla testillä vähän vahvemmankin näköisen ja raskaana en kai ollut. Kannattaa varmaan parin päivän tai huomenna ehkä voi myös testata uudelleen ja toivottavasti silloin selkeämpi plussa. 🤞
Kiitos! Teen huomenna aamulla, ellei menkat ala ennen sitä 😂 Hyvä tietää, että nuokin voi antaa tollasia vaikka ei olisikaan raskaana 😊

Heips!
Jotain näkyy omaan silmään🧐 Toivottavasti ei olisi vaan viivanpaikka vaan tummenisi seuraavien päivien aikana 😍🤗

IMG_9993.jpeg

Tuun omanapailee tänne vaihteeksi… ottanut jotenkin tosi voimille tää ”ovulaatio” niin en oo onnistunut hillitsee itseäni valittamasta tästä samasta aiheesta.

Elikkäs syljen, lämpöjen, päivämäärien ja ovulaatioliman perusteella näyttäisi vahvasti siltä että ovulaatio oli toissapäivänä. Huomenna jos lämmöt on aamulla herätessä edelleen ylhäällä niin lopetan tän lh tikkujen tekemisen siihen. Oon tehnyt klo 7 ja klo 16 testejä viimeiset 6 päivää sekä toissapäivänä ja tänään 3 kpl.

Sanoisin että hyvällä tahdollakaan mikään noista ei oo positiivinen vaikka kuinka siristelisi 😅 joten postasin tän lohdutuksena muille joilla samaa ongelmaa kuin mulla että aina nää tikut vain ei toimi vaikka kuinka yrittäisi parhaansa.

Violetit clearbluet on huhujen mukaan paremmat. Otan nyt ainakin yhden kierron taukoa kaikista tikuista, mutta jos palaan tikkujen ääreen niin kokeilen niitä sit seuraavana.

Olisko jollain mielipidettä näistä? Lukenut joskus aiemmin että näihin rfsu herkkiin tulisi herkästi viivanpaikkoja mutta lähikaupassa ei muita testejä ollut😩 Kuvat otettu testiajalla ja dpo:sta ei tietoa kun viimekuussa oli kemiallinen.
84D21DBE-0CBA-404D-AF3E-C989C94CFC96.jpeg
IMG_3329.jpeg

Takaisin