Plussa vai ei?

1000306489.jpg

Onks tää nyt se ovisplussa? 😍
Aattelin varmistaa ennenko raahaan miehen luolanaisen elein makkariin 😆

viiva kyllä punertaa livenä, eli on positiivinen. Luottoa muuhun kuin kemialliseen ei nyt ole. Dpo15, testi onestep liuska.
Kai se pitää ajatella et ainakin jotain yritti tapahtua 🥰 virallinen testipäivä on dpo18.
Mulla oli noita testejä ja näytti tosi haaleeta ja vaihdoin peegcheckin testiin ja heti lävähti vahvempi viiva

Liitteet

• IMG_1621.jpeg
    IMG_1621.jpeg
    215.5 KB · Katsottu: 135
Kysymys: tein ovistestin ja laskenut oletetusti eilisestä, nyt enää 0,81 high. Merkkaisitteko ton positiiviseksi vai negatiiviseksi FF:ään?

Kysymys: tein ovistestin ja laskenut oletetusti eilisestä, nyt enää 0,81 high. Merkkaisitteko ton positiiviseksi vai negatiiviseksi FF:ään?
Mä merkkaisin negaksi. Mulla esim. viime kierrossa Premomin korkein lukema ovistestistä 1,36 ja seuraavana päivänä 0,92. Nuo matalammat lukemat merkkasin suoraan negaksi 🤔

viiva kyllä punertaa livenä, eli on positiivinen. Luottoa muuhun kuin kemialliseen ei nyt ole. Dpo15, testi onestep liuska.
Kai se pitää ajatella et ainakin jotain yritti tapahtua 🥰 virallinen testipäivä on dpo18.

Mä käytin noita testejä esikoisesta plussatessa (2021 syksyllä, joten testien laatu on voinut neljässä vuodessa muuttua). Jälkikäteen nt-ultrassa määritellystä lasketusta ajasta, olisin saanut ekat haamuviivat, suht tuon vahvuisia viivoja ellei haaleampiakin, noilla juurikin dpo 15 😁 eli suosittelen kanssa vaihtamaan testimerkkiä 😅 esim. ihan ruokakaupan testeistä rfsu aikainen puikko tai sit pregcheckin liuskat näyttäis varmaan tuon vahvuisilla onestepeillä jo aika hyviä viivoja.

Tein nyt sit uuen testin (pregchek) tänään dpo16, tuo alin. Ylin eilinen onestep ja sit keskimmäinen dpo16 onestep. Mun mielestä onestepeissä on vahvistumista. Toki aika haalea on toi viiva pc kun on jo dpo16 🧐 toki esikoisesta plussasin haamuviivan vasta kans dpo15, mut kuopuksesta dpo13 oli jo ton vahvuinen 😓😫 ei sitä kai auta ku etiäppäin!

Liitteet

• IMG_3600.jpeg
    IMG_3600.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 136
Nyt kaipaisin mielipidettä. Nämä dpo8-dpo10. Kahessa viimesessä ollut selkeesti väriä mutta ongelmana se kun nuo viivat on ollu testi ajan sisäpuolella niin haaleita, että valon kanssa osaa sanoa juuri ja juuri että jotain olisi, mutta sitten noin 15min kohalla muuttunut näin värikkäiksi. Nää on siis rfsu testaa aikaisin.

Liitteet

• IMG_1431.jpeg
    IMG_1431.jpeg
    532.7 KB · Katsottu: 132
  • IMG_1432.jpeg
    IMG_1432.jpeg
    3.3 MB · Katsottu: 129
Nyt kaipaisin mielipidettä. Nämä dpo8-dpo10. Kahessa viimesessä ollut selkeesti väriä mutta ongelmana se kun nuo viivat on ollu testi ajan sisäpuolella niin haaleita, että valon kanssa osaa sanoa juuri ja juuri että jotain olisi, mutta sitten noin 15min kohalla muuttunut näin värikkäiksi. Nää on siis rfsu testaa aikaisin.
Kyllä mä väittäisin olevan noiden jo plussia, mutta kannattaa jatkaa testaamista, kun on kuitenkin vielä niin aikaista

Kyllä mä väittäisin olevan noiden jo plussia, mutta kannattaa jatkaa testaamista, kun on kuitenkin vielä niin aikaista
Kauheen hankalaa tää odotus ja epävarmuus sit eksyy kaiken maailman palstoille ja tuntuu et ei luotettavia testejä oo olemassakaa ku monilla selkeitä vääriä positiivisia. Toivotaan että nää ois oikeita vaikkakin paremmin tullut näkyviin just tuon testiajan ulkopuolella😬

Mä tein äsken huvikseni Onestepin raskaustestin. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeinen kierto menossa ja nyt siis kp34 ja ehkä dpo8. En mielestäni saanu ovista tikutettua niin en oo ihan varma missä mennään.

Mut onko tässä jotain väriä vai onko tuo vaan viivanpaikka? Oon siis hailuraa plussaa vaan aiemmin saanut noilla Onestepeillä. Tai sit mulla on vaan tosi hyvät viivalasit päässä 😅

Liitteet

• IMG_4360.jpeg
    IMG_4360.jpeg
    457.4 KB · Katsottu: 103
Mustakin nää on selkeitä plussia ☺️ varsinkin jos testiajajallakin on väriä nähtävissä. Ja toisaalta sullakin vielä aika aikaiset dpo:t.

Mä tein äsken huvikseni Onestepin raskaustestin. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeinen kierto menossa ja nyt siis kp34 ja ehkä dpo8. En mielestäni saanu ovista tikutettua niin en oo ihan varma missä mennään.

Mut onko tässä jotain väriä vai onko tuo vaan viivanpaikka? Oon siis hailuraa plussaa vaan aiemmin saanut noilla Onestepeillä. Tai sit mulla on vaan tosi hyvät viivalasit päässä 😅
No ihan kun tossa ois väriä!!

Takaisin