Kali
Kommentoinnin ninja
Mä oon aivan sekaisin, ensinnäkin piti testata ovulaatiota mutta koska mulla on samassa pussukassa ovis ja raskaustestit. Niin aamupäivällä kun testasin nappasin ekan testin ja tehtyäni tajusin virheeni koska siinä oli sinistä eikä vihreää niin kuin ovistesteissä.
No tein testin ja jätin vaan kuivumaan kun tajusin virheeni, tein samalla ovistestin oikean sellaisen joka näytti vielä haaleaa viivaa muuta en ajatellutkaan sen näyttävän vielä.
Kysymykseni nyt onkin onko kellään huonoja kokemuksia näistä Sofi raskaustesteistä? Itse testailin niillä viime viikolla kunnes vuoto alkoi mutta mitään en tullut näkyviin niissä. Koska toivon tietenkin että olisin raskaana mutta tiistai keskiviikko yönä viime viikolla vuoto alkoi, joka kesti vajaat 4 päivää. Joten en jotenkin usko että raskaana voisin olla.... Mutta tämä viiva tuossa hämää että mistä tämä johtuu.
Sori huono kuva tosin, kädet tärisee....
Kysymykseni nyt onkin onko kellään huonoja kokemuksia näistä Sofi raskaustesteistä? Itse testailin niillä viime viikolla kunnes vuoto alkoi mutta mitään en tullut näkyviin niissä. Koska toivon tietenkin että olisin raskaana mutta tiistai keskiviikko yönä viime viikolla vuoto alkoi, joka kesti vajaat 4 päivää. Joten en jotenkin usko että raskaana voisin olla.... Mutta tämä viiva tuossa hämää että mistä tämä johtuu.