Raskaaksi 2025

Ihan oudot menkan odottelut. Edelleen vatsa kovalla (söin kyllä eilen vähän huonosti päivällä). Pc nega, kun testasin sitten kumminkin ja kunnon menkkajomotteluita pitkin päiviä ja öitä ja kohdunkaulakin jo herkkänä. Ihan kiva, jos on vähän pidempi luteaali tässä kierrossa. Toisaalta en nyt ole niin tarkka ollut päivistä tässä kierrossa, kun en edes tikuttanut ovista ja oli tasan yksi tallettelu siinä oviksen aikaan. Siveydenpuukapseleita olen kyllä vetänyt tässä kierrossa. 🤔 Voisikohan niillä olla jotain vaikutusta?

Ihan oudot menkan odottelut. Edelleen vatsa kovalla (söin kyllä eilen vähän huonosti päivällä). Pc nega, kun testasin sitten kumminkin ja kunnon menkkajomotteluita pitkin päiviä ja öitä ja kohdunkaulakin jo herkkänä. Ihan kiva, jos on vähän pidempi luteaali tässä kierrossa. Toisaalta en nyt ole niin tarkka ollut päivistä tässä kierrossa, kun en edes tikuttanut ovista ja oli tasan yksi tallettelu siinä oviksen aikaan. Siveydenpuukapseleita olen kyllä vetänyt tässä kierrossa. 🤔 Voisikohan niillä olla jotain vaikutusta?
Noista siveydenpuukapseleista tuli mieleen, että tilasin taannoin Ranskasta (apteekista) gelee royalea, homeopaattisia ja muita ihan laillisia lisäravinteita tukemaan tätä projektia. Se paketti on jääny tulliin 🤣

Tuli mieleen että eilen juttelin miehen kanssa. Ja sain miehen jatkaa gelee royaleiden syöntiä. 😅 Mietin myös kun täällä kahvista oli puhetta niin eilen sanoin miehelle että pitää varmaan kahvia alkaa vähentämään jo. 🤣 Ja meinasin jatkaa jospa tosta vehnänalkio öljystä olisikin jotain hyötyä kun söin sitä niin se taisi olla edellinen kerta kun sain plussan.

Nyt on täälläkin tilanne, että keskenmenon jälkeen tullut yhdet menkat ja ovulaation aikaan oikein suunniteltiin että tulee seksiä joka toinen päivä siinä hyvinä päivinä. ☺️ nyt DPO 5 ja viime yönä jouduin pienten vatsakipristelyjen takia mennä vessaan kesken yön. Ja kahdesti kävin kakkos hädällä. Hyvin epätyypillistä itselle tällänen 😅

jotenkin tää vatsan nippailu antaa paljon toivoa jos olisi yritys tuottanut tulosta 😍

Sellanen yllätys sitten tähän päivään 🙈

Liitteet

• 20250817_122156.jpg
    20250817_122156.jpg
    894.6 KB · Katsottu: 211
Onnea @suvie96 ☺️💕

Täällä menossa keskenmenon jälkeinen kierto ja oon ovista yrittänyt tikuttaa kp12 lähtien. Meinannut mennä hermot jo useampaan otteeseen kun vuoto ei oo ottanut talttuakseen ja nyt se vihdoin (ehkä) loppui. Olo on ollut kostea ja seksihalut tapissa. Tänään vihdoin tuli lähes ovisplussa (nyt siis kp25). Voisko tää olla jo illalla plussa vai odotanko suosiolla huomiseen ja testaan uudelleen? Jotenkin hämää kun tuo testiviivan toinen reuna on tummempi kuin toinen. Tiedä sit millaiset mahkut raskautua on pitkästä kierrosta. Laskin jo et kierron pituus olis noin 40 päivää…

Liitteet

• IMG_4342.jpeg
    IMG_4342.jpeg
    520.6 KB · Katsottu: 41
@suvie96 Onnea! 😍

Edit: @Milsku22 Mä ehkä testaisin kp10 ekan kerran, toisilla voi näkyä jo pari päivää aiemmin tai vasta sen jälkeen kun menkat myöhässä. Riippuu milloin kiinnittyminen on ollut ja miten hcg-tasot nousee.

Heräsin yöllä aivan jäätävään päänsärkyyn ja yritin kituutella parasetamolilla, mut eihän siitä mitään tullut, vaikka oli piikkimattoa, lämpötyynyä ja mies hieroikin. Pakko oli ottaa tulehduskipulääke. Katoin netistä, et ei niiden vaikutuksesta raskautumiseen turhaan puhuta. Diclofenaakilla oli yli 90% ja naprokseenilla 75% mahdollisuus vaikuttaa estävästi ovikseen ja sen jälkeiseen hormonitasoihin 🫣😑

Muokattu viimeksi:
Onnea @suvie96 ☺️💕

Täällä menossa keskenmenon jälkeinen kierto ja oon ovista yrittänyt tikuttaa kp12 lähtien. Meinannut mennä hermot jo useampaan otteeseen kun vuoto ei oo ottanut talttuakseen ja nyt se vihdoin (ehkä) loppui. Olo on ollut kostea ja seksihalut tapissa. Tänään vihdoin tuli lähes ovisplussa (nyt siis kp25). Voisko tää olla jo illalla plussa vai odotanko suosiolla huomiseen ja testaan uudelleen? Jotenkin hämää kun tuo testiviivan toinen reuna on tummempi kuin toinen. Tiedä sit millaiset mahkut raskautua on pitkästä kierrosta. Laskin jo et kierron pituus olis noin 40 päivää…
Voisi hyvin olla jo illalla selkee plussa! 😌 Itellä ainakin kävi niin, että tuli aamupäivällä tuollainen melko vahva ja illalla jo selkee plussa. Toki on mahdollista, että vasta huomenna tulee, mutta testaisin varuiksi myös illalla! 👌

Täällä ehkä innostuttiin liian nopeasti plussasta. Digi testit näytti viime to 1-2vkoa sekä tänään samaa 1-2vkoa. CB pikatesti antoi samanlaisen plussan kuin viikko sitten. Mutta RFSUn liuskat ei anna plussaa edelleenkään. Nouseekohan mun hcg arvot ollenkaan vai jäikö tämä nyt tähän 🤢 kuukautiset n.4 päivää myöhässä. Laskurin mukaan tänään on rv4+3

Täällä ehkä innostuttiin liian nopeasti plussasta. Digi testit näytti viime to 1-2vkoa sekä tänään samaa 1-2vkoa. CB pikatesti antoi samanlaisen plussan kuin viikko sitten. Mutta RFSUn liuskat ei anna plussaa edelleenkään. Nouseekohan mun hcg arvot ollenkaan vai jäikö tämä nyt tähän 🤢 kuukautiset n.4 päivää myöhässä. Laskurin mukaan tänään on rv4+3
Siinähän on aika isot erot kuinka nopeasti kelläkin nousee. Ehkä testaisin vielä parin päivän päästä. Kolme viikkoa hedelmöittymisestäkin voi olla vielä sen vähemmän herkän testin alle. Toisaalta jos herkkä on jo sen havainnut niin luulisi viimeistään huomenna/ylihuomenna tuplaantuneen siten, että vähemmän herkkäkin sen havaitsisi. 🤔 Toivotaan parasta. 🍀

Siinähän on aika isot erot kuinka nopeasti kelläkin nousee. Ehkä testaisin vielä parin päivän päästä. Kolme viikkoa hedelmöittymisestäkin voi olla vielä sen vähemmän herkän testin alle. Toisaalta jos herkkä on jo sen havainnut niin luulisi viimeistään huomenna/ylihuomenna tuplaantuneen siten, että vähemmän herkkäkin sen havaitsisi. 🤔 Toivotaan parasta. 🍀
CB Digi ja pika 25herkkyys kuin myös Rfsu liuskoilla 😢

Heräsin yöllä aivan jäätävään päänsärkyyn ja yritin kituutella parasetamolilla, mut eihän siitä mitään tullut, vaikka oli piikkimattoa, lämpötyynyä ja mies hieroikin. Pakko oli ottaa tulehduskipulääke. Katoin netistä, et ei niiden vaikutuksesta raskautumiseen turhaan puhuta. Diclofenaakilla oli yli 90% ja naprokseenilla 75% mahdollisuus vaikuttaa estävästi ovikseen ja sen jälkeiseen hormonitasoihin 🫣😑
Joo, täällä ihan tuore kokemus tosta naprokseenista. Mulla siis ovulaatio yleensä (päivän-parin heitolla) kp 14. Olin ottanut Miranaxia migreeniin parina päivänä (kp 9 & 10) ja se onnistui siirtämään ovulaatiota kp 21, joka on ihan poikkeuksellista meikäläiselle. Onneks jaksoin tikuttaa tonne asti, ois muuten mennyt ohi.. olin jo satavarma, että en ovuloi lainkaan.

Joo, täällä ihan tuore kokemus tosta naprokseenista. Mulla siis ovulaatio yleensä (päivän-parin heitolla) kp 14. Olin ottanut Miranaxia migreeniin parina päivänä (kp 9 & 10) ja se onnistui siirtämään ovulaatiota kp 21, joka on ihan poikkeuksellista meikäläiselle. Onneks jaksoin tikuttaa tonne asti, ois muuten mennyt ohi.. olin jo satavarma, että en ovuloi lainkaan.
Tuli vaan mieleen, että Miranaxin pakkausselosteessa lukee, että se Natriumnaprokseenin käyttö voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista.

Oho, aika hurjaa! Pitenikö sun kierto samalla vai jäikö luteaali tosi lyhyeksi? Mä itseasiassa jouduin viime kierrossa heti oviksen jälkeen syömään jonkun 5 päivää Miranaxia, ei ihme ettei tärpänny. Ja tarkistin sen pakkausselosteen, siellä tosiaan luki, et voi haitata raskaaksitulemista. Hyvä, et se on siellä ylhäällä tiedoksi. Tää on just tätä kun on joku lääke, jota on käyttänyt kauan, niin pitäis just muistaa käydä läpi tosi tarkkaan pakkausseloste, kun yrittää raskautta. Valitettavasti aina silloin tällöin joudun sitä käyttämään ja menkkojen aikana aina pari ekaa päivää pakko, muuten ei selviä. Et kuinkakohan paljon sekin sit vaikuttaa...

Onnea @suvie96 ! 🥰 mikä dpo nää testit?
@Freyja86 mä kans testaisin vielä tokan kerran illalla! On niin lähellä plussaa jo, ja itellä kans mennyt huiput nopeesti ohi

Mulla dpo7 ja alavatsaa/rintoja särkee hetkittäin oikein huolella.🤞 oli kyl viime kierrossakin mut ei ihan näin voimakkaana. Tää kierto oli kyllä ovisoireidenkin puolesta voimakkaampi. Jännät päivät taas edessä! 🎣🍀

Takaisin