@Ellisvm84 Millaisia päätöksiä olette tehneet, vai mietittekö vielä?
@Sandra84 Oliko ultra jo?
@Pikkutytöt Mä en ole käyttänyt ollenkaan digejä. Aina ei ole ollut super vahvasti positiivisia viivoja, mut lämpöjen mukaan on ovis joka kierrossa kuitenkin tapahtunut. Voihan se olla testausajastakin kiinni. Jo testaaminen aiheuttaa stressiä, niin ihan hyvä vaihtoehto mennä noin kuin tuumit.
Kyllähän se ikä meillä kaikilla alkaa jollain tasolla vaikuttamaan.. Mutta koitetaan pysyä positiivisena, kyllä on vielä mahdollisuuksia! 
@Yrittäjä83 Osanottoni, niin harmillista. Tuo lääkärisekoilukin kaupan päälle..
@Indigo Voi harmi, jos ei sielläkään tärpännyt tässä kierrossa.
Vai onko tilanne minkälainen?
@Pinkkigreippi Mikä siellä tilanne?
@Kesäheinä85 Sulla on kyllä ollut jännää.. Miten siellä on päivän aikana tilanne kehittynyt? Tuo on kyllä se kaikkein piinaavan vaihe, keikkua toivon ja kirveen heiton välimaastossa.
Toivon, että olisi kiinnittymistä.
Täällä ei mtn mielenkiintoista, kp6.
Töissä tosiaan toista viikkoa ja toistaiseksi oon ehkä vähän paremmin saanut pidettyä työasiat työpaikalla, vaikka hirveä kiire jatkuu edelleen. Tavoite olisi saada olla enemmän vapaalla mielen kanssa vapaa-ajalla.
@Sandra84 Oliko ultra jo?
@Pikkutytöt Mä en ole käyttänyt ollenkaan digejä. Aina ei ole ollut super vahvasti positiivisia viivoja, mut lämpöjen mukaan on ovis joka kierrossa kuitenkin tapahtunut. Voihan se olla testausajastakin kiinni. Jo testaaminen aiheuttaa stressiä, niin ihan hyvä vaihtoehto mennä noin kuin tuumit.
@Yrittäjä83 Osanottoni, niin harmillista. Tuo lääkärisekoilukin kaupan päälle..
@Indigo Voi harmi, jos ei sielläkään tärpännyt tässä kierrossa.
@Pinkkigreippi Mikä siellä tilanne?
@Kesäheinä85 Sulla on kyllä ollut jännää.. Miten siellä on päivän aikana tilanne kehittynyt? Tuo on kyllä se kaikkein piinaavan vaihe, keikkua toivon ja kirveen heiton välimaastossa.
Täällä ei mtn mielenkiintoista, kp6.