Plussa vai ei?

Sorruin testaamaan, tänään dpo 8. Oon ihan satavarma et joku haamu tähän jo tuli 😂 ei kyllä kuvassa juurikaan näy. Noh, joka tapauksessa negaksi tämä vielä tulkitaan ja on muutenkin niin aikaista. On vaan niiiin selvät oireet päällä, että kyllä ihmettelen suuresti jos vuoto alkaa.

IMG_2252.jpeg

Dpo 9 ja eka pieni pettymys, kun ei tullut yhtään selkeämpää tulosta vielä. Aikasemmissa raskauksissa on jo tässä vaiheessa tullut. Mulla ois pari digiä kaapissa odottelemassa, mutta en usko että nekään vielä plussaa antaisi vaikka raskaana olisinkin. Vuodosta tai menkkajomotuksista ei ole onneksi tietoakaan, joten vielä pidän toivoa yllä 🙏🏻

IMG_2288.jpeg

Dpo 9 ja eka pieni pettymys, kun ei tullut yhtään selkeämpää tulosta vielä. Aikasemmissa raskauksissa on jo tässä vaiheessa tullut. Mulla ois pari digiä kaapissa odottelemassa, mutta en usko että nekään vielä plussaa antaisi vaikka raskaana olisinkin. Vuodosta tai menkkajomotuksista ei ole onneksi tietoakaan, joten vielä pidän toivoa yllä 🙏🏻

View attachment 147148
Mulla oli kans dpo 9 epämääräinen hailura pc testissä mitä en ees uskaltanu aatella olevan positiivinen, mutta seuraavana aamuna dpo10 olikin jo selvä toinen viiva 😍😅 Eli hyvinkin nopeasti voi tuosta plussaksi muuttua, koska kyllähän tuossa jotain viivanalkua näkyy 🥳

Täällä pitäisi vkl alkaa menkat ja nyt näkyikin ennen papa-seulaa tämmöinen. Monen asian summana ensimmäinen mahdollisuus (ja lupa) tulla raskaaksi, töissä ihan kamala tilanne ja en jotenkin nyt osaa suhtautua mitenkään tähän jos jo nyt nappasi. Vkl testi uudestaan, niin tietää vahvistuuko viiva. Vatsaa nipistellyt aika kovaa viimeisen viikon ajan toispuoleisesti.
1000030006.jpg

Heippa! Otin irrotuspiikin letrojen lisäksi ensimmäistä kertaa 5.8. Oon seurannut (tiedän ei pitäis) raskaustestien haalistumista ihan mielenkiinnosta tällä viikkoa. Irrotuspiikki on siis HCG:ta. Alkuun se haalenikin nätisti, mutta tänään oli selkeästi tummempi kuin eilen. Onko jollain kokemusta?

Liitteet

• IMG_6527.jpeg
    IMG_6527.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 151
Heippa! Otin irrotuspiikin letrojen lisäksi ensimmäistä kertaa 5.8. Oon seurannut (tiedän ei pitäis) raskaustestien haalistumista ihan mielenkiinnosta tällä viikkoa. Irrotuspiikki on siis HCG:ta. Alkuun se haalenikin nätisti, mutta tänään oli selkeästi tummempi kuin eilen. Onko jollain kokemusta?
Irrotuspiikistä ei ole itsellä kokemusta, mutta jos testi on noin selkeästi haalistunut ja lähtenyt uudelleen vahvistumaan, voisi se kertoa alkavasta raskaudesta. Kannattaa jatkaa testailua niin näkee, mihin suuntaan viiva kehittyy!

Dpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.

Mitä on raati mieltä?

IMG_7721.jpeg

Dpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.

Mitä on raati mieltä?

View attachment 147200
Näkyy mun silmään punertava toinen viiva 😍

Mitä on raati mieltä?

View attachment 147200
Mä sanoisin kans et varovainen plussa, itellä samoista testeistä useampi nega viime kierrossa ja se viivanpaikka ei näkynyt noin hyvin 🤩

Mitä on raati mieltä?

View attachment 147200
Mä kyllä nään ihan viivan.😍🌈 Ja suurinta osaa haamulaisista en tässä ketjussa olevissa kuvissa siis edes näe. 😅 Varovaiset onnitelut ja tarrasukkia✨☺️

Mitä on raati mieltä?

View attachment 147200
Mäkin näen punertavan viivan! 😍

Mitä on raati mieltä?

View attachment 147200
Näyttää plussan alulta! 😍 Toivottavasti viiva vahvistuu! 🥳

Mitä on raati mieltä?

View attachment 147200
Onhan toi nyt plussa jo 🥹

Kiitos viesteistä!🩷 Testaan huomenna tai ylihuomenna uudestaan. Pitää toivoa että viiva vahvistuu.

IMG_7724.jpeg

Pakkohan sitä oli vielä tänäänkin testata kun ei tätä meinaa uskoa… Tässä vielä luonnonvalossa kuvattu dpo 9 ilta testaukset, 4h pidätyksellä. Alla sama Rfsu early, ylempi tavallinen PC puikkotesti. Jopa ylemmässä näen jotain hailuraa, alempi selkeämpi kuin aamulla.🤯🫣

Takaisin