Hyvä etten vaan ite kuvittele viivojaKyllä siellä jotain viivaa näkyy!Toivotaan että pian vahvempi mutta sanoisin että kyllä siellä jo nyt jotain punertavaa näkyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvä etten vaan ite kuvittele viivojaKyllä siellä jotain viivaa näkyy!Toivotaan että pian vahvempi mutta sanoisin että kyllä siellä jo nyt jotain punertavaa näkyy.
Ja mä muokkasin negatiiviksi niin kyllä siinä väriä on ihan hailuraView attachment 147126ToivotaanTarkensin vähän kuvaa niin kyllä siellä joku viiva näkyy!
Kyllä tässä selvästi viiva näkyy minun mielestä!Tässä vielä testi kuivuneenaView attachment 147114
Mulla oli kans dpo 9 epämääräinen hailura pc testissä mitä en ees uskaltanu aatella olevan positiivinen, mutta seuraavana aamuna dpo10 olikin jo selvä toinen viivaDpo 9 ja eka pieni pettymys, kun ei tullut yhtään selkeämpää tulosta vielä. Aikasemmissa raskauksissa on jo tässä vaiheessa tullut. Mulla ois pari digiä kaapissa odottelemassa, mutta en usko että nekään vielä plussaa antaisi vaikka raskaana olisinkin. Vuodosta tai menkkajomotuksista ei ole onneksi tietoakaan, joten vielä pidän toivoa yllä
View attachment 147148
Irrotuspiikistä ei ole itsellä kokemusta, mutta jos testi on noin selkeästi haalistunut ja lähtenyt uudelleen vahvistumaan, voisi se kertoa alkavasta raskaudesta. Kannattaa jatkaa testailua niin näkee, mihin suuntaan viiva kehittyy!Heippa! Otin irrotuspiikin letrojen lisäksi ensimmäistä kertaa 5.8. Oon seurannut (tiedän ei pitäis) raskaustestien haalistumista ihan mielenkiinnosta tällä viikkoa. Irrotuspiikki on siis HCG:ta. Alkuun se haalenikin nätisti, mutta tänään oli selkeästi tummempi kuin eilen. Onko jollain kokemusta?
Näkyy mun silmään punertava toinen viivaDpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.
Mitä on raati mieltä?
View attachment 147200
Mä sanoisin kans et varovainen plussa, itellä samoista testeistä useampi nega viime kierrossa ja se viivanpaikka ei näkynyt noin hyvinDpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.
Mitä on raati mieltä?
View attachment 147200
Mä kyllä nään ihan viivan.Dpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.
Mitä on raati mieltä?
View attachment 147200
Mäkin näen punertavan viivan!Dpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.
Mitä on raati mieltä?
View attachment 147200
Näyttää plussan alulta!Dpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.
Mitä on raati mieltä?
View attachment 147200
Onhan toi nyt plussa joDpo 9 rfsu early. Otettu aika laimeasta pissasta aamupäivällä (2h pidätys, tätä ennen reippaat kahvit). Miks en vaan testannu siitä aamupissasta. Ihanku näkisin jotain mut ei välttis punaista, mut onko vaan viivanpaikkatummentuma ja kuvitelmaa vaan. Kyseessä hyvin kuivunut testi eli voi hyvin olla negakin. Varmaan pitää uudestaan testata.
Mitä on raati mieltä?
View attachment 147200