40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
NĂ€inhĂ€n se juurikin on Vargynja ❀.
Kunpa kaikki tÀmÀn ymmÀrtÀisivÀt !
Kaikkea hyvÀÀ ja sitĂ€ onnea sinulle đŸ„°

Jokainen toivottu lapsi on iloinen asia. 😊 Liian vanha saamaan lapsia on vain jos itse niin kokee tai ei enÀÀ onnistu. Onnea @Unelma 7 plussasta! 💖
Ja piti sinulle vielĂ€ sanoa, ettei tĂ€mĂ€ minun plussani ehkĂ€ ole vielĂ€ niin varma đŸ€”
Mutta lĂ€mmin kiitos
.oot ihana ❀

Hei,

MinĂ€ olen 51-vuotias kuuden upean lapsen Ă€iti â€ïžđŸ’™
Hormonikierukan poistatin huhtikuussa 2026 ja kolmet menkat ehtivĂ€t tulla, kunnes eilen tein ensimmĂ€isen positiivisen raskaustestin đŸ™đŸ™â€ïž. Eli kahden kierron ajan miehen kanssa yrittĂ€mĂ€llĂ€ yritettiin seitsemĂ€ttĂ€ ihmettĂ€.
TĂ€nÀÀn aamulla halusin varmistuksen ja testiin tuli puhdas nega 😬. Nyt pĂ€ivĂ€llĂ€ tein uuden testin ja heti ilmaantui todella haalea viiva.
Oireet ovat kuin muistakin eli 24/7 etovaa oloa.
Mutta maanantaina soitan terkkariin asian varmistamiseksi ( verikokeet ).
Oon niin onnellinen
toivottavasti tĂ€mĂ€ olisi totta 🙏

Ps. ÄlkÀÀ katsoko kirkon kirjoittamia numeroita
.minĂ€kin olen entinen kilpaurheilija ja fyysinen kuntoni on aika hyvĂ€ vielĂ€. Resursseja on hoitaa vauvaa ym. Mutta oikeasti mietin vĂ€lillĂ€, ettĂ€ miten minuun suhtaudutaan vaikkei pitĂ€isi. Ihmiset ovat niin ilkeitĂ€ ja katkeria toisilleen. Mutta joo
.tĂ€mĂ€ on minun elĂ€mĂ€ni ja nautin tĂ€stĂ€ ❀

Kaikille haaveilijoille paljon tsemppiĂ€ ja tulkaa kertomaan kuulumisia đŸ„°
Anteeksi
.siis kierukan poistatin huhtikuussa 2025 ( en vuonna 2026 🙈😂 )

@Pinkkigreippi Voi ettĂ€, siellĂ€ taas lupaavia oireita. Aikainen dpo on vielĂ€, ehtii hyvin muuttua. Mutta tiedĂ€n sen pettymyksen aikaisillakin pĂ€ivillĂ€, tĂ€ssĂ€ kierrossa pitkĂ€stĂ€ aikaa tein testejĂ€ ja sain taas tuijotella ja kÀÀnnellĂ€ niitĂ€ puhtaan valkoisia testiviivan paikkoja.. 😐 Toivon, ettĂ€ sulla muuttuu plussaksi!! 💖

@KesĂ€heinĂ€85 SiellĂ€ kans jĂ€nnĂ€n kuuloista! Niin kovasti pidĂ€n peukkuja sinnekin! 🌈💖 Ihanan positiivinen asenne sulla kyllĂ€.

@YrittĂ€jĂ€83 Sinne myös peukut..!! 👍👍🌈💖

@Sandra84 TsemppiĂ€ sinne, anna itsellesi aikaa ja armoa, jos on kovin vĂ€synyt olo. ♄

@Elea Onpa tympeÀÀ tuollainen odottelu.. 😕 Toivottavasti ei tarvitse kauaa odottaa enÀÀ. ♄

@Ellisvm84 HyvĂ€hĂ€n noita on pohtia etukĂ€teenkin. Toivottavasti saat hyvÀÀ tietoa klinikalta tueksi pÀÀtöksen tekoon. Kivoja festareita tĂ€hĂ€n vĂ€liin! đŸ€—

TÀÀllĂ€ oli kyllĂ€ aikamoinen piinaviikko oireiden ja lĂ€mpöjen kanssa. Mutta lopulta kuitenkin tĂ€nÀÀn alkoi uusi kierto, vaikka lĂ€mmöt ei tĂ€nĂ€kÀÀn aamuna vielĂ€ tipahtaneet kunnolla. Eilen alkoi epĂ€mÀÀrĂ€inen tiputteluvuoto. Oli kyllĂ€ toiveet korkealla ja iso pettymys, mutta oon kuitenkin varautunut jo muutaman pĂ€ivĂ€n ajan. 😕 Varasin ajan gynekĂ€ynnille, ettĂ€ saisi edes jotain osviittaa siihen, missĂ€ tĂ€ssĂ€ oikeasti mennÀÀn ja tarviiko jonkinlaista lÀÀketukea kenties. đŸ€”

@Unelma 7 Oi ettĂ€, onnittelut myös sinulle! 😍 Ja toivon, ettĂ€ kaikki menisi hyvin! 💖 KyllĂ€ elĂ€mĂ€ntavoilla on suuri vaikutus myös, toki geenejÀÀn ei pakoon pÀÀse.. Mutta ainakin pienten lasten kanssa jaksamista auttaa, kun on hyvĂ€ssĂ€ kunnossa. 👍

Toivottavasti @Pogo sulla kivut pian helpottaq ja kaikki tulee nyt ulos itsestÀÀn 😞 Ja tĂ€ytyyhĂ€n niiden sut tarkastukseen ottaa tuolla taustalla, jos tilanne nyt vain jatkuu. Voimia! ❀

KĂ€vin ekassa ultrassa, ja tilanne oli onneksi hyvĂ€. Toisella puolella 6 follikkelia, toisella noin 10. Tosi eri kokoisia tietenkin, isoin oli jo 12mm, niin tĂ€nÀÀn pitÀÀ aloittaa jarrun pistelyt. Kunpa ne pienemmĂ€tkin sieltĂ€ ehtisi mukaan đŸ„ș

Kyselin jo valmiiksi siitÀkin, ettÀ kuinka jÀrkevÀÀ olisi tehdÀ heti perÀÀn toinen kerÀys. Yksi lapsi tÀssÀ siis vain on tavoitteena, mutta ikÀ huomioiden yhdestÀ kerÀyksestÀ tulee hyvÀllÀ tuurilla se yksi hyvÀlaatuinen alkio, niin vaikea nyt laskea yhden kerÀyksen varaan. Mutta katsotaan tÀtÀ sitten tilanteen mukaan, ensi viikolla vielÀ toinen ultra ja kerÀys oletettavasti perjantaina.

Nyt vkonloppu vĂ€liin ja Flow-festareille, repussa Menopur ja Ganirelix, kuten viime vuonnakin! đŸ€­
Hieno tilanne sulla! MitÀ lÀÀkÀri vastasi siihen, ettÀ tekisikö uuden kierroksen putkeen?

MeillĂ€ oli nĂ€köjÀÀn samat tunnelmat eilen/viikonloppuna, mĂ€kin flowssa menopurin kanssa 😅

MÀ kÀvin eilen myös ultrassa ja tilanne vÀhÀn kehnompi mutta odotetusti, koska se AMH on jo niin huono. Toisella puolella 2 ja toisella yksi, nostettiin nyt annosta vauhdittamaan kasvua kun kai pitkÀssÀ kaavassa se kasvu on hitaampaa, mutta nÀyttÀisi siltÀ ettei niitÀ tÀmÀn enempÀÀ ole tulossa. Yksi hyvÀ tietty riittÀÀ mutta loputkin toiveet alkaa kyllÀ hiipua..

@Unelma 7 Oi ettĂ€, onnittelut myös sinulle! 😍 Ja toivon, ettĂ€ kaikki menisi hyvin! 💖 KyllĂ€ elĂ€mĂ€ntavoilla on suuri vaikutus myös, toki geenejÀÀn ei pakoon pÀÀse.. Mutta ainakin pienten lasten kanssa jaksamista auttaa, kun on hyvĂ€ssĂ€ kunnossa. 👍
LĂ€mmin kiitos puolikuu â€ïžđŸ„°
Tosin olen onnitteluiden ja onnellisuuden kanssa vielĂ€ varovainen. Kuitenkin testit nĂ€yttĂ€nyt mitĂ€ ovat. Oireita kyllĂ€ on ja menkat myöhĂ€ssÀ .mutta đŸ€”
Maanantaina vissiin varailen aikaa terkkariin ?

Pahoittelut sinulle uuden kierroksen aloituksesta 😬
Toivottavasti ensi kierrossa tĂ€rppÀÀ đŸ™â€ïž
Saanko kysyÀ, ettÀ oletteko jo kauan yrittÀneet ?

@Evli Toivon, ettĂ€ hoito tuottaa tulosta. 💖

@Unelma 7 Helmikuussa on poistettu kierukka ja on ovistestien avulla ajoitettu toisesta kierrosta lĂ€htien. Ovis on tapahtunut lĂ€mpömittausten ja testien perusteella joka kierrossa. Laatu vaan taitaa jo olla heikkoa. Esikoista yritettiin toki kans 8kk, mut silloin ei mitÀÀn ajoitettu. Terolut mulla oli silloin kolmatta kiertoa, kun tĂ€rppĂ€si, en tiedĂ€ onko siitĂ€ ollut apua. Kun se tuli neuvolalÀÀkĂ€rin kautta pitkĂ€hköjen kiertojen vuoksi, ei kiertojen pituus siitĂ€ muuttunut. Luulen, et jonkinlainen luteaalituki mulla vois olla paikallaan, mut se nyt vaan on omaa arvailua.đŸ€·â€â™€ïž

EikĂ€ @Evli , onpa huvittava sattuma ettĂ€ myös Flow ja Menopur yhdistÀÀ! TĂ€nÀÀn ja huomenna vielĂ€ 😅 Viime vuonna meni niin, ettĂ€ mulla osui irrotuspiikki just sunnuntaille ja piti sitten lĂ€hte sen takia hiukan kesken pois..

Toivotaan ettÀ sulla vielÀ lÀÀkemuutokset antaa lisÀpuhtia ja joku uusikin pÀÀsisi mukaan! Mutta toisaalta tosiaan, laatuhan tÀssÀ ratkaisee. Mulla oli vuosi sittenkin mÀÀrllisesti hyvÀ tulos, mutta laadullisesti ei, niin siksi ei nytkÀÀn osaa luottaa..

LÀÀkĂ€ri sanoi, ettĂ€ on ihan mahdollista tehdĂ€ heti perÀÀn toinen stimulaatio. VĂ€hĂ€n pitÀÀ siinĂ€ tilanteessa sitten miettiĂ€ mitĂ€ irrotuspiikkiĂ€ kĂ€yttÀÀ, en nyt muista miten ne vaihtoehdot meni. Samoin tĂ€ytyy huomioida sitten ettĂ€ kumpaa alkiodiagnostiikkatapaa kĂ€yttÀÀ, jos haluaa ettĂ€ molempien kerĂ€ysten nĂ€ytteet lĂ€hetettĂ€isiin samalla kertaa tutkittavaksi (tulisi halvemmaksi nĂ€in). Mutta jÀÀtiin tĂ€tĂ€ pohtimaan viikonlopun ajaksi, tiistain ultrassa jutellaan lisÀÀ. KerĂ€ys on oletettavasti perjantaina 😊

@Evli Toivon, ettĂ€ hoito tuottaa tulosta. 💖

@Unelma 7 Helmikuussa on poistettu kierukka ja on ovistestien avulla ajoitettu toisesta kierrosta lĂ€htien. Ovis on tapahtunut lĂ€mpömittausten ja testien perusteella joka kierrossa. Laatu vaan taitaa jo olla heikkoa. Esikoista yritettiin toki kans 8kk, mut silloin ei mitÀÀn ajoitettu. Terolut mulla oli silloin kolmatta kiertoa, kun tĂ€rppĂ€si, en tiedĂ€ onko siitĂ€ ollut apua. Kun se tuli neuvolalÀÀkĂ€rin kautta pitkĂ€hköjen kiertojen vuoksi, ei kiertojen pituus siitĂ€ muuttunut. Luulen, et jonkinlainen luteaalituki mulla vois olla paikallaan, mut se nyt vaan on omaa arvailua.đŸ€·â€â™€ïž
TsemppiĂ€ ja niitĂ€ onnensĂ€teitĂ€ edelleen teille đŸ™â€ïž
Kierukan poistosta ei vielĂ€ kovin kauaa aikaa ole, mutta odottavan aika on pitkĂ€ 😬
.varsinkin nĂ€issĂ€ vauvahaaveissa.

Nopeasti pĂ€ivittelen tĂ€nne oma napaa. Eilen oli vihlovia kipuja alavatsalla noin kaksi kertaa putkeen. Menin ihan kyyryyn kun oli kipeet, mut sellaisia nopeesti ohi meneviĂ€. Eilen tein myös illalla testin vaikka tiesin et dpo 7 😅
1000023239.jpg

TĂ€nÀÀn dpo 8 ja paha olo ollut koko aamun 🙄 testailen seuraavan kerran aikaisintaan huomenna mut ehkĂ€ maanantaina.

Nopeasti pĂ€ivittelen tĂ€nne oma napaa. Eilen oli vihlovia kipuja alavatsalla noin kaksi kertaa putkeen. Menin ihan kyyryyn kun oli kipeet, mut sellaisia nopeesti ohi meneviĂ€. Eilen tein myös illalla testin vaikka tiesin et dpo 7 😅
View attachment 147020
TĂ€nÀÀn dpo 8 ja paha olo ollut koko aamun 🙄 testailen seuraavan kerran aikaisintaan huomenna mut ehkĂ€ maanantaina.
Mulla oli tĂ€stĂ€ ihan samanlaisia tuntemuksia, mutta nĂ€mĂ€ mun plussat on ollut tosi vaaleita ja eilen oli jopa negakin 😬
Pahoinvointioireet on kyllÀ jÀrkyttÀvÀt kuten muissakin raskauksissa.
Onnea ja tsemppiĂ€ sulle đŸ™â€ïž

@Unelma 7 mikÀ kiertopöivÀ sinulla on menossa? Ajattelitko testata vielÀ uudelleen, jos viiva vahvistuisi?
MinĂ€ en tiedĂ€ nĂ€istĂ€ virallisista merkinnöistĂ€ 🙈
kun harvoin olen mitÀÀn kiertoja laittanut ylös. Tosiaan lapset tulivat noin vuoden vĂ€lein. Mutta viimeiset menkat oli 9.7. ja minulla oli kierukan poiston jĂ€lkeen nĂ€mĂ€ 3 menkat aika sÀÀnnöllisesti 28. Nyt minun laskujeni mukaan menkat jo 4 pĂ€ivÀÀ myöhĂ€ssĂ€. PelkÀÀn, ettĂ€ oli biologinen raskaus ? Ja minĂ€ olen vielĂ€ nĂ€in vanha 🙈
.niin enemmĂ€nkin kuin paljon mahdollista minulle. Surettaa paljon, mutta iĂ€stĂ€ni huolimatta uutta yritystĂ€ kehiin đŸ‘đŸ„°

MÀ kÀvin eilen myös ultrassa ja tilanne vÀhÀn kehnompi mutta odotetusti, koska se AMH on jo niin huono. Toisella puolella 2 ja toisella yksi, nostettiin nyt annosta vauhdittamaan kasvua kun kai pitkÀssÀ kaavassa se kasvu on hitaampaa, mutta nÀyttÀisi siltÀ ettei niitÀ tÀmÀn enempÀÀ ole tulossa. Yksi hyvÀ tietty riittÀÀ mutta loputkin toiveet alkaa kyllÀ hiipua..
NeljÀ follia on ihan ok vielÀ, toivottavasti sieltÀ löytyis vielÀ vahingossa pari. Mullahan kÀvi silleen, ettÀ yhdessÀ ivf-hoidossa nÀkyi yksi kunnolla ja kaksi pienempÀÀ, mutta lopulta siellÀ oli viis tai kuus. Toivotaan, ettö saatte hyvÀnlaatuiset alkiot!

TsemppiÀ kaikille jokaisen tilanteeseen!

Oon niin poikki, olin eilen talkoilemassa ja saunomassa ja uimassa kaverilla ja vedin koko illan limsaa :D oli kyllÀ ihanaa!
>>Nyt sit voi keskittyĂ€ hoitoon. Kohta lĂ€htee piikitys, otin jo terolutin ja letrozolin aamulla ja nyt illasta terolutin ja sit kohta noi piikit đŸ€žđŸ»đŸ’‰đŸ’‰

TÀÀllĂ€ on taas tapahtunut paljon. Tunteiden koko skaalaa monilla: toiveikkuutta, epĂ€toivoa, surua, itsensĂ€ kasaamista uudelleen, eli ei kannata luovuttaa đŸ™â€ïžđŸ€—

MinĂ€hĂ€n tajusin vihdoin lopettaa Ouran kyttÀÀmisen kokonaan. EnsimmĂ€inen kierto nyt nĂ€in. Edelliskierrossa oli lupaavia oireita vaikka kuinka, enkĂ€ sit kuitenkaan ollut raskaana. TĂ€ssĂ€ kierrossa ei ole ollut niin selviĂ€ oireita ja en ovulaatiotakaan halunnut koittaa tikuttaa. TĂ€nÀÀn tuli yhtĂ€kkiĂ€ voimakas nĂ€rĂ€styskohtaus joka sĂ€teilee kipuna lapojen vĂ€liin, muutenkin lihaksia kolottaa. Kierron pĂ€ivĂ€ 22 ja kierto ollut nyt vaihtelevasti 25, 27 pĂ€ivÀÀ ja viime kierto 28 pĂ€ivÀÀ. PÀÀtin lĂ€hteĂ€ vĂ€hĂ€n opiskelemaan hoitovapaan ohella, niin saa ajatuksia muualle yrittĂ€misestĂ€ 🙏.

Mulla on nyt neljÀs pÀivÀ tyhjennys vuotoa ja ehkÀ vÀhitellen alkaa helpottaa. Kipuja ei ole ollut eilen eikÀ tÀnÀÀn.

TÀhÀn kiertoon sain luget avuksi ja aion siksi mittarilla lÀmpöjÀ ja tikuttaa ovista. Kunhan lÀmpöjen mukaan on dpo 3 niin aloitan luget. Jos pÀÀstÀÀn sinne asti niin aion testata vasta dpo 18 kun nyt tyhjennys vuoto alkoi just dpo 18. Siihen mennessÀ luulis nÀkyvÀn selkeÀsti jos on jotain syytÀ sille.

Takaisin