Kesäheinä85
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä lomareissun aikana. Tsemppiä piinailijoille ja oviksen metsästäjille ja @Sandra84 tsemppiä, toivottavasti kohta pääset varaamaan aikaa!
Täällä kp5..
kyllähän se ei ollut mikään kp18 ja pienet kivut... Tais olla kp55 tai jotain... Nyt on ollut 5 päivää vuotoa, eilinen ja tämä vuodon kannalta jo helpompaa.. kivut helpottivat vasta eilen illalla, tämän päivän olen jo pärjännyt ilman lääkkeitä.. ja kuumuuden sekä menkkojen ja ylipainon takia jäätävä turvotus
Mutta tyhjentyypä kunnolla ja alkoi uusi kierto
Ja haen laihduttamiseen työterveydestä apua ja sit myöhemmin panostetaan lisää yrittämiseen...
Täällä kp5..
kyllähän se ei ollut mikään kp18 ja pienet kivut... Tais olla kp55 tai jotain... Nyt on ollut 5 päivää vuotoa, eilinen ja tämä vuodon kannalta jo helpompaa.. kivut helpottivat vasta eilen illalla, tämän päivän olen jo pärjännyt ilman lääkkeitä.. ja kuumuuden sekä menkkojen ja ylipainon takia jäätävä turvotus
Mutta tyhjentyypä kunnolla ja alkoi uusi kierto
Ja haen laihduttamiseen työterveydestä apua ja sit myöhemmin panostetaan lisää yrittämiseen...
Muokattu viimeksi:
Olen tuolla esikoisen haaveilijoissa ja 2025 raskautta toivovien ryhmässä kevään ollutkin mukana.
Mulla on usein pitkähkö kierto ja välissä erityisen pitkiä kiertoja, joten nyt olisi yk 8 alkamassa, vaikka 10 kk mennyt. Oviksen useinmiten kuitenkin saan testeillä kiinni jossain vaiheessa. Tänään alkoi juuri menkat ja kierron pituudeksi tuli 57!! Onneksi kuitenkin pääsi nyt uuteen. Koskaan ei ole tullut plussaa eikä edes haamuviivaa raskaustestiin