*Ninni*
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tsemppiä @pyöriäinen piinailuun!
Mä ehkä vähän yllättäenkin pääsen mukaan kerhoon, kun tänään pamahti ovistestiin pysyvä hymynaama
Oon ihan ihmeissäni, että voiko näin kuukauden testailun jälkeen tulla.. Mulla rintojen aristus on tyypillinen oire heti ovulaation jälkeen jopa, ja koska pientä aristusta olin havaitsevinani jo eilen, niin mietin että voiko muka olla ovista tulossa, ja vasta huomenna.. Ja muutenkin, kun nyt jo kp 46 (!) menossa, niin voiko olla kovin laadukas ovulaatio.. Eilen ovistesti oli nega, ja tosiaan kaikki edeltävät viikot kun oon testannut päivittäin. Mutta tällä mennään, ja hienoa että jotain tapahtuu!
Mä oon lähdössä parin päivän päästä reissuun, niin ajatukset toivottavasti harhautuu hyvin näistä! Ja sitten kun työt alkaa, niin selviää että miten kävi, tai toivottavasti ainakin sitten alkaa uusi kierto jos ei muuta. Mutta mietin nyt kyllä ottaa mama-vitamiinit reissuun mukaan, ja olla tosi vähäisellä alkoholillakin, kun jos siellä olisi nyt jotain mahdollisuutta että jotain tapahtuisi
Mä ehkä vähän yllättäenkin pääsen mukaan kerhoon, kun tänään pamahti ovistestiin pysyvä hymynaama
Oon ihan ihmeissäni, että voiko näin kuukauden testailun jälkeen tulla.. Mulla rintojen aristus on tyypillinen oire heti ovulaation jälkeen jopa, ja koska pientä aristusta olin havaitsevinani jo eilen, niin mietin että voiko muka olla ovista tulossa, ja vasta huomenna.. Ja muutenkin, kun nyt jo kp 46 (!) menossa, niin voiko olla kovin laadukas ovulaatio.. Eilen ovistesti oli nega, ja tosiaan kaikki edeltävät viikot kun oon testannut päivittäin. Mutta tällä mennään, ja hienoa että jotain tapahtuu!Mä oon lähdössä parin päivän päästä reissuun, niin ajatukset toivottavasti harhautuu hyvin näistä! Ja sitten kun työt alkaa, niin selviää että miten kävi, tai toivottavasti ainakin sitten alkaa uusi kierto jos ei muuta. Mutta mietin nyt kyllä ottaa mama-vitamiinit reissuun mukaan, ja olla tosi vähäisellä alkoholillakin, kun jos siellä olisi nyt jotain mahdollisuutta että jotain tapahtuisi

Ja siis varmasti tuntuu tosi hyvälle, että kun tää lapsiasia on sellainen mihin rajallisesti voi vaikuttaa, niin naimisiinmenoa voi edistää ja saavuttaa toisia haaveita 

Saa nähdä mitä gyne on siitä mieltä jos siellä lähiviikkoina käyn, että toteaako että jäädään odottamaan sen poistumista, vai voiko lääkitystä jatkaa...
Munkin puolesta voi tänne häähypettää kun rakastan häitä kaikissa muodoissaan. Kaveri meni Helsingissä naimisiin maistraatissa ja pääsin vieraaksi, siellä luki "Rakkausvirasto" ja se oli niin söpöä, mä niiiin haluaisin olla töissä rakkausvirastossa.