Hyvä että sait hcg-mittauksen ja ultran! Mullakin oli kyllä toisen lapsen raskauden alussa kaikenlaisia jomotuksia enemmän kuin esikoisesta, mutta luulen niiden johtuneen vaan siitä, että oli kaks raskautta niin lähekkäin. Toivottavasti sullakin johtuis vaikka siitä ja kaikki on hyvin!
Mä sain tänään pelästyä, kun esikoinen onnistui tiputtamaan mut riippukeinusta maahan. Hän siis keinutti sitä, kun makoilin siellä, ja solmu petti

Onneksi olin jotenkin kylkiasennossa, että lantio tuli ekana maahan, eikä sattunut mitään kovaa alle. Mutta kyllä siinä heti ekana tuli huoli, et olikohan liian kova isku pienelle ihmisenalulle

Sain kuitenkin rauhoiteltua itseni, et tosiaan kohtu itsessäänkin on vielä niin pieni ja hyvin sisuskaluissa suojassa, että ehkä tällä nyt ei ollut mitään väliä
Että ihmeen nopeasti siihen yllätysvauvaankin kiintyy. Toisaalta tuntuu, että ylläriplussa nyt todisti mun aivoille hetkeks, ettei näitä asioita voi hallita eikä ne murehtimalla parane, eikä km-pelko oo koko ajan mielessä kuten aiemmissa raskauksissa.