Siis varmaan tämä vuoden rajapyykin täyttyminen on itselle se kova paikka tässä yrityksessä. Vaikka tiedostaa että vuosi on ihan normaali aika yrittää, niin silti se kolahtaa..
Ja alku yrityksen aikana mies suhtautui tähän tosiaan hyvin rennosti tähän yritykseen nyt selvästi hänkin alkanut vähän "stressata" ja varmistelee millon on ovis tulossa jne..
Itse kävin keväällä gynellä ja ei mitään syytä löytynyt. Miehen kanssa sovittu että jos ei nyt tässä eikä ensi kierrossa tärppää menee antamaan siemennestenäytteen ja sitten varaillaan uutta aikaa yksityiselle gynelle..
Ja päivän positiivinen kävin huvikseen vaa'alla ja painoa pudonnut maaliskuusta 4kiloa
mitään en kyllä ole kamalasti asian eteen tehnyt, että oli ihan mukava yllätys.
Ja alku yrityksen aikana mies suhtautui tähän tosiaan hyvin rennosti tähän yritykseen nyt selvästi hänkin alkanut vähän "stressata" ja varmistelee millon on ovis tulossa jne..
Itse kävin keväällä gynellä ja ei mitään syytä löytynyt. Miehen kanssa sovittu että jos ei nyt tässä eikä ensi kierrossa tärppää menee antamaan siemennestenäytteen ja sitten varaillaan uutta aikaa yksityiselle gynelle..
Ja päivän positiivinen kävin huvikseen vaa'alla ja painoa pudonnut maaliskuusta 4kiloa

Tai ainakaan siitä kertoneet. Nää on niin herkkiä aiheita, enkä laisinkaan halua aiheuttaa kellekään pahaa mieltä näillä pohdinnoilla
Mutta jaan vaan rehellisesti, mitä itsellä päässää pyörii nyt..
Ja muistakin eettisistä aiheista... Siis hävettää näin aikuisena että mitä sitä on tullut puhuttua, etenkin kun oon myöhemmin ymmärtänyt että ko kurssin opettaja oli todennäköisesti samaan aikaan itse hoidoissa. Ja mieli todellakin on muuttunut niistä ajoista! Mutta aika jyrkkiä mielipiteitä sitä kyllä teininä julisti