Pantis: itsellä kans oli hakusessa oviksen tikutus mutta nyt viimeksi omojen perusteella hymynaama testeillä tikutin sekä myös pc:n liuskoilla. Illalla klo 19 aikaan sain plussan eka hymynaamaan sekä tikkuun kun halusin varmistaa tikulla. Hyvö että sait oviksen kiinni

.
Henskuu: meillä myös tilanne ettei yrittämällä yritetä mutta silti tikutan ovista " jotta saan kiinni millainen mun Kierto on" ja aloitin jo ekasta kierrosta raskaustestien teon ihan kuin kuopuksesta 3 vuoden yrittämisen jälkeen

mieskin on mukana tallettelemassa ja kattoo mun tikku tulokset ihan innoissaan.
Marsku: kuulostaa ihan normaalilta sekoamiselta
Kesäheinä85: mikä siinä onkin niin vaikeaa muuttaa oma elämäntapa paremmaksi, kun puhutaan vain ruokailutottumusten muuttamisesta. Oon itsekin huomannut vuosien varrella kun kausittain on niitä hetkiä että saan itseäni niskasta otettua kiinni ja sillon myös paino putoaa. Sitten tulee täysi stoppi ja lähden sille makaroni, hiilari pullamössö linjalle. Yhtään ei voi siimaa antaa itselle kun Mopo karkaa käsistä. Kroppa alkaa huutamaan jotai nopeeta energiaa nostavaa että jaksaa esim. Työvuoron loppuun. Epäsäännöllinen rytmi vuorotyön takia. Kun ei aina edes kerkeä ruokataukoa pitää ja kun tiedän että 2-3h välein pitäisi syödä sitä jotain terveellistä ja että se sopii mulle tosi hyvin. Miksi ja viel kerran miksi sitä aina palaa siihen että ei se kerta oo niin paha kun se yksikin kerta riittää mulle että en saa itseä palautettua takas siihen.
Ootko huomannut että niistä metforminista olisi ollut apua painon pudotukseen?
Oon itse sellainen että jos lääkkeitä pitää alkaa syömään niin koen etten oo itse vielä yrittänyt tarpeeksi muuttaa omia elämä tapojani ja lääke aivan viimeinen keino. Oon kokeillut superdieetit, keto, ja nyt viimesimmäksi Jenni levövaaran reset menu ja se oli kyllä lempein, järkevin ja edelleenkin osa elämän tapaa. Pitäis varmaan työt lopettaa kun se tuntuu vievän terveyden.

resetillä sain menkat itselleni kierukan aikana, tosin tulivat millon tulivat. Ja toi perustuu puhtaaseen prosessoimattomaan ruokaan ja jos mikä niin lisäaineet on yks joka vaikuttaa kyllä negatiivisesti hormoni toimintaan.
Omanapa: itsellä taitaa olla nyt dpo 5 menossa ja on niin oireetonta kun pystyy vaan olemaan. Ei mitään rintojen arkuutta, pms, alavatsa tuntemuksia vain hyvin lieviä ja satunnaisia, liekkö progestetonia tuotan ollenkaan

pienen ryhtiliikkeen oon saanut tehtyä syömisten osalta että joka päivä tulee syötyä jotain kasviksia, eilen olisin joutanut jalkapuuhun sen spaghettivuokan takia kun se sai aikaan sen että ihan hirvee nälkä iltavuoron jälkeen ja ihan väkisin kaasutin töiden jälkeen kaupan karkki hyllylle ja maistoin spagettia vielä ennen nukkumaan menoa

ei sitä siinä hetkessä ajattele kun tulee se mieliteko että olo helpottaisi yhtä lailla kun söisi vaikka ihan hyvän salaatin.