Niin paljon kyllä tuo raskaustesti kuumottelee tuolla kaapissa, mut vielä liian aikasta tehdä ja yritän vaan jaksaa odottaa vielä viikon ennen ku testaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Otin päiväunien jälkeen vielä lämmön uudelleen ja se oli 37.2 eli ei mitenkään normaali päivä lämpö mulle. Lisäksi vähän sellanen raudan maku suussaNiin paljon kyllä tuo raskaustesti kuumottelee tuolla kaapissa, mut vielä liian aikasta tehdä ja yritän vaan jaksaa odottaa vielä viikon ennen ku testaan
Mä oon tehny aina itekseen mutta kertonut kyllä pian sen jälkeen että tein ja mikä oli tulos. Tosin oon tosi vähän ylipäätään tehny testejä. Nyt ku aloitetaan kohta kolmatta yrittämään ja oon tähän paljon enemmän valmistautunut kun edellisiin en oikeestaan yhtään niin luulen että alotan testaa dpo10 ja jos sillon on nega ni testaan dpo12 asti ja kerron sit kumpi tulos. Tokan lapsen plussa näkyi just dpo12 jo ihan selvästi herkällä testillä. Oli siis vaan vähän vaaleempi testiviiva ku kontrolliviiva. Siks aattelin et seuraava vois näkyy jo 2 päivää aiemmin.Teettekö te testejä aina puolisolle kertoen, vai vaan oman fiiliksen mukaan?
Mutta en malta olla kertomatta, tai pitää ihan omana tietona
Kertaakaan ei olla kyllä raskaustestiä yhdessä tehty, kun aina on ollut sellainen tilanne, että en oikeasti ole ollut siinä uskossa että nyt tärppäsi. Ja negoja olisi kyllä masentavaa tehdä yhdessä.Ihanaa! Todella lupaavalta näyttää! Kyllä tää musta on on aivan plussa, etenkin päivälläNyt on jännää
Eilen dpo10 tein negatiivisen rfsun testin. Tänään päivällä tein hetken mielijohteesta onestepin ei herkän testin ja hetken katselin, ettei lähde tulemaan toista viivaa ja unohdin sen n. 15min ajaksi. Ja kappas, siihen olikin ilmestynyt haamuviiva jonka puolisokin näki
Lähdin siltä seisomalta hakemaan kasan testejä ja 2h pidätyksellä tein rfsun early ja tavalliseen pc:n.
Kuvassa rfsupc oli hyvin haalea, mutta haamu kuitenkin.
Oireista pakko sanoa, että jotenkin "oli sellainen olo" ja nivusissa on paineentunne, jonka muistan aiemmistakin..
View attachment 145477

Meillä oli lähestulkoon yhtä romanttinen tilanne ensimmäisestä.Mä pistin ekasta viestin, et nyt on sellanen tilanne et oon raskaanaei oltu virallisesti miehen kaa palattu viel yhteen, mut oltiin nähty kyllä jo jonku aikaa ja asuttiin eri kaupungeissa sillon
mulla oli tullu myöhässä ovis ku en niin tarkkaan sillon seuraillu, koska ei ollut mitää raskautumis ajatuksia
jos tää toinen nyt on tulossa niin aattelin yksinään tehdä ja jos on positiivinen niin sit näytän miehelle ja oon silleen, et nyt se toinen on tulossa
ovis päivänä ei talleteltu ja mies on enemmän tjottailu linjalla ja mä ehkä enemmän yrittämässä ja veikkaan et mies ei ihan tajunnu et raskaaks voi tulla vaikka hommaillaan päivää ennen ovista
![]()
Meil on miehellä aivan sama luuloTäällä kanssa mies oli yk1 varma että kerran kun laitetaan siittiöt liikkeelle niin se on siinä. Muuta ei tarvita. Yk1 kierrossa sitten kun toisen kerran toteutettiin sänkypuuhia niin sanoi "no nyt tulee kaksoset".![]()