Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa että kaikki hyvin!Kiitos
Soitin tänään siis ensin neuvolaan, sitten terveysasemalle ja sitten kolmesti naistenklinikalle. Ensin naistenklinikalla sanottiin 1g panadolia ja tsemppiä. Toisella soitolla sanottiin 800mg buranaa ja tsemppiä. Kolmannella kerralla sanoin ettei vieläkään auta enkä kestä kipua ja sanoivat vihdoin että tervetuloa. Kävin siellä äsken, otettiin verikokeet, virtsakokeet ja ultra. Kaikki hyvin ultrassa ja verikokeissavielä odotellaan viimeisiä tuloksia, mutta siellä meidän pieni oli oikeassa kohdassa ja koko vastasi 5+5 (tähän asti luultu 6+0). Niin suuri helpotus tuli tästä itselle, sillä en ollut alunperin menossa varhaisultraan. Nyt saatiin vahvistus että siellä on joku
Ilmeisesti hirveiden vatsakipujen syyksi arvellaan suolistoperäistä syytä, eikä mitään raskauteen liittyvää. Onneksiollaan niin helpottuneita
![]()
Jotenkin kummasti sitä jaksaa töissä ja illat lasten kanssa, vaikka tunnin välein viime yönäkin heräilinHuomasin et muillakin on nukkumattomuutta heti plussasta, no hep, niin täälläkin. Hyvin jaksaa päivät sit taaperon kanssa touhutamyös huono olo on ollut jo monta päivää läsnä
![]()
Tsemppiä kovastiHuh miten nopeasti oireet voikaan muuttuatähän asti on ajoittain ollut vain lievää etovaa oloa, mutta tänään aamulla on kyllä ollut tosi huono olo. Pelkkä jääkaapin avaaminen sai yökkäysrefleksin aikaan, etenkin maitotuotteet on nyt jotenkin tosi paha juttu edes ajatuksen tasolla. Hirveä nälkä olisi, mutta kun mitään ei oikein tee mieli. Onneksi taapero nukkuu vielä niin tässä saa hetken yrittää keräillä itseään päivän leikkeihin
![]()
Joo saman oon itekki huomannuIhan järkyttävää satunnaisesti tää valkovuodon määräeilenkin kun kävelin niin tunsin että jotain holahti kunnolla housuun, tottakai eka ajatus oli et noni, verta, tää oli tässä mut ei kun valkovuotoa
säikyttää kyllä
Mulla oli iltatähden odotuksessa alusta loppuun niin paljon valkovuotoa, etten voinut olla ollenkaan ilman pikkuhousunsuojaa. Ja samalta vaikuttaa tämänkin alku.Ihan järkyttävää satunnaisesti tää valkovuodon määräeilenkin kun kävelin niin tunsin että jotain holahti kunnolla housuun, tottakai eka ajatus oli et noni, verta, tää oli tässä mut ei kun valkovuotoa
säikyttää kyllä
![]()

Ainakin täällä on seilannut eri oireet. Välillä on rinnat kipeät ja sitten on päiviä, kun kaikki tuntuu ihan normaalilta. Samaten käy muille raskausoireille.Seilaako muilla oireet? Muutaman päivän ollu nännit aika kipeät, mutta nyt ei enää juurikaantissit on kyllä edelleen turvonneet, mutta toivottavasti ei enteile pahaa muuten
![]()
No hyvä kuulla! Olin jo manaamassa keskenmenoaAinakin täällä on seilannut eri oireet. Välillä on rinnat kipeät ja sitten on päiviä, kun kaikki tuntuu ihan normaalilta. Samaten käy muille raskausoireille.
Pahoinvointi vaihtelee päivittäin, mutta sen oon linkittänyt väsymyksen kanssa samaan. Mikäli taapero valvottaa yöllä, on seuraava päivä pahoinvoinnin kanssa huonompi.