Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On todella yleistä näissä testeissä, että tulee tuollainen tai jopa selvempikin viiva, jos kurkkii testiajan jälkeen. Itse olen saanut tuollaisia ja en ollut silloin raskaana.Mitähän tästä pitäisi ajatella. Tuo pysty viiva on tavallaan viivan ääriraja joka ilmestyi n tunnin sisällä testaamisesta. Tottakai teen uuden, mutta kunhan spekuloin ja mietin onko yleistä tässä nopea tulos-testissä..?
View attachment 144530

On kyllä ja vielä tummempiakinOnko muille tullut näin räikeitä viivan paikkoja rfsu testaa varhain-testeihin?
Mielestäni tuossa ei ole väriä lainkaan, mutta minulle ei ole aiemmin tullut näin näkyvää viivan paikkaa näihin testeihin, mutta olen kuullut, että joillekin on tullut.
Teen ensi viikolla sitten uuden testin, sillä en tiedä, mikä dpo nyt on, koska tämä kierto on ensimmäinen kierukan poiston jälkeen, enkä tikuttanut ovista![]()
On kyllä ja vielä tummempiakinEi toki joka kerta tule, mutta hyvin usein. Ja tosiaan jos ei ole väriä yhtään, nii on melko varmasti viivanpaikka. Toki kannattaa testailla myöhemmin uudestaan ja vaikka toisella testillä vertailuksi
![]()
Tietäisinpä edes suunnilleen dpo:n, helpottaisi huomattavasti myös tätä hermoilua asian suhteen.Joo olen itsekin ollut hyvin hämmentynyt, että voin niin selkeitä viivanpaikkoja tulla johonkin testiinEi tuossa mielestäni ole värin häivääkään, hämmentävää kuinka vahvasti ne viivan paikat sitten näkyy!
Testailen varmaan apteekin testillä sitten ensi viikosta, niistä en ainakaan ole pahaa kuullut.Tietäisinpä edes suunnilleen dpo:n, helpottaisi huomattavasti myös tätä hermoilua asian suhteen.
Tässä mun kaks edellistä posia. Yllätyin pois ottaessa kun tuo oli noinkin haalea (vasen), koska edellisillä kerroilla oli ollut paljon tummempi (esim oikea), joskus jopa lähes tummempi kun kontrolliviiva. Oikeanpuoleisessa tuo digi illan tulos ja liuska (raskauskeiju) samalta aamulta, jos joku ihmettelee :) Jos en ihan väärin muista niin noissa cb pinkeissä herkkyys on 40 eli ei tosiaan mitään superherkkiä, se selittänee tuon että noinkin haalea viiva on positiivinen.Kuinka tummaksi teillä nää clear bluen yhden hormonin digiovutestit on tummunut, jotta saa hymynaaman?
Tässä mun kaks edellistä posia. Yllätyin pois ottaessa kun tuo oli noinkin haalea (vasen), koska edellisillä kerroilla oli ollut paljon tummempi (esim oikea), joskus jopa lähes tummempi kun kontrolliviiva. Oikeanpuoleisessa tuo digi illan tulos ja liuska (raskauskeiju) samalta aamulta, jos joku ihmettelee :) Jos en ihan väärin muista niin noissa cb pinkeissä herkkyys on 40 eli ei tosiaan mitään superherkkiä, se selittänee tuon että noinkin haalea viiva on positiivinen.
Oho! Sekoilen täällä! Joo sain kans itse tänään posin ja on se aika tummaTässä mun kaks edellistä posia. Yllätyin pois ottaessa kun tuo oli noinkin haalea (vasen), koska edellisillä kerroilla oli ollut paljon tummempi (esim oikea), joskus jopa lähes tummempi kun kontrolliviiva. Oikeanpuoleisessa tuo digi illan tulos ja liuska (raskauskeiju) samalta aamulta, jos joku ihmettelee :) Jos en ihan väärin muista niin noissa cb pinkeissä herkkyys on 40 eli ei tosiaan mitään superherkkiä, se selittänee tuon että noinkin haalea viiva on positiivinen.
Minun silmin plussaHei!
Olen uusi täällä enkä pysty kenenkään muun kanssa tätä pohtimaan. Olisikohan tämä nyt plussa vai viivanpaikka? Viivanpaikat näissä on ennenkin herätellyt turhia toiveita, mutta nyt näkyi kyllä ihan punertavaa sävyäkin omaan silmään?
Kuivuneena oikein selvästi samaa väriä kuin kontrolliviiva, mutta en roskistuloksiin luota ollenkaan.
Edit: Kuva ei näköjään ollut vielä ladannut, uusi yritys![]()
Näyttää minusta selvästi plussalta eikä viivanpaikalta!Hei!
Olen uusi täällä enkä pysty kenenkään muun kanssa tätä pohtimaan. Olisikohan tämä nyt plussa vai viivanpaikka? Viivanpaikat näissä on ennenkin herätellyt turhia toiveita, mutta nyt näkyi kyllä ihan punertavaa sävyäkin omaan silmään?
Kuivuneena oikein selvästi samaa väriä kuin kontrolliviiva, mutta en roskistuloksiin luota ollenkaan.
Mielestäni selvä plussaHei!
Selkeältä posilta musta näyttää!Hei!