Plussa vai ei?

1000054253.jpg

Nyt on outo. Tää taitaa olla viallinen. Tosin kyllä ilmestyi vasta testiajan jälkeen.

Mitähän tästä pitäisi ajatella. Tuo pysty viiva on tavallaan viivan ääriraja joka ilmestyi n tunnin sisällä testaamisesta. Tottakai teen uuden, mutta kunhan spekuloin ja mietin onko yleistä tässä nopea tulos-testissä..?
1000001157.jpg

Mitähän tästä pitäisi ajatella. Tuo pysty viiva on tavallaan viivan ääriraja joka ilmestyi n tunnin sisällä testaamisesta. Tottakai teen uuden, mutta kunhan spekuloin ja mietin onko yleistä tässä nopea tulos-testissä..?
View attachment 144530
On todella yleistä näissä testeissä, että tulee tuollainen tai jopa selvempikin viiva, jos kurkkii testiajan jälkeen. Itse olen saanut tuollaisia ja en ollut silloin raskaana. 😮‍💨 Nämä clearbluen siniset testit eivät ole hyviä, ainoastaan näiden digitesteihin olen itse luottanut.

Viikko sitten oli raskauskeijun herkässä liuskassa jotakin, luultavasti vaan viivanpaikka kun oli aika aikaista testata.
Joku häivähdys näkyy livenä nyt rfsu testissä, mutta tuskin mitään mikä lähtis vahvistumaan 😕 olettaisin että pitäis näkyä jo paremmin.

1000018696.jpg

Onko muille tullut näin räikeitä viivan paikkoja rfsu testaa varhain-testeihin?
Mielestäni tuossa ei ole väriä lainkaan, mutta minulle ei ole aiemmin tullut näin näkyvää viivan paikkaa näihin testeihin, mutta olen kuullut, että joillekin on tullut.
Teen ensi viikolla sitten uuden testin, sillä en tiedä, mikä dpo nyt on, koska tämä kierto on ensimmäinen kierukan poiston jälkeen, enkä tikuttanut ovista :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• IMG_5217.jpg
    IMG_5217.jpg
    259.1 KB · Katsottu: 86
Onko muille tullut näin räikeitä viivan paikkoja rfsu testaa varhain-testeihin?
Mielestäni tuossa ei ole väriä lainkaan, mutta minulle ei ole aiemmin tullut näin näkyvää viivan paikkaa näihin testeihin, mutta olen kuullut, että joillekin on tullut.
Teen ensi viikolla sitten uuden testin, sillä en tiedä, mikä dpo nyt on, koska tämä kierto on ensimmäinen kierukan poiston jälkeen, enkä tikuttanut ovista :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
On kyllä ja vielä tummempiakin 🫣 Ei toki joka kerta tule, mutta hyvin usein. Ja tosiaan jos ei ole väriä yhtään, nii on melko varmasti viivanpaikka. Toki kannattaa testailla myöhemmin uudestaan ja vaikka toisella testillä vertailuksi 🤗

On kyllä ja vielä tummempiakin 🫣 Ei toki joka kerta tule, mutta hyvin usein. Ja tosiaan jos ei ole väriä yhtään, nii on melko varmasti viivanpaikka. Toki kannattaa testailla myöhemmin uudestaan ja vaikka toisella testillä vertailuksi 🤗

Ei tuossa mielestäni ole värin häivääkään, hämmentävää kuinka vahvasti ne viivan paikat sitten näkyy!
Testailen varmaan apteekin testillä sitten ensi viikosta, niistä en ainakaan ole pahaa kuullut. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tietäisinpä edes suunnilleen dpo:n, helpottaisi huomattavasti myös tätä hermoilua asian suhteen.

Kuinka tummaksi teillä nää clear bluen yhden hormonin digiovutestit on tummunut, jotta saa hymynaaman?

Liitteet

• IMG_5471.jpeg
    IMG_5471.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 104
Ei tuossa mielestäni ole värin häivääkään, hämmentävää kuinka vahvasti ne viivan paikat sitten näkyy!
Testailen varmaan apteekin testillä sitten ensi viikosta, niistä en ainakaan ole pahaa kuullut. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tietäisinpä edes suunnilleen dpo:n, helpottaisi huomattavasti myös tätä hermoilua asian suhteen.
Joo olen itsekin ollut hyvin hämmentynyt, että voin niin selkeitä viivanpaikkoja tulla johonkin testiin 🫣 Eikä sais tulla, ku ite ainaki heti alkaa sit miettiä, että onko vaiko ei 😅

Apteekin testeistä olen kuullut myös hyvää eli niillä varmasti hyvä testailla!🥳

Kuinka tummaksi teillä nää clear bluen yhden hormonin digiovutestit on tummunut, jotta saa hymynaaman?
Tässä mun kaks edellistä posia. Yllätyin pois ottaessa kun tuo oli noinkin haalea (vasen), koska edellisillä kerroilla oli ollut paljon tummempi (esim oikea), joskus jopa lähes tummempi kun kontrolliviiva. Oikeanpuoleisessa tuo digi illan tulos ja liuska (raskauskeiju) samalta aamulta, jos joku ihmettelee :) Jos en ihan väärin muista niin noissa cb pinkeissä herkkyys on 40 eli ei tosiaan mitään superherkkiä, se selittänee tuon että noinkin haalea viiva on positiivinen.

Liitteet

• IMG_5645.jpeg
    IMG_5645.jpeg
    480.8 KB · Katsottu: 137
  • IMG_5646.jpeg
    IMG_5646.jpeg
    408.1 KB · Katsottu: 134
Tässä mun kaks edellistä posia. Yllätyin pois ottaessa kun tuo oli noinkin haalea (vasen), koska edellisillä kerroilla oli ollut paljon tummempi (esim oikea), joskus jopa lähes tummempi kun kontrolliviiva. Oikeanpuoleisessa tuo digi illan tulos ja liuska (raskauskeiju) samalta aamulta, jos joku ihmettelee :) Jos en ihan väärin muista niin noissa cb pinkeissä herkkyys on 40 eli ei tosiaan mitään superherkkiä, se selittänee tuon että noinkin haalea viiva on positiivinen.

Oho! Sekoilen täällä! Joo sain kans itse tänään posin ja on se aika tumma

Liitteet

• IMG_5495.jpeg
    IMG_5495.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 148
Hei!
Olen uusi täällä enkä pysty kenenkään muun kanssa tätä pohtimaan. Olisikohan tämä nyt plussa vai viivanpaikka? Viivanpaikat näissä on ennenkin herätellyt turhia toiveita, mutta nyt näkyi kyllä ihan punertavaa sävyäkin omaan silmään? 🧐

Kuivuneena oikein selvästi samaa väriä kuin kontrolliviiva, mutta en roskistuloksiin luota ollenkaan.

Edit: Kuva ei näköjään ollut vielä ladannut, uusi yritys 😅

Liitteet

• 20250605_220237.jpg
    20250605_220237.jpg
    140.4 KB · Katsottu: 99
Hei!
Olen uusi täällä enkä pysty kenenkään muun kanssa tätä pohtimaan. Olisikohan tämä nyt plussa vai viivanpaikka? Viivanpaikat näissä on ennenkin herätellyt turhia toiveita, mutta nyt näkyi kyllä ihan punertavaa sävyäkin omaan silmään? 🧐

Kuivuneena oikein selvästi samaa väriä kuin kontrolliviiva, mutta en roskistuloksiin luota ollenkaan.

Minun silmin plussa ❤️

Hei!

Näyttää minusta selvästi plussalta eikä viivanpaikalta! 😍

Hei!

Mielestäni selvä plussa 😍

Kiitos vastauksista! Tilasin muutaman raskaustestin lisää vielä varmuuden vuoksi, mutta miten tässä jaksaa odottaa niitä viikonlopun yli 🥹❤️

Tää on meidän eka posi (yritys nro 7.), joten ei uskalla vielä ihan kauheasti riemuita, jos ei pysykään mukana tms. Ei olla tikutettu ovista, mutta tää tuli otettua eilen todennäköisesti DPO9-11, joten kemiallisen riski lienee vielä olemassa. Toivottavasti menis kuitenkin kaikki hyvin!

Hei!

Selkeältä posilta musta näyttää! 😍

Ekassa kuvassa tämän päivän testi yksinään ja alemmassa kuvassa alarivistä alkaen rv 3+5, 3+6, 4+1 ja tänään ylin 4+2. Tai itseasiassa noi kaks alinta on varmaan vaihtanut paikkaa. 😅
Onkohan tää raskaus nyt rikki kun tuntuu ettei vahvistu viivat kunnolla? 😖
1000026148.jpg

Liitteet

• 1000026154.jpg
    1000026154.jpg
    3 MB · Katsottu: 112
@NM90 Jos ei liikaa mieti noita päiviä vaan ihan vaan tota vahvistumista, niin ihan mun mielestä selkeetä vahvistumista, enkä ois siitä huolissaan
Tiedätkö mikä dpo sulla menossa? Mutta ymmärrän hyvin huolen, itsekin tuskaillut tässä saman asian parissa 😅 Vaikeita aikoja kaiken epävarmuuden kanssa

Muokattu viimeksi:
Takaisin