Ootko löytänyt vielä? Jouduin itekkin etsiä sitä aika pitkään ennen kuin löysinOsaisiko joku täällä kertoa mistä ihmeestä löydän keski-suomen (hyvis.fi) esitietolomakkeen? Oon kääntänyt kaikki linkit enkä löydä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko löytänyt vielä? Jouduin itekkin etsiä sitä aika pitkään ennen kuin löysinOsaisiko joku täällä kertoa mistä ihmeestä löydän keski-suomen (hyvis.fi) esitietolomakkeen? Oon kääntänyt kaikki linkit enkä löydä![]()
En oo, en ymmärrä miten voi olla niin piilossa. Ja neuvolan ajanvaraus ihmiselle olin vaan että joo eiköhän se löydy. Olis pitänyt kuunnella ohjeetOotko löytänyt vielä? Jouduin itekkin etsiä sitä aika pitkään ennen kuin löysin![]()
Voi eiEn oo, en ymmärrä miten voi olla niin piilossa. Ja neuvolan ajanvaraus ihmiselle olin vaan että joo eiköhän se löydy. Olis pitänyt kuunnella ohjeet![]()
Kiitos ihana!! Kokeilen sun vinkilläVoi eiite täytin Hyviksessä, siellä kohtaan aloita asiointi > valitset kotikunnan > terveyspalvelut > äitiyshuollon esitietolomake. En toki tiedä onko tuo oikea, mutta en oo kyllä muutakaan lomaketta löytänyt. Huomenna ensimmäinen neuvola, joten eiköhän siellä selviä, jos oon täyttänyt ihan väärän lomakkeen
![]()

Jep, eiköhän mekin yritetä saada soviteltua aikataulut niin ei mies pääsis mukaan kaikille käynneille@M.a.r.i.a.m. oli mukana, ja varmaan pyrkii olemaan mahdollisimman monilla käynneilläkiva käydä yhdessä, kun esikoista odotetaan.
Kurkkasin just ja meillä myös näköjään tasan 34min/36km, hauska sattumaTuli tuosta @Pumpuliorava n viestistä mieleen että kuinka paljon teillä muilla on mapsin mukaan synnytyssairaalaanne? Itsellä 34 min ja vähän jännittää jos tuleekin vaikka kiire lähtö![]()