Raskaaksi 2025

En oo kauhean tarkkaan lukenut tätä ketjua, niin pahoittelut jos toistan jotain äskettäin keskusteltua. 😅 Mutta siis plussanneet: millaisia tuntemuksia teillä oli ennen plussaa ja missä vaiheessa oireet alkoi?

Nää on aina niin jänniä juttuja kun ainakin omalla kohdalla tuntuu, että mieli tekee tepposet ja sit miettii, että onko joku tuntemus oikea vai kuviteltua. 😊 Nyt siis niin aikainen dpo itsellä etten edes kuvittele vielä mitään, mut muistan esikoisesta kun monestakin syystä oli tosi varma olo plussasta jo tosi ajoissa. Ja sittenhän sainkin haamun dpo 9 vai 10.
No mulla oli lähinnä menkkamaisia tuntemuksia todella aikasin, reilu viikko jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ainakin tällä kertaa kun plussasin jos se siis nyt tosiaan on plussa. 😅 Ja en tiedä liittyikö se asiaan mutta päänsärkyä mutta mulla kyllä sitä muutenkin ja flunssaista oloa joka voi tosin allergioistakin johtua.

Mutta tänään kuukautiset päivän myöhässä flo:n ja premom:in mukaan. Katsotaan maltanko olla tekemättä testiä tänään.

Onko muilla ollut mitään tuntemuksia kiinnittymisen aikaan? Itsellä sen verran kauan edellisistä raskauksista että en muista 🫣 tai no alkuvuodesta keskenmenneestä muistan heränneeni yöllä kovaan tuikkasuun, jonka oon jälkeenpäin ajatellut olevan kiinnittymiseen liittyvää.

Itsellä nyt toista päivää alavatsan/häpykummun alueella juilintaa ja tuikkii satunnaisesti. Iltaa kohti eilen pahentu. Pohdin että onko ovulaatio muka vasta nyt (kp16) vai voiko olla kiinnittymistä? Vv ei kyllä oo yhtään ovulaatioon viittavaa. Lämpöjä oon tässä kierrossa ekaa kertaa mittaillu. Eilen oli notkahdus ja tänään taas noussu 🤔

Onko muilla ollut mitään tuntemuksia kiinnittymisen aikaan? Itsellä sen verran kauan edellisistä raskauksista että en muista 🫣 tai no alkuvuodesta keskenmenneestä muistan heränneeni yöllä kovaan tuikkasuun, jonka oon jälkeenpäin ajatellut olevan kiinnittymiseen liittyvää.

Itsellä nyt toista päivää alavatsan/häpykummun alueella juilintaa ja tuikkii satunnaisesti. Iltaa kohti eilen pahentu. Pohdin että onko ovulaatio muka vasta nyt (kp16) vai voiko olla kiinnittymistä? Vv ei kyllä oo yhtään ovulaatioon viittavaa. Lämpöjä oon tässä kierrossa ekaa kertaa mittaillu. Eilen oli notkahdus ja tänään taas noussu 🤔
Mä tunsin ekassa raskaudessa selkeän vihlaisun, kesti ihan sekunnin mut heti mietin et olisko kiinnittyminen ja sehän se. 😊

Oon tiiviisti seurannu ryhmää, alkuvuoden. Koittanut kovasti myös raskautua.

Mutta en tällä erää jaksa avata omaa napaa enempää, tää raskaaksi yrittäminen on sellaista tunteiden vuoristorataa että.
Ihana seurata plussanneiden onnea :red-heart: ja lukea muidenkin juttuja.

Mutta miten hyvin teillä halut kohtaa ovulaationajankohdan?

Tein kaksi testiä sitten tänäänkin. Joku rfsu:n liuskatesti joka näytti negalta tai että siinä korkeintaan viivanpaikka. No olin jo kerennyt ostaa myös digin jonka tein sitten myös mutta jossa lukikin... Raskaana! 😭
1000007206.jpg

En ymmärrä miksi rfsu testi oli negatiivinen mutta tämä digi positiivinen. Mutta pakko kai se on tuota uskoa. 😳 En vaan voi uskoa kun tein niin monta digiä joissa luki "ei raskaana".

Tein kaksi testiä sitten tänäänkin. Joku rfsu:n liuskatesti joka näytti negalta tai että siinä korkeintaan viivanpaikka. No olin jo kerennyt ostaa myös digin jonka tein sitten myös mutta jossa lukikin... Raskaana! 😭
View attachment 144333
En ymmärrä miksi rfsu testi oli negatiivinen mutta tämä digi positiivinen. Mutta pakko kai se on tuota uskoa. 😳 En vaan voi uskoa kun tein niin monta digiä joissa luki "ei raskaana".
Jos sulla on ollu vaikka ovulaatiokin luultua myöhemmin tai jotain? Joka tapauksessa niin tai näin, niin onnea. ❤️❤️

Jos sulla on ollu vaikka ovulaatiokin luultua myöhemmin tai jotain? Joka tapauksessa niin tai näin, niin onnea. ❤️❤️
Juu voihan se olla kun ne testit millä aluksi testasin ovista loppui niin testasin viimeiseksi jääneellä muun merkkisellä testillä haaleamman viivan. Että voi olla jos se olikin vasta myöhemmin kuin oletin. 🤔 Mutta kiitos! Jotenkin todella vaikea uskoa tätä. 😭

Juu voihan se olla kun ne testit millä aluksi testasin ovista loppui niin testasin viimeiseksi jääneellä muun merkkisellä testillä haaleamman viivan. Että voi olla jos se olikin vasta myöhemmin kuin oletin. 🤔 Mutta kiitos! Jotenkin todella vaikea uskoa tätä. 😭
Niimpä! Mikä dpo se tänään ois sen sun oman arvion mukaan? 🤔
Nyt nautit tosta fiiliksestä, totta se on! 🥳🥰

Niimpä! Mikä dpo se tänään ois sen sun oman arvion mukaan? 🤔
Nyt nautit tosta fiiliksestä, totta se on! 🥳🥰
Mun laskelmien mukaan tänään olisi dpo15. Mutta kyllä vähän epäilyttää että voiko olla. 🤔 No miten nyt onkaan ainakin tuota digiä on uskottava kun en niitä muita testejä ollut uskoa. 🙈 Pitänee rauhoittua kun tuntuu että ihan tärisen. Kun niin vaikea uskoa ja kyllä on iloinen olo myös kaiken muun lisäksi. 🩷 Nyt vain pitää odottaa että mies tulee kotiin, jotta voin hänelle kertoa, tulee vain olemaan pitkät 3-4 tuntia.

View attachment 144333
Paljon onnea! 🥹 Tää oli nyt siis se meidän kierto, kuten toivottiin! 😍
Ja ihanaa, kun saa digiin ihan tekstinä tuon, niin ei tarvitse miettiä onko siinä viiva vai ei ja onko se vahva vai ei! 🫣😂 Ja testeissä on niin paljon eroja, että jotkut ei vaan annan kunnon viivaa tai antaisi tosi myöhässä ja osa antaa nopeasti selkeän viivan.

Mutta en tällä erää jaksa avata omaa napaa enempää, tää raskaaksi yrittäminen on sellaista tunteiden vuoristorataa että.

Mulla alkaa kyllä melkein heti menkkojen päättymisen jälkeen halut nousee, mutta on selkeesti ovulaation aikaa tosi voimakkaana!😂 Nytkin taidettiin heilutella peittoa ainakin 6 päivänä putkeen ja osui juuri siihen muutama päivä ennen ovulaatiota, sen aikaan ja jälkeen. 🤭 Ja sit taas aina tasottuu olot tai ehkä pahimmat himot hälvenee hetkeks 🤣

Paljon onnea! 🥹 Tää oli nyt siis se meidän kierto, kuten toivottiin! 😍
Ja ihanaa, kun saa digiin ihan tekstinä tuon, niin ei tarvitse miettiä onko siinä viiva vai ei ja onko se vahva vai ei! 🫣😂 Ja testeissä on niin paljon eroja, että jotkut ei vaan annan kunnon viivaa tai antaisi tosi myöhässä ja osa antaa nopeasti selkeän viivan.
Kiitos!! 🥹 Ja joo pakkohan tuota on uskoa. Ja mies myös senkin pakko uskoa. Kun suhtautui epäileväisesti liuskatestiin jossa haalea toinen viiva jonka maanantaina näytin. Tosin silloin sanoin että digi oli kylläkin nega. No nyt digi ei olekkaan nega. 🤭 Vielä pari tuntia n. kunnes tulee kotiin. Miettinyt kovasti miten kerron hänelle.

View attachment 144333
Onnea! 😍

View attachment 144333
Paljon onnea!:smiling face with heart-eyes:

Pikkuhiljaa yleensä menkkojen loppumisen jälkeen halut nousevat, mutta ei radikaalisti. Ovulaation aikoihin ja pari päivää sen jälkeen halut kyllä ehkä voimakkaimmat. Mutta työkiireet, huolet ja väsymys vaikuttavat kyllä haluihin. Tänään pitäis olla ovis ja aika into pinkeenä olen ollut koko päivän, että pääsee illalla hommiin.

Parasta tässä ovulaatiovaiheessa on tämä energiatason nousu. Oon aikaansaava, tehokas ja urheilu tuntuu erityisen hyvältä, toisin kuin muina kierron aikoina.

Ja paljon onnea @aamusade!🥰

Kiitos!! 🥹 Ja joo pakkohan tuota on uskoa. Ja mies myös senkin pakko uskoa. Kun suhtautui epäileväisesti liuskatestiin jossa haalea toinen viiva jonka maanantaina näytin. Tosin silloin sanoin että digi oli kylläkin nega. No nyt digi ei olekkaan nega. 🤭 Vielä pari tuntia n. kunnes tulee kotiin. Miettinyt kovasti miten kerron hänelle.
Jänniä hetkiä 😍
Mulla oli kauheita suunnitelmia miten kerron miehelle, mutta sit, kun sain sen haalean viivan testiin, niin huusin miehelle, "tule tänne ja et sit sano, että et nää tässä mitään!" ja sit näytin testiä käsi niin täristen. 🥹😂

Tulee muistot mieleen edellisten lasten yrityksestä.. Se kun alkaa oireet jo kehittyä päässä vaikka ei ole mahdollista että vielä yhtään mitään tapahtuisi.

Nyt dpo 2 tai 3, ja olen tuntenut nyt pari tuntia selkeää pientä kipu tykytystä kohdun suunnillla. Jos en tietäisi että kiinnittyminen ei mitenkään vielä ole mahdollista, kuvittelisin aivan ehdottomasti että tämä on sitä. Ja jos olisi edes dpo5 niin voisin uskoa. Ärsyttävää kun tässä vaiheessa tarkkailee niin tiiviisti omaa kehoa että jokainen pienikin vatsan liikehdintä antaa heti ihan erilaisia merkityksiä. Todelliset piinaviikot. 🫡

Takaisin