Väsyttää ja mielialat on totaalisen vuoristoradalla. Pahoinvointi alkaa ehkä jopa vähän helpottaa (tai sitten toiveajattelen), alavatsalla tuntuu painontunne. Mieli tekee kaikkea raikasta. Nälkä on lähes kokoajan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä myös hermot meinaa mennä, vaikka tavallisesti oon chilli viilipytty. Tai sit itkettää.En tiedä onko sattumaa, mutta kolmen päivän ajan korvat menee jatkuvasti lukkoon. Ja ehkä yksi selkeä oire alkaa nyt tulla: helposti ärsyyntyminen![]()

Niin hei on muuten voinut myös olla raskausoire kun oon vuoron perään pukemassa vaatetta ja kohta heittämässä pois kun on hirvee hiki! Öisin varsinkin tuntuu että hikoaa vaikka ikkuna oli auki. Vaikka mulla on flunssa niin kuumetta ei ole ollut, joten en usko että se siitä johtuu.Pahoinvointi edelleen selkein oire. Lisäksi aivan jäätävä väsymys, eilenkin jouduin ottamaan kahdet päiväunet ja silti illalla piti mennä aikaisin nukkumaan. Yöt taas on katkonaista, vuorotellen palelee ja on liian kuuma.