Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei vaan. Olen kahden v -10 ja -16 syntyneen pojan äiti. Kohta 6 vuotta yhdessä uuden avopuolison kanssa. uusperhe elämää rakennettu ja joka päivä rakastuttu yhä uudelleen. Alkuun eli 5 vuotta suunnittelin kohdun poistoa ja mieskin sitä mieltä, että 2 pojassa on ihan tarpeeksi meille. Lähtökohdat ei yhteisen elämän rakentamiselle olleet mitkään helpot vaan rakkaus kantaa. Nyt sitten ylihuomenna olisi kierukan poisto ja raskauden suunnittelu käynti. Yhtään ei ole minkäänlaista käsitystä mikä meikäläisen tilanne on. Olen kehotietoisena ihmisenä täysin unohtanut tuon alakerran olemassa olon ja opetellut elämään onnellista elämää opetellut tykkäämään itsestäni. Toivottavasti nyt tilanne ei olisi mikään toivoton. Jännittää, pelottaa ja samalla oon hirveen utelias näkemään miten tässä käy. Mihinkään hoitoihin ei olla lähdössä. Tulee jos on tullakseen. Pco tausta on, joten lupa ottaa tukeva lääkitys tarvittaessa mukaan.

Saatettiin juuri plussata äitienpäivänä. :Face Without Mouth:Tuli ihan viivanpaikaksi sopiva haalea heijastuma silloin kuivuneeseen tikkuun. Nyt DPO 12 tuli kuitenkin hieman selkeämpi haamu. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Hieman on vielä pelkoa kemiallisesta, kun vastaavat haaleat testitikut olen joskus aiemminkin saanut, mutta viiva sitten hävisi kuukautisten saavuttua...

Saatettiin juuri plussata äitienpäivänä. :Face Without Mouth:Tuli ihan viivanpaikaksi sopiva haalea heijastuma silloin kuivuneeseen tikkuun. Nyt DPO 12 tuli kuitenkin hieman selkeämpi haamu. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Hieman on vielä pelkoa kemiallisesta, kun vastaavat haaleat testitikut olen joskus aiemminkin saanut, mutta viiva sitten hävisi kuukautisten saavuttua...
Oi, peukut pystyyn! ❤️

Ihanaa, onnea! 🫶🏻 Toivon kovasti teidän puolesta että menee hyvin tällä kertaa!

Meillä saattaisi sitten olla aika lähekkäin lasketut ajat ☺️ (täällä 20.1.)

En vielä tuonne tammikuisiin ole uskaltanut ilmoittautua, kova pelko kemiallisesta/keskenmenosta edelleen.. Mutta ainakin vielä ovet testit vahvistuneet, joskin melko hitaasti mielestäni.

Negaa taitaa nöyttää. Toistaiseksi? Kiertopäivä 22 tänään. Yleensä ollut 26-32 mutta tällä kertaa epäilen että oli lyhyempi kierto, edellisen mahd keskeytymisen takia. Pian se nähdään alkaako vuoto. C8626F95-E8BD-43E0-9160-E7A4D50DDAE6.jpeg

@Indigo oottele rauhassa. Toivotaan parasta. Mullakin saattaa olla viivalasit päässä… 🤭

Mä taistelen tän flunssan kanssa ja sen faktan kans että oon kotona bonusteinin kans ja hänen pitää nyt ottaa koiran hoidosta koppia… mutta illan euroviisu-valvominen ja herkut varmaan auttaa asiaan. Aamu ei alkanut lupaavasti, mutta kyl se tästä.

Mutta menen tästä nyt nappailemaan vitamiineja ja käyttämään nenäkannua. Kuumekin pitää mitata… Eilen illall ei enää ollut, jee! Pelkään että on poskionteloissa…🥵

Paljon onnea @Evanel ja tsemppiä tähän alkuvaiheen "piinailuun" 🧡

Täällä testit hyvin voimistuneet ja pakonomainen testaaminen sitä myötä rauhoittunut, kun viikonloppuna testiviiva vihdoin kontrolliviivaa vahvempi 😍
Ensi viikolla jo varhaisultra, pelottaa kyllä kun ainoan kerran kun siihen asti ollaan päästy niin tuli huonoja uutisia...

Voisko joku kerrata mulle noiden ovulaatio testien kanssa tolskaamisen. Oon siis reilu 9v sitten ollut hyvinkin aktiivinen liuskojen käyttö mutta unehtunut miten noita nyt piti tulkita. Käytössä ollut rfsu:n ovis testit. Pitikö olla 2 yhtä vahvaa viivaa vai riittikö vertailu vahvimmasta viivasta... Haluan siis oppia tunnistaa taas omaa kiertoa...

Takaisin