Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuli ihan viivanpaikaksi sopiva haalea heijastuma silloin kuivuneeseen tikkuun. Nyt DPO 12 tuli kuitenkin hieman selkeämpi haamu.
Hieman on vielä pelkoa kemiallisesta, kun vastaavat haaleat testitikut olen joskus aiemminkin saanut, mutta viiva sitten hävisi kuukautisten saavuttua...Oi, peukut pystyyn!Saatettiin juuri plussata äitienpäivänä.Tuli ihan viivanpaikaksi sopiva haalea heijastuma silloin kuivuneeseen tikkuun. Nyt DPO 12 tuli kuitenkin hieman selkeämpi haamu.
Hieman on vielä pelkoa kemiallisesta, kun vastaavat haaleat testitikut olen joskus aiemminkin saanut, mutta viiva sitten hävisi kuukautisten saavuttua...
Ihanaa, onnea!Saatettiin juuri plussata äitienpäivänä.Tuli ihan viivanpaikaksi sopiva haalea heijastuma silloin kuivuneeseen tikkuun. Nyt DPO 12 tuli kuitenkin hieman selkeämpi haamu.
Hieman on vielä pelkoa kemiallisesta, kun vastaavat haaleat testitikut olen joskus aiemminkin saanut, mutta viiva sitten hävisi kuukautisten saavuttua...
On se haamu! Peukut pystyyn että vahvistuu vielä kunnon viivaksi!Taas testattu aamulla. Nyt kiertopäivä 24. Onhan siinä jotain suttua nökevinään.
Ei auta kun odotella?
View attachment 144199

Jännittävää!Taas testattu aamulla. Nyt kiertopäivä 24. Onhan siinä jotain suttua nökevinään.
Ei auta kun odotella?
View attachment 144199
Kyllä siinä hento viiva vissiin on! Jatka seurailua!Hei! Tänään kp27 ja aamulla alkoi niukka vuoto... Aamun jälkeen ei ole tullut mitään. En malttanut odottaa joten tein uuden testin päiväpissasta ja nyt näyttää tältä! Mitä sanotte? Apuva.View attachment 144286
Sehän on ihan pian!Kyllä siinä hento viiva vissiin on! Jatka seurailua!
Mulle selvis tänään ultras, että PAS on 30.5.![]()