Plussa vai ei?

Hei naiset, auttakaa, voiskohan tähän ollenkaan luottaa? Iltapäivän testiin viiva tuli hyvin haaleana näkyviin heti mutta vahvistui kuivana selvästi. Väri kuitenkin levisi eri tavalla siihen kuin sitten toiseen jonka tein nyt illalla. Siinä näkyy äärettömän haaleana jotain. Ihmetyttää vain miten ekaan tuli niin selvä viiva ja toiseen ei. Voiko olla todella noin viallinen testi että näyttää noin räikeästi väärin plussaa? Mulla on nyt dpo 9. Testi on Clearbluen ultra early.

View attachment 144183

View attachment 144185

View attachment 144184
Testit on tehty niin lähekkäin, että viivojen muutokset varmaan johtuu lähinnä siitä, että virtsa on ollut toisessa laimeampaa, ei pidätetty yhtä kauan tms. Raskaushormoni kai vielä laskee iltaa kohti, eikös sen takia suositella tekemään aamulla? 🤔 Mutta positiiviseltahan tuo näyttää, erot viivoissa näet paremmin kun testailet päivän-parin päästä uudelleen.

Mietin jotakin tollasta mut en tiiä, saa nähä. Tuntuisi oudolta noin räikeä viiva jos en ois raskaana mutta tiedä sitten mikä maanantaikappale tuo ois voinut olla kuitenkin, on kai niitäkin. Aamusta teen uudestaan.

IMG_20250517_064132~2.jpg

No eipä se tän aamun testi paljoa selventänyt asiaa. Nuo siis tehty alhaalta ylöspäin lueteltuna eilen iltapäivällä, illalla ja nyt aamulla (parin tunnin pidätys). Aamun testi ei ole kuiva, muut on. Hmm...? Kaikissahan on kyllä jokin hyvin he toinen viiva, alimmassa toispuoleisesti selkeämpi. Onko nämä Clearbluen testit vaan ihan paskoja vai voiko tässä olla raskaana? Epäilen dpo 10, en kuitenkaan tarkkaan tunnistanut ovista, testeissä kävi kaksi kertaa vahvempi viiva päivän erotuksella, voi olla mitä tahansa dpo 8-10.

IMG_20250517_072035~2.jpg

Tässä vielä kuivana, ylin aamulta, keskellä eilisestä illalta, alhaalla eiliseltä iltapäivältä.

IMG_20250517_072609.jpg

Tän aamuinen kuivana

Miten luotettavia nuo on testiajan jälkeen? En ole aiemmin saanut tollasia testiajan jälkeen jos en ole ollut raskaana. Testaan toisella merkillä myöhemmin tänään kunhan jaksaa kauppaan.

View attachment 144197
Tässä vielä kuivana, ylin aamulta, keskellä eilisestä illalta, alhaalla eiliseltä iltapäivältä.

View attachment 144198
Tän aamuinen kuivana

Miten luotettavia nuo on testiajan jälkeen? En ole aiemmin saanut tollasia testiajan jälkeen jos en ole ollut raskaana. Testaan toisella merkillä myöhemmin tänään kunhan jaksaa kauppaan.
Et kyllä saa yhtään enempää selvyyttä asiaan testaamalla enää tänään, odottele suosiolla taas seuraavaan tai sitä seuraavaan päivään! Kyllä nuo minusta viivoja on, kun on väriäkin, mutta jos on vasta dpo 8-10, niin hailakoitahan ne on. Dpo 14 pitäisi olla jo selkeä viiva, mutta ei silloinkaan usein mitään tosi tummaa vielä tule.

View attachment 144197

View attachment 144198
Tän aamuinen kuivana

Itse sain kolmeen tälläseen juuri samanlaisen viivan pari kk sitten, mutta toisten merkkien testit ja digi negoja. Googlasin ja nämä valitettavasti antaa paljon vääriä "haamuja" ja positiivisia.

Itse sain kolmeen tälläseen juuri samanlaisen viivan pari kk sitten, mutta toisten merkkien testit ja digi negoja. Googlasin ja nämä valitettavasti antaa paljon vääriä "haamuja" ja positiivisia.
Jep, samoin oon saanut tosi haaleaa viivaa tällaiseen vaikkei progelabrojen perusteella silloin ollut ovistakaan eli ei voinut olla edes kiinnittymisyritystä 🙈 jättänyt nämä hyllyyn sen jälkeen.

IMG_20250517_172913~2.jpg

IMG_20250517_172253.jpg

Uskaltaiskohan tähän jo alkaa luottaa... Tossa vasemmanpuoleisessa siis kuuluu olla pystyviiva jos positiivinen ja tyhjää jos negatiivinen. Selvästi näkyy mut tollanen haalea. Dpo 8-10. Tää testi on sellanen herkkä.

@Pikkuviikuna ja @suvie96 tuliko teillä se viiva heti näkyviin? Mulla näky heti ja testiajalla selvästi. Onpa tympiää jos näyttää mitä sattuu.
Mulla siinä kuulsi jotain sinistä heti kun testi kastui ja sit pian testiajan jälkeen muuttui selkeämmäksi viivaksi joka näkyi kans kuivuttuaan. Kiva jos sulla on ollut heti selkeämpi viiva testiajan sisällä! Toivotaan parasta 😊

View attachment 144234

View attachment 144235

Uskaltaiskohan tähän jo alkaa luottaa... Tossa vasemmanpuoleisessa siis kuuluu olla pystyviiva jos positiivinen ja tyhjää jos negatiivinen. Selvästi näkyy mut tollanen haalea. Dpo 8-10. Tää testi on sellanen herkkä.
Mä oon saanu näihin vahvoja viivoja testiajalla ja sen jälkeen vahvistunut vaikka en ollut raskaana! 🫣 Siksi en uskalla enää näitä edes käyttää, koska ei voi olla varma tuloksesta.
Toki tämä sinun testi voi hyvinkin olla positiivinen, en sano sitä, mutta ehkä testaisin toisella testillä varmistukseksi ja esim. sillä herkemmällä digillä, koska ne ei anna ainakaan viivanpaikkoja! 🤗😂

Netistä luin että väärä positiivinen on tosi harvinainen, mietin et oisko nää testit vain niin herkkiä että näyttävät myös raskautumisyritykset tms. No, saa nähdä miten itelle käy. Mulla on ihan selviä raskausoireita kyllä.

@Lorelai edelleenkin testaa jollain toisella merkillä ja vähän myöhemmin. Mulla on tullut samanlaisia viivan näköisiä aiemmin tällä testillä enkä ole raskaana ollut. Tää testi on todella huono.

Niin nuo siniset testit ovat kuulemma huonoja juuri siksi, kun niissä se väri tulee helposti näkyviin vaikka ei ole raskaana.
Ja sehän ei siis sinänsä ole väärä positiivinen tulos, vaan testi on huonolaatuinen ja se kannattaa tiedostaa noita tehdessä ja aina varmistaa toisella merkillä. 😮‍💨😊

Mutta toivottavasti @Lorelai sinun viivat on oikeita plussia! 🤗💕

Voiko olla että dpo13 herkässä testissä ei näy mitään mutta vähemmän herkässä testissä näkyy? Kun eilen tein vähemmän herkän testin ja mitään ei näkynyt. 🤔 Nyt tänään sitten herkällä ei näkynyt mutta tein vähemmän herkän ja tässähän näkyy??
1000007148.jpg

Voiko olla että dpo13 herkässä testissä ei näy mitään mutta vähemmän herkässä testissä näkyy? Kun eilen tein vähemmän herkän testin ja mitään ei näkynyt. 🤔 Nyt tänään sitten herkällä ei näkynyt mutta tein vähemmän herkän ja tässähän näkyy??
View attachment 144260
Kyllä ton laskisi jo ihan plussaksi 🌈 onpa outoa, että muilla merkeillä ei näkynyt 😲 mitkä merkit kyseessä? Voihan se olla, että heidän herkät testit ei ole niin herkkiä, kuin mainostavat. Itse tekisin digin, siinä pitäisi jo näkyä "raskaana" jos viiva on noin vahva.

Takaisin