Onneksi olkoon!Mullaki on ollu 3 päivää nyt ihan järkyttävät "menkkakivut" ja pelotti käyä vessassa, jos tuleekin verta paperiin, mutta ilmeisesti tuo onkin vaan raskauteen liittyvääToivottavasti ei sullakaan ala menkat!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi olkoon!Mullaki on ollu 3 päivää nyt ihan järkyttävät "menkkakivut" ja pelotti käyä vessassa, jos tuleekin verta paperiin, mutta ilmeisesti tuo onkin vaan raskauteen liittyvääToivottavasti ei sullakaan ala menkat!
![]()
Onkohan ne niitä raskauskeijun herkkiä liuskatestejä?Hei nyt plussanneet puhuria myös tähän suuntaandpo 7vai8 nyt ja menkkajomoja jonkun verran vaikka siis kivuttomat itse menkat aina olleet
Mitkä halpistestit ei oo antanu teillä viivanpaikkoja? Mietin et mul on joku iso säkki halpis ovistestejä jossa tuli muutama raskaustesti kans, onkohan ne mimmosianiitä perus halpis liuskoja siis.
Voi olla, itellä oli mm eilen kans päänsärkyä ja sellasta mitä ei oo ollukaan aikoihin.Voikohan päänsärky olla oire raskaudesta?Nimimerkillä koko päivän juilinut päätä ja mulla todella harvoin päänsärkyä
![]()
Toivoa on siihen asti kunnes menkat alkaa!Mullakin kyllä ollut ihan järkyttävää päänsärkyä muutaman päivän. Mutta itse en uskalla oireeksi ajatella sitä kun muutenkin välillä on päänsärkyä kun on migreeni joka menee välillä tosi pahaksikin.Mutta kaipa mä vielä huomenna testaan mutta odotukset ei kyllä korkealla ole että sieltä selkeä plussa tulisi.. Kun parina päivänä luullut jotain testeissä näkeväni mutta en usko että näin oikein.
Kun kysyin kaverilta joka tietää yrittämisestä niin ei hän ainakaan mitään nähnyt siinä tämän päiväisessä testissä.
Voikohan päänsärky olla oire raskaudesta?Nimimerkillä koko päivän juilinut päätä ja mulla todella harvoin päänsärkyä
![]()
Mulla oli tässä kierrossa kp 9-11 todella haaleat viivat ja sit Kp12 oli yhtäkkiä tosi vahva ja kp14 selkee plussa.Kuinka nopeasti teillä ovistestin viiva on vahvistunut? Mä nyt hieman liian tiheää oon tikuttanut ja ei vahvistu niin nopeasti kuin toivoisin.Kuinka monta päivää ennen ovista teillä on lähtenyt selvästi vahvistumaan?
Mulla jonkin verran tosiaan vahvistui mutta nyt iltatesti taas oli lähes jopa haaleampi kuin aamulla, tai no ehkä saman vahvuinen.Mietin vain että voiko olla että aamulla yhtäkkiä onkin kirkuva ovisplussa, vai vahvistuuko vähitellen. Mulla nimittäin limatilanne viittaisi vahvasti kohta ovikseen.
![]()
No juu tottahan tuo.Toivoa on siihen asti kunnes menkat alkaa!Ja kun on aikaiset dpo:t niin voi yllättää, kun tuleekin se plussa vasta huomenna tai vkoloppuna
Pidän täällä kovasti peukkuja sulle ja kaikille muillekin ketkä piinailee!
![]()