Raskaaksi 2025

Mullaki on ollu 3 päivää nyt ihan järkyttävät "menkkakivut" ja pelotti käyä vessassa, jos tuleekin verta paperiin, mutta ilmeisesti tuo onkin vaan raskauteen liittyvää 🫣😅 Toivottavasti ei sullakaan ala menkat!🥹💕
Onneksi olkoon! 😍

Onnea plussanneille ! 💜🤩

Täällä ovisviiva vahvistuu tikuissa, eli alkaa olla lähellä! 🥳 Tälleen hassua vaikka on kaksi lasta jo ennestään mutta silti tämä tämänkertainen yrityskierto nro 1 on todella jännittävää ja innostava. Sitä on ihan vakuuttunut siitä että tästä kierrosta muuten tullaan sitten raskaaksi. 🤣 Toki niinkin voi käydä mutta voin uskoa että oma pettymys on suuri jos ei heti tärppää. 🙈 Meillä kumpikin lapsi tullut nopeesti mutta nyt olen jo kerryttänyt ikää ja myös kiloja edellisiin raskauksiin verrattuna. 🫡😶‍🌫️

Omasta puolesta myös onnea plussanneille!! 🤭

Pinna tänään todella kireällä. Eilen tosin alakuloinen olo, että mielialat kyllä vaihtelevat päivittäin ja välillä päivän sisällä saattaa mielialat vaihdella edes takas surullisesta ärtyisäksi lähinnä. 😆 Toki paljon stressiä viime aikoina ollut että toki saattaa siitäkin johtua nämä mielialan vaihtelut... Jotenkin järki puoli itsessä sanoo että johtuu kaikesta muusta kuin tärpistä. Mutta tunne puoli taas sanoo että jotain on pakko ollut tapahtua. 😓

Hei nyt plussanneet puhuria myös tähän suuntaan😆☀️ dpo 7vai8 nyt ja menkkajomoja jonkun verran vaikka siis kivuttomat itse menkat aina olleet👌

Mitkä halpistestit ei oo antanu teillä viivanpaikkoja? Mietin et mul on joku iso säkki halpis ovistestejä jossa tuli muutama raskaustesti kans, onkohan ne mimmosia🧐 niitä perus halpis liuskoja siis.

Voikohan päänsärky olla oire raskaudesta? 🤔😅🙈 Nimimerkillä koko päivän juilinut päätä ja mulla todella harvoin päänsärkyä 🤔🙈

Hei nyt plussanneet puhuria myös tähän suuntaan😆☀️ dpo 7vai8 nyt ja menkkajomoja jonkun verran vaikka siis kivuttomat itse menkat aina olleet👌

Mitkä halpistestit ei oo antanu teillä viivanpaikkoja? Mietin et mul on joku iso säkki halpis ovistestejä jossa tuli muutama raskaustesti kans, onkohan ne mimmosia🧐 niitä perus halpis liuskoja siis.
Onkohan ne niitä raskauskeijun herkkiä liuskatestejä? 🤔 Ite oon saanu niihin viivanpaikkaa ja nyt, ku tein sellasen, nii en saanu siihen mitään viivaa, kun pregcheckiin tuli jo ja ne raskauskeijun on muka herkempiä eli en tykkää yhtään 😮‍💨😂
Pregcheckit antaa joskus viivanpaikkaa, mutta nyt, kun plussas ite niillä, niin oli kyllä omaan silmään selvä ero onko oikea viiva vai vaan viivanpaikka ja dpo9 tuli jo hailura. 🤗

Voikohan päänsärky olla oire raskaudesta? 🤔😅🙈 Nimimerkillä koko päivän juilinut päätä ja mulla todella harvoin päänsärkyä 🤔🙈
Voi olla, itellä oli mm eilen kans päänsärkyä ja sellasta mitä ei oo ollukaan aikoihin. 🫣😅 Ja kauhee jano on koko ajan 🥤

@Tipsi89 Okei eli suurella varovaisuudella käytän sen :D kiitos kokemuksista. ehkä oottelen taas et menkat on myöhässä (ja sit ne alkaa) niinkun joka kuukausi ...

Mullakin kyllä ollut ihan järkyttävää päänsärkyä muutaman päivän. Mutta itse en uskalla oireeksi ajatella sitä kun muutenkin välillä on päänsärkyä kun on migreeni joka menee välillä tosi pahaksikin. ☹️ Mutta kaipa mä vielä huomenna testaan mutta odotukset ei kyllä korkealla ole että sieltä selkeä plussa tulisi.. Kun parina päivänä luullut jotain testeissä näkeväni mutta en usko että näin oikein. 😔 Kun kysyin kaverilta joka tietää yrittämisestä niin ei hän ainakaan mitään nähnyt siinä tämän päiväisessä testissä.

Paljon onnea plussanneille!🥰

Täällä ei vieläkään menkkoja kuulu ja synnytyksestä nyt 6,5kk, tietysti imetän edelleen aika paljon joten se varmasti vaikuttaa. Nyt kuitenkin mahassa jatkuvaa nippailua ja jauheliha haisi aivan hirveältä ja lämmötkin normaalia korkeampia, ihan vähän kyllä vaan, testi kuitenki negatiivinen. Mietin vaan, onko ne kuukautiset sieltä nyt vihdoin tulossa vai oonko uudelleen raskaana🫣 pitää ehkä tehdä vielä joku testi vähän myöhemmin. Mitään yritystä ei tosiaan vielä ole ja ihan hirveästi ei ehditä miehen kanssa pelehtimään tuon vauvan ja töiden takia.

Mullakin kyllä ollut ihan järkyttävää päänsärkyä muutaman päivän. Mutta itse en uskalla oireeksi ajatella sitä kun muutenkin välillä on päänsärkyä kun on migreeni joka menee välillä tosi pahaksikin. ☹️ Mutta kaipa mä vielä huomenna testaan mutta odotukset ei kyllä korkealla ole että sieltä selkeä plussa tulisi.. Kun parina päivänä luullut jotain testeissä näkeväni mutta en usko että näin oikein. 😔 Kun kysyin kaverilta joka tietää yrittämisestä niin ei hän ainakaan mitään nähnyt siinä tämän päiväisessä testissä.
Toivoa on siihen asti kunnes menkat alkaa! 😍🥹 Ja kun on aikaiset dpo:t niin voi yllättää, kun tuleekin se plussa vasta huomenna tai vkoloppuna 🥳 Pidän täällä kovasti peukkuja sulle ja kaikille muillekin ketkä piinailee! 💕

Meidän taaperosta iski jäätävä migreeni, muuten oli vuosia edellisestä migreenikohtauksesta. Oletettavasti oli kiinnittymiseen viittavaa. Kun noin kaksi viikkoa sen jälkeen sain plussan testiin. Eikä tämän jälkeen ei ole ollut kertaakaan migreeniä

Kuinka nopeasti teillä ovistestin viiva on vahvistunut? Mä nyt hieman liian tiheää oon tikuttanut ja ei vahvistu niin nopeasti kuin toivoisin. 😂 Kuinka monta päivää ennen ovista teillä on lähtenyt selvästi vahvistumaan?

Mulla jonkin verran tosiaan vahvistui mutta nyt iltatesti taas oli lähes jopa haaleampi kuin aamulla, tai no ehkä saman vahvuinen. 😂 Mietin vain että voiko olla että aamulla yhtäkkiä onkin kirkuva ovisplussa, vai vahvistuuko vähitellen. Mulla nimittäin limatilanne viittaisi vahvasti kohta ovikseen. 🫡

Kuinka nopeasti teillä ovistestin viiva on vahvistunut? Mä nyt hieman liian tiheää oon tikuttanut ja ei vahvistu niin nopeasti kuin toivoisin. 😂 Kuinka monta päivää ennen ovista teillä on lähtenyt selvästi vahvistumaan?

Mulla jonkin verran tosiaan vahvistui mutta nyt iltatesti taas oli lähes jopa haaleampi kuin aamulla, tai no ehkä saman vahvuinen. 😂 Mietin vain että voiko olla että aamulla yhtäkkiä onkin kirkuva ovisplussa, vai vahvistuuko vähitellen. Mulla nimittäin limatilanne viittaisi vahvasti kohta ovikseen. 🫡
Mulla oli tässä kierrossa kp 9-11 todella haaleat viivat ja sit Kp12 oli yhtäkkiä tosi vahva ja kp14 selkee plussa.
Sit edellisessä kierrossa taas vahvistui kans tollei kp11-12, sit haalistui vähän ja kp 15 alko vahvistuu ja vasta kp17 tuli plussa, mutta vasta päivän toiseen testiin. 😅
Että kai se voi vaihdella, mutta on ne itellä sit kuitenki ollu jo selkeesti lähestymässä plussaa ennenkö se tuli, eikä oo haaleasta pompannu, mutta kai siinäki voi olla eroa 🤔🤗
Ja sit voi vaikuttaa myös se onko juonut paljon eli laimeampi näyte tai lyhyempi pidätysaika.

Toivoa on siihen asti kunnes menkat alkaa! 😍🥹 Ja kun on aikaiset dpo:t niin voi yllättää, kun tuleekin se plussa vasta huomenna tai vkoloppuna 🥳 Pidän täällä kovasti peukkuja sulle ja kaikille muillekin ketkä piinailee! 💕
No juu tottahan tuo. 😊 Oon vaan niin taipuvainen menettää toivon nopeasti, varsinkin kun nyt ollut tätä menkkamaista jomotusta pari kolme päivää. 😵‍💫 No onneksi on viikonloppu pian ja mies on silloin kotona niin ei kerkeä niin paljon piinailla tai muuta siihen liittyvää. 😅

Kyllä se viiva näyttää vahvistuvan😭 kp23/25-27
1000003117.jpg

Dpo10 ja rinnat tällä hetkellä kipeät sekä menkkamainen jomotus jatkuu. Rinnat sen tuntuiset tosin että olisi ihan mustelmilla vaikka ei ole, niin kuin joku olisi käyttänyt niitä nyrkkeilysäkkeinä tai jotain sen tapaista. 😅 Oudon arat kyllä jos kuukautiset tulee pian varsinkin ei ole ihan tämmöistä ennen ollut. 😳 Toivoisin jo plussaa mutta testi näyttää negaa en haluaisi liikaa ajatella että se siitä plussaksi muuttuu ja sitten taas pettyä, niin yritän toppuutella itseäni. 😔

Muokattu viimeksi:
Mulla nyt dpo 10 ja alkoi eilen tulla ihan hiukka rusehtavaa vuotoa. No tänään kun kävin vessassa ja paperiin siitä tuli sitten kirkkaampaa verta ja kyllähän se taas säikäyttää.. varsinkin kun viimeksi tuli keskenmeno.. on tää kyllä stressaavaa 🥺

Onnea plussanneille! Ihanaa nähdä varsinkin että pitkän yrityksen jälkeen on tullut plussa, antaa toivoa. ✨

Täällä on käyty lueskelemassa palstaa, mutta muuten pidetty vähän hiljaiseloa kun tuntuu ettei mitään tapahdu. Tässä kierrossa ei ole nyt raskaus mahdollisuuttakaan. Onneksi ensi viikolla on lähtö ulkomaille. 🏝️

Joku mainosti noita apteekin herkkiä testejä. Kun ovat niin herkkiä, niin voiko vielä esim oletettuna menkkojen alkamispäivänä antaa väärää plussaa, tai jos onkin vaikka kemiallinen tms? Jotenkin pelottaisi tehdä jos antaa väärää toivoa, mutta oli kyllä hyvä ale tuossa linkissä niin vähän tekisi mieli kuitenkin tilata. 🤔

Takaisin