Raskaaksi 2025

Yrittänyt nyt taas testailla ovulaatiota. Tänään en ole testaillut vielä kun aamulla unohtu. 😅 Ja nyt ollaan kylässä. Niin testaan sitten illalla kun takaisin kotona. Eilen ainakin näytti vielä todella haaleaa viivaa. Mutta tuo premom ennustaa et ovulaatio olis sunnuntaina. Saa nähdä sen sit. 🙊

Ja muista käyttää Kela-korvaus! Toi siis oli kai hinnaltaan 171€ käynti - 30€ Kelakorvaus = 141€.
Joo hyvä vinkki! Ja sit tietty itel tulee ultrastakin reilu 100e lisää hintaa, että se pirulainen löydetään jostain. 😆

Eilen digiin raskaana. Tänään aamusta sitten alkoi ruskea pyyhintävuoto. 😭 Silti aamun testi vahvempi kuin eilinen. (kuvassa ei nyt eilisiä olekaan) Ja selvä vahvistuminen kahden päivän aikana.

Tänään siis dpo 17/15, enemmän tuota 15 veikkaisin. Aamupäivällä tein jo uutta testiä 3h rakkoajalla, ja paljon vahvempi kuin aamuinen testi. Myös ovistesti kirkuva plussa.
Kohtalotovereita, joilla raskaus jatkunut vaikka tuota ruskeaa vuotoa onkin? 🥹

Liitteet

• IMG_20250501_115901.jpg
    IMG_20250501_115901.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 163
Eilen digiin raskaana. Tänään aamusta sitten alkoi ruskea pyyhintävuoto. 😭 Silti aamun testi vahvempi kuin eilinen. (kuvassa ei nyt eilisiä olekaan) Ja selvä vahvistuminen kahden päivän aikana.

Tänään siis dpo 17/15, enemmän tuota 15 veikkaisin. Aamupäivällä tein jo uutta testiä 3h rakkoajalla, ja paljon vahvempi kuin aamuinen testi. Myös ovistesti kirkuva plussa.
Voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Miulla tuli edellisessä raskaudessa "minimenkat" siinä kierron(erittäin epäsäännöllisen sellaisen) loppupuolella. Ja joskus voi kai vuotaa vähän, vaikka kaikki menisikin lopulta ihan hyvin. Toivotaan, että pysyy kyydissä. 🤗

Yrittänyt nyt taas testailla ovulaatiota. Tänään en ole testaillut vielä kun aamulla unohtu. 😅 Ja nyt ollaan kylässä. Niin testaan sitten illalla kun takaisin kotona. Eilen ainakin näytti vielä todella haaleaa viivaa. Mutta tuo premom ennustaa et ovulaatio olis sunnuntaina. Saa nähdä sen sit. 🙊

Ollaan tavallaan aloitettu uudelleen yritys. Ei kuitenkaan kauheen kova yritys vielä ole, kun pakko saada oppari valmiiksi. Niin alkuraskauden väsymys toistamiseen opparin teon aikana ei kauheasti kiinnosta 🫣

Mä yritin viime kierrossa saada oviksen kiinni, mutta sitten se jotenkin unohtui 😅 Nyt uutta yritystä, flo ennustaa ovista lauantaille. Katsotaan pitääkö paikkaansa ja muistanko testata /saanko ovista kiinni.

Mulla tuli toisen tytön raskaudessa alkuun ruskeaa vuotoa, mutta oli harmitonta ja raskaus jatkui hyvin loppuun saakka 🤗 Kunhan ei vuoto pahene, tule kipuja ja testit vahvistuu, niin kaikki on varmasti hyvin 🥹💕

Tsemppiä! Vuodot alkuraskaudesta on kyl kurjia ja aiheuttaa niin paljon päänvaivaa :/
Mulla ollu kaikista kolmesta raskaudesta (onnistunutta yks keskenmeno) alkuraskauden vuotoa, esikoisesta oli johki rv 9 asti melkein päivittäin. Halaus ja tarrasukkia🧡

Täällä Kp12 ja nyt tuli jo tosi vahva viiva ovulaatio testiin. Ei toki vielä ole plussa, mutta eiliseen haaleaan testiin verrattuna aletaan olla varmasti jo lähellä positiivista 🥳 melko ajoissa tulee kyllä, kun edellisissä kierroissa ollu vasta kp17 ja kp15 positiiviset, mutta en valita yhtään, että ei veny kierto. 😂 Nyt täytyy vapun ja vapaapäivien kunniaksi heilutella peittoa oikein urakalla 🥳😍😂

Liitteet

• IMG_20250501_132626.jpg
    IMG_20250501_132626.jpg
    687.3 KB · Katsottu: 57
Hei mulla ois kyssäreitä raskaustesteistä, oisko täällä viisaampia jotka osaa neuvoa? :Nerd Face: Mietin että kun on herkkiä testejä, joilla voi testata vaikka 6 päivää ennen menkkojen alkua (kuten vaikka RFSU:n herkkä), niin miksi kaikki ei vaan testaa aina niillä herkillä, jos ne havaitsee raskauden herkemmin kuin vähemmän herkät testit? Vai onko ne vähemmän herkät testit muuten vaan parempia? Lisäksi oon huomannut, että moni testailee jo dpo 9 niillä vähemmän herkillä testeillä, ja saa haamujakin. Niin näitä oon pohtinut.

Sitten mietin niitä viivojen vahvuuksia myös. Että jos vähemmän herkällä testillä viivat on tosi haaleat, niin pitäisikö niiden olla sitten herkällä testillä samaan aikaan jo selkeästi vahvemmat? Tai jos herkässä testissä ei näy mitään, niin onko mahdollista että vähemmän herkällä alkaa päivän / parin päästä näkyä jotain.

Testasin itse eilen dpo 11 siis RFSU herkällä negatiivisen, niin mietin että onko tässä kierrossa enää mitään toivoa vai ei :Face Without Mouth:

@*Ninni*
Testi muuttuu positiiviseksi vasta kun alkio on kiinnittynyt ja hormoniarvo on yli 6 (haamun raja). Osa alkioista on melkoisia lylleröitä ja niillä kestää kiinnittyä, voi mennä dpo12:n ylikin. Toisaalta noin myöhäinen kiinnittyminen on yhteydessä korkeampaan keskenmenoriskiin, mutta ei tietenkään automaattisesti tarkoita että raskaus keskeytyy. Toisille sitten voi raskaushormonin arvo olla niin matala, ettei näy testeissä ennen kuin dpo määrä on isompi. Joten varsinaisesti toivoa ei ole menetetty ennen kuin menkat alkavat.

Jos raskaushormonia on veressä vaikka 15 yksikköä, niin kyllähän se viiva on vanhempi 10 herkkyydellä olevassa testissä kuin 25 herkkyyden testissä. Mutta eri valmistajien testeissä vaikuttaa olevan paljonkin eroja.

Ei ollut ovistesti vahvistunut yhtään tänään. Laittanut tonne premom sovellukseen niin näkee miten vahvistuu ja lähes samannäköisiä viivoja vaan tullut jo neljättä päivää. 🤔 Vähän huono tunne tästä kierrosta... Varsinkin jos oli varhainen keskenmeno taas jota epäilen. Kun näytti toista haaleaa viivaa tosin raskaustestissä ennen vuotoa ja vielä vuodon loputtuakin.

Tein tänään dpo 11 herkän testin ja kyl mä siinä jotain viivaa nään! Laitan kuvat alle. Ihan epäuskoinen olo ja oon ku mikäki mielipuoli kuvannut tota testiä ja kattellu eri valossa ja miehellä näyttänyt varmaan 10 kertaa et onko tää nyt ihan oikeesti haamuplussa eikä viivanpaikka 😳😅 lämmötkin noussut takas ylös.

Haen pari testiä tänään lisää ja katon vahvistuuko hyvin. Cyclogestejä jatkan toistaiseksi. Miehen simppanäyte olis ens viikon keskiviikkona, tekis mieli ne silti käydä tsekkauttamassa, tosin jos plussa tästä vahvistuu, pitää mun olla ens viikolla jo yhteydessä neuvolaan et saan ne napapiikit heti. Jos täs nyt tosiaan raskaana ollaan ja pysytään, ni meen la on 11.1, mut vauva tulis joulukuussa syntymään kun käynnistetään viim rv 38, et kuulunkohan sit joulukuisiin suoriks 🙈🤩 Voi kunpa tää pysyisi matkassa ja menisi loppuun asti tällä kertaa kaikki hyvin. 🩷

1000156636.jpg

1000156633.jpg

Vertailuksi edellisen raskauden plussa dpo 12 ja tämän aamun dpo 11:
1000156656.jpg

Tein tänään dpo 11 herkän testin ja kyl mä siinä jotain viivaa nään! Laitan kuvat alle. Ihan epäuskoinen olo ja oon ku mikäki mielipuoli kuvannut tota testiä ja kattellu eri valossa ja miehellä näyttänyt varmaan 10 kertaa et onko tää nyt ihan oikeesti haamuplussa eikä viivanpaikka 😳😅 lämmötkin noussut takas ylös.

Haen pari testiä tänään lisää ja katon vahvistuuko hyvin. Cyclogestejä jatkan toistaiseksi. Miehen simppanäyte olis ens viikon keskiviikkona, tekis mieli ne silti käydä tsekkauttamassa, tosin jos plussa tästä vahvistuu, pitää mun olla ens viikolla jo yhteydessä neuvolaan et saan ne napapiikit heti. Jos täs nyt tosiaan raskaana ollaan ja pysytään, ni meen la on 11.1, mut vauva tulis joulukuussa syntymään kun käynnistetään viim rv 38, et kuulunkohan sit joulukuisiin suoriks 🙈🤩 Voi kunpa tää pysyisi matkassa ja menisi loppuun asti tällä kertaa kaikki hyvin. 🩷

View attachment 143648
View attachment 143649

View attachment 143650
Ihanaa! Onnea kauheasti! 🤗 Toivotaan nyt, että tällä kertaa kaikki menisi hyvin. 🍀🥰 Ihan tarpeettoman huonoa tuuria ollut teillä. ❤️

Ei ollut ovistesti vahvistunut yhtään tänään. Laittanut tonne premom sovellukseen niin näkee miten vahvistuu ja lähes samannäköisiä viivoja vaan tullut jo neljättä päivää. 🤔 Vähän huono tunne tästä kierrosta... Varsinkin jos oli varhainen keskenmeno taas jota epäilen. Kun näytti toista haaleaa viivaa tosin raskaustestissä ennen vuotoa ja vielä vuodon loputtuakin.
Tuleeko siulla yleensäkään plussaa noilla testeillä? Miulla ei kaikilla testeillä tule, vaikka olisin ovuloinutkin. Sen piikin näkee vaan siitä, että lähtee sitten se viiva haalistumaan.

Tuleeko siulla yleensäkään plussaa noilla testeillä? Miulla ei kaikilla testeillä tule, vaikka olisin ovuloinutkin. Sen piikin näkee vaan siitä, että lähtee sitten se viiva haalistumaan.
En osaa sanoa kun en muista oonko näillä testeillä ennen testaillut. Olisi varmaan pitänyt ostaa samoja kun viime kerralla. 😅

En osaa sanoa kun en muista oonko näillä testeillä ennen testaillut. Olisi varmaan pitänyt ostaa samoja kun viime kerralla. 😅
Miulla ei toimi muut noista liuskoista kuin ne Pregcheckin. Muilla jää aina haaleammaksi kuin se toinen viiva. Eli ovulaatio on hyvin voinut tapahtua, mutta ne testit ei vaan toimi, jos oma hormonitaso alhaisempi. Täällä on aika monilla ollut samaa ongelmaa. Ne joilla hormonitasot nousevat normaalia korkeammalle taas sanovat, että pc näyttää liian herkästi plussaa vaikkei piikki ole vielä tapahtunut.

View attachment 143648
View attachment 143649

View attachment 143650
Paljon onnea 😍 Toivottavasti viivat vahvistuu ja kaikki menee hyvin loppuun saakka! 🤗💕

View attachment 143648
View attachment 143649

View attachment 143650
Huippua! Onnea! Toivotaan parasta😍💛

Miulla ei toimi muut noista liuskoista kuin ne Pregcheckin. Muilla jää aina haaleammaksi kuin se toinen viiva. Eli ovulaatio on hyvin voinut tapahtua, mutta ne testit ei vaan toimi, jos oma hormonitaso alhaisempi. Täällä on aika monilla ollut samaa ongelmaa. Ne joilla hormonitasot nousevat normaalia korkeammalle taas sanovat, että pc näyttää liian herkästi plussaa vaikkei piikki ole vielä tapahtunut.
Mulla parhaiten toiminut jotkut apteekista ostetut apteekin omat ovistestit. Vois tietty niitä hakea huomenna.

Muuten ollut jotenkin tosi ärsyyntynyt olo pari päivää. Ja jaksamaton olo muutenkin ovistestailunkin suhteen. Kerran päivässä tehny testei vaikka pitänytkin tehdä kaksi päivässä. 🥴

Mulla parhaiten toiminut jotkut apteekista ostetut apteekin omat ovistestit. Vois tietty niitä hakea huomenna.

Muuten ollut jotenkin tosi ärsyyntynyt olo pari päivää. Ja jaksamaton olo muutenkin ovistestailunkin suhteen. Kerran päivässä tehny testei vaikka pitänytkin tehdä kaksi päivässä. 🥴
Miulla tulee välillä myös noita kyllästymisiä. Nyt on vähän kanssa sellainen fiilis ettei niin jaksa olla innoissaan. Odotan vaan sitä vuodon alkua, että pääsisi sinne aukkariin vihdoin. Uskoa luomuna onnistumiseen ei oikeastaan ole. Miulla ei kuitenkaan ole mitään ovulaatiohäiriöitä ja miehen tavarakin on priimaa. Munanjohtimien tukoksille on useita riskitekijöitä ja miun ikä alkaa varmasti vaikuttamaan munasolujen laatuun eli niissä varmaan se todennäköisin syy.

Takaisin