Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua harmittaa vähän sun puolesta, että äitisi näkee työn tärkeämpänä kuin lapsen. Ehkä vähän nyt kärjistän, mutta itsellä on todella pitkä lapsettomuustausta ja sitä ei ikinä tiedä onnistuuko seuraavat lapset helposti, vaikka ensimmäiset olisivat onnistuneet. Mä aina yritän kaikille sanoa omista kokemuksista, että jos lapsia haluaa, ei niiden yrittämistä kannata siirtää tai odottaa jotain ”hyvää tilannetta”. Sitä ei välttämättä ikinä tule. Elämä voi löytää monia uomia ja monia työpaikkoja. Tsemppiä ja sympatiaa sulle! Kiva kuitenkin että sait kerrottua ja vastaanotto oli suht positiivinen.Jouduinkin tänään jo kertomaan omille vanhemmille, kun käydessänki kylässä he tarjosivat graavikalaa leivän päälle.
Vanhemmat onnittelivat ja äitinikin paheksui yllättävän vähän, vaikka hän koko ajan on huomautellut mun työkuvioista ja niiden pieleen menemisestä, jos tulen raskaaksi. Raskaus ei tullut vanhemmilleni mitenkään yllätyksenä.
Kiitos sympatiasta!Mua harmittaa vähän sun puolesta, että äitisi näkee työn tärkeämpänä kuin lapsen. Ehkä vähän nyt kärjistän, mutta itsellä on todella pitkä lapsettomuustausta ja sitä ei ikinä tiedä onnistuuko seuraavat lapset helposti, vaikka ensimmäiset olisivat onnistuneet. Mä aina yritän kaikille sanoa omista kokemuksista, että jos lapsia haluaa, ei niiden yrittämistä kannata siirtää tai odottaa jotain ”hyvää tilannetta”. Sitä ei välttämättä ikinä tule. Elämä voi löytää monia uomia ja monia työpaikkoja. Tsemppiä ja sympatiaa sulle! Kiva kuitenkin että sait kerrottua ja vastaanotto oli suht positiivinen.![]()