Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jokku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jokku

Jostain jotain jo tietävä
Tänne voi tulla kertomaan raskausoireistaan.

Mulla alkoi dpo9 repivät munasarjakivut äkkinäisissä liikkeissä tai yskästessä. Tätä ennen alkoi vasemman rinnan kipu ja nyt dpo14 tulleet nännit aroiksi. Ihan lievää pahoinvointia ollut parina päivänä.

Täällä dpo 9! Mulla on pari päivää ollut tosi flunssainen olo - tukkoinen, päänsärkyinen, paleleva ja kurkkukipuinen ilman varsinaisia hengitystieoireita. Lisäksi vatsassa on turvonnut olo, muttei mitään silmin havaittavaa turvotusta kuitenkaan.

Mulla alkoi dpo9 repivät munasarjakivut äkkinäisissä liikkeissä tai yskästessä. Tätä ennen alkoi vasemman rinnan kipu ja nyt dpo14 tulleet nännit aroiksi. Ihan lievää pahoinvointia ollut parina päivänä.
Mulle tulee välillä vähän samanlaisia repiviä kipuja. Ja ehkä ihan pientä ällötystä havaittavissa ja väsymystä. Täällä dpo15.

pp4 eli dpo 9. Melkoinen kuvotus, röyhtäily, närästys ja oksennuskin nousee suuhun. Huhhuh mitähän vielä on luvassa 🤢

Mulla ei oo vielä isompia oireita havaittavissa kuin toi turvotus ja lievät flunssamaiset oireet. Toki nyt vasta dpo 12, niin ei varmaan voi olettaakaan. Esikoisen alkuraskaudessa mua väsytti tosi intensiivisesti ja närästys oli aivan jäätävää, mutta nää oireet alkoivat vasta joskus rv 6 jälkeen.

Mielenkiinnolla odotan, mitä tää raskaus tuo tullessaan. 😅 Jos kaikki vaan menee hyvin.

Mulla ei oo vielä isompia oireita havaittavissa kuin toi turvotus ja lievät flunssamaiset oireet. Toki nyt vasta dpo 12, niin ei varmaan voi olettaakaan. Esikoisen alkuraskaudessa mua väsytti tosi intensiivisesti ja närästys oli aivan jäätävää, mutta nää oireet alkoivat vasta joskus rv 6 jälkeen.

Mielenkiinnolla odotan, mitä tää raskaus tuo tullessaan. 😅 Jos kaikki vaan menee hyvin.
Kummallahan meillä on laskuvirhe, kun meillä pitäis olla la peräkkäisinä päivinä mut mulla on mielestäni nyt dpo17? Lasken tän siis alkion hedelmöittymisen mukaan, kun meillä hoitoalkuinen raskaus.

Täälläkin kyllä edelleen hyvin vähäoireista tai oireetonta.

Kummallahan meillä on laskuvirhe, kun meillä pitäis olla la peräkkäisinä päivinä mut mulla on mielestäni nyt dpo17? Lasken tän siis alkion hedelmöittymisen mukaan, kun meillä hoitoalkuinen raskaus.

Täälläkin kyllä edelleen hyvin vähäoireista tai oireetonta.
Luultavasti mulla! Huomasin, että en oo huomioinut ovulaation ajankohtaa noissa laskureissa, jos sillä siis on jotain merkitystä. 😅 Ovuloin tässä kierrossa kp 17 ja mulla siis kierto siihen nähden lyhyt, vain 26-27 päivää.

Mä nyt tein laskureilla uusia laskelmia, ja ovulaatiopäivän perusteella laskettu aika voisi olla jopa niinkin myöhään kuin 15.11. 🤔 Mä kuitenkin nyt jätän tuon alkuperäisen vielä toistaiseksi tuonne, määritelköön vu ja neuvola tarkemmat päivät sitten lähiviikkoina 🤔

Mulla oli eilen luultavasti dpo 13 ja oli selkeät oireet. Jäätävä turvotus ja kramppeja alavatsalla, varsinkin illalla nukkumaan mennessä pari tosi kivuliasta, mutta lyhyttä. Tänään tosiaan pitäisi menkkojen alkaa, mutta raskaustesti käyttänyt pari päivää positiivista.

Tää oli ihan ku mun kynästä! Ja lämmöt lisäksi koholla. Huomenna testaan 🙈 Kp 33/31 nyt meneillään.

Mulla oli alkuviikosta rinnat tosi kipeät ja paleli. Yhtenä iltana 37,2 lämpöä ja ajattelin et oon vaan tulossa kipeäksi. Menkkojen piti alkaa torstaina, testi näytti plussaa. Varovaisen iloinen, koska keskenmenon jälkeen ei menkkoja ehtinyt tulla ollenkaan.

AIka oireetonta ollut. Välillä nipistelee alavatsaa tai on paineen tunnetta. Myös väsyttää enemmän kuin yleensä.

Täälläkin aika oireetonta ja se vähän ahdistaa. Yritin lueskella aiempien lasten odotusryhmistä, milloin oireita on alkanut kunnolla tulemaan. En löytänyt viesteistä milloin ois alkanut, mutta 6+ viikolla olin jo kirjoittanut kovasta pahoinvoinnista, että on se varmaan jonkin aikaa sit jo ollut. Maanantaina mulla alkaa 5+ viikko. En siis todellakaan odota sitä pahoinvointia, koska se on aivan hirveää, mut jotenkin huomaan ajattelevani, että se toisaalta huojentaisi vähän mieltä.

Dpo 15 tänään. En oo edelleenkään oikein varma noista raskausviikoista, mutta ne kyllä selviää. 😅 Mulla on nyt ollut aika kovaa, myös ulospäin näkyvää turvotusta. En muista, oliko esikoisen alkuraskaudessa näin pahasti.

Oon kärsinyt monta päivää aika ikävästä päänsärystä, joka lienee hormonaalista. Tää on vähän hankalaa, sillä särkylääkkeitäkään ei liikoja viitsisi napsia nyt.

Yritin myös esikon ryhmästä palata silloisiin alkuraskauden oireisiin. Joskus 6+ viikoilla olin myös kirjoittanut pahoinvoinnista ja hajuherkkyydestä.

Täällä oksettaa, pahoinvointia ja rinnat kipeenä. Mitään ei tee mieli ja sit tekee mieli kuitenkin kaikkea😅 väsymys on vahvana läsnä joka päivä. Oon tässä miettinyt et pahoinvointi niin rankkaa että mahd. Sieltä tyttö tulossa 😍

Täällä vasta sulatellaan asiaa varovaisen toiveikkaana (Rv 4v+6p). Oireina kaamea väsymys jo toista viikkoa ja vatsan eriasteiset tuntemukset. Käsissä ihottumaa, ja pari viikkoa on nenä vuotanut. Jostain syystä tekee mieli syödä keitettyä porkkanaa ja kaiken haistan paremmin kuin aiemmin. Toivottavasti kaikki menee hyvin - kyseessä on toinen yritys!

Oireena menkkapolte, repäisykivut, nälkä, palelu ja nenän tukkoisuus. Myös hieman kuvotusta ja tälläinen outo olo. 🤣

Täällä tänään dpo 17, ja oireettomuus tai oireiden vähyys vähän huolestuttaa täälläkin. Alavatsalla on ajoittain hyvin lieviä tuntemuksia, mutta ne muistuttaa enemmänkin mun ovulaatio-oireita kuin menkkaoireita tai jotakin muuta. Sellasta kevyttä pumppaavaa tunnetta munasarjojen kohdalla korkeintaan pari kertaa päivässä, lähinnä oikealla, vaikka vasemmalta ovuloin tässä kierrossa. Muuten ei oo mitään oireita tai tuntemuksia. Tänään mulle soitettiin oman alueen äitiyspalveluista ja oireista kysyttäessä kerroin olevani oikeestaan lähes oireeton, ja tämä aiheutti pitkän ja syvän hiljaisuuden linjan toisessa päässä. Ei lievittänyt omaa huolta yhtään, vaikka en nyt mistään pahoinvoinnista hirveästi haaveilekaan 😅

Älkää huolehtiko oireettomuudesta! Se ei kerro paljoa suuntaan tai toiseen.

Mulla alkoi kuvotus 2+4. En olisi uskonut, että sellainen on mahdollista! Mihinkähän tämä pahoinvointi vielä yltyy? Bonjesta-reseptin sain jo.

Täällä oireet sahaa päivien välillä kyllä tosi paljon. Välillä rinnat on niin kipeät, että tuntuu että ne räjähtää ja välillä alavatsalla on menkkamaista juhlintaa, välillä ei mitään.

Ainoat oireet jotka "on ja pysyy" on väsymys ja hengästyminen. Tuntuu, että hengästyn ihan vaan puhumallakin nyt. Niinkuin äsken tein kun puhuin työntekijän kanssa puhelimessa 😂 Ja rauhallisilla kävelylenkeilläkin hengästyy. Onko muilla tätä? 😅

Takaisin