Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle tulee välillä vähän samanlaisia repiviä kipuja. Ja ehkä ihan pientä ällötystä havaittavissa ja väsymystä. Täällä dpo15.Tänne voi tulla kertomaan raskausoireistaan.
Mulla alkoi dpo9 repivät munasarjakivut äkkinäisissä liikkeissä tai yskästessä. Tätä ennen alkoi vasemman rinnan kipu ja nyt dpo14 tulleet nännit aroiksi. Ihan lievää pahoinvointia ollut parina päivänä.
Kummallahan meillä on laskuvirhe, kun meillä pitäis olla la peräkkäisinä päivinä mut mulla on mielestäni nyt dpo17? Lasken tän siis alkion hedelmöittymisen mukaan, kun meillä hoitoalkuinen raskaus.Mulla ei oo vielä isompia oireita havaittavissa kuin toi turvotus ja lievät flunssamaiset oireet. Toki nyt vasta dpo 12, niin ei varmaan voi olettaakaan. Esikoisen alkuraskaudessa mua väsytti tosi intensiivisesti ja närästys oli aivan jäätävää, mutta nää oireet alkoivat vasta joskus rv 6 jälkeen.
Mielenkiinnolla odotan, mitä tää raskaus tuo tullessaan.Jos kaikki vaan menee hyvin.
Luultavasti mulla! Huomasin, että en oo huomioinut ovulaation ajankohtaa noissa laskureissa, jos sillä siis on jotain merkitystä.Kummallahan meillä on laskuvirhe, kun meillä pitäis olla la peräkkäisinä päivinä mut mulla on mielestäni nyt dpo17? Lasken tän siis alkion hedelmöittymisen mukaan, kun meillä hoitoalkuinen raskaus.
Täälläkin kyllä edelleen hyvin vähäoireista tai oireetonta.
Tää oli ihan ku mun kynästä! Ja lämmöt lisäksi koholla. Huomenna testaanTänne voi tulla kertomaan raskausoireistaan.
Mulla alkoi dpo9 repivät munasarjakivut äkkinäisissä liikkeissä tai yskästessä. Tätä ennen alkoi vasemman rinnan kipu ja nyt dpo14 tulleet nännit aroiksi. Ihan lievää pahoinvointia ollut parina päivänä.