Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ykai joka yrittää myös treenata. Kotijumppaa teen meidän kotisalilla, mut VIHAAN LIHASKUNTOA! En ymmärrä miten kukaan voi nauttia siitäYritän tehdä 3krt/vk, mut joka kerta on sellainen olo, et VMP! Haluiaisin vaan käydä tanssimassa, juoksulenkillä metsässä ja joogassa. Ne on mun suosikkilajit. Aiemmin kävin crossfitissä, joka teki lihaskuntopuolesta edes vähän siedettävämpää, mutta täällä pikkukylässä ei ole mitään sellaista tarjolla.
Miten ihmeessä motivoitte itteänne niiden painojen liikutteluun?
Mä jotenkin niin nautin siitä kun saa vetää failureen tai edes lähes failureen asti! Ja parasta on kun huomaa että kehitystä tulee, ja painoja saa aina välillä lisätäTäällä ykai joka yrittää myös treenata. Kotijumppaa teen meidän kotisalilla, mut VIHAAN LIHASKUNTOA! En ymmärrä miten kukaan voi nauttia siitäYritän tehdä 3krt/vk, mut joka kerta on sellainen olo, et VMP! Haluiaisin vaan käydä tanssimassa, juoksulenkillä metsässä ja joogassa. Ne on mun suosikkilajit. Aiemmin kävin crossfitissä, joka teki lihaskuntopuolesta edes vähän siedettävämpää, mutta täällä pikkukylässä ei ole mitään sellaista tarjolla.
Itse ainakin olen jättänyt punttien nostelun vähemmälle/pois silloin kun se ei ole napostellut ja tehnyt niitä lajeja jotka kiinnostaa. Ei kaikkien tarvitse käydä kuntosalilla ollakseen hyvässä kunnossa, liikunnasta pitää nauttia.Täällä ykai joka yrittää myös treenata. Kotijumppaa teen meidän kotisalilla, mut VIHAAN LIHASKUNTOA! En ymmärrä miten kukaan voi nauttia siitäYritän tehdä 3krt/vk, mut joka kerta on sellainen olo, et VMP! Haluiaisin vaan käydä tanssimassa, juoksulenkillä metsässä ja joogassa. Ne on mun suosikkilajit. Aiemmin kävin crossfitissä, joka teki lihaskuntopuolesta edes vähän siedettävämpää, mutta täällä pikkukylässä ei ole mitään sellaista tarjolla.
Ite oon samaa mieltä, et elämässä on monta epämiellyttävää asiaa mitä pitää hoitaa pakostakin (esim. siivous ym, nurmikonleikkuut, lumityöt, pyykinpesu jne) et miksi käyttäisin vielä vapaa-aikani sellaiseen, mistä en tykkää. Mutta samaan aikaan taas inbody mittauksen mukaan mun lihasmassa on alhaisella tasolla ja olisi hyvä edes päästä sinne normaaliin. Että olisi pakko tehdä lihaskuntokinItse ainakin olen jättänyt punttien nostelun vähemmälle/pois silloin kun se ei ole napostellut ja tehnyt niitä lajeja jotka kiinnostaa. Ei kaikkien tarvitse käydä kuntosalilla ollakseen hyvässä kunnossa, liikunnasta pitää nauttia.
2x viikossa riittää vallan hyvin lihaksen tekoon, mutta se on pitkäjänteistä hommaa etenkin meillä naisilla. Minusta tuo 1,5kg 4kk kuulostaa hyvinkin loistavalta. Ja lihaskuntoakin voi harjoittaa monella tapaa, ei se välttämättä tarkoita kuntosaliharjoittelua painoilla.Ite oon samaa mieltä, et elämässä on monta epämiellyttävää asiaa mitä pitää hoitaa pakostakin (esim. siivous ym, nurmikonleikkuut, lumityöt, pyykinpesu jne) et miksi käyttäisin vielä vapaa-aikani sellaiseen, mistä en tykkää. Mutta samaan aikaan taas inbody mittauksen mukaan mun lihasmassa on alhaisella tasolla ja olisi hyvä edes päästä sinne normaaliin. Että olisi pakko tehdä lihaskuntokin
Nyt oon tehnyt 3-4krt/vk aika sillai varovasti vielä,kun neljännestä synnytyksestä kohta vuosi. Nyt hiljattain alkanut laittaa enemmän painoa ja moninivelliikkeitä. Inbodyn mukaan 4kk oli tullut 1,5kg lisää lihasta, muttei se ole tarpeeksi.
Luulisi että lihaskuntoa riittäisi 2krt/vk??Painoa ei ole tarvetta pudottaa, vaan ehkä jopa lisätä