Lokakuisten plussatestien kuvia

Mun mielestä noissa testeissä näkyy pienoista vahvistumista vaikka toisaalta ei olisi ehkä ihmekään jos ei näkyisi, kun hcg tuplaantuu ilmeisesti noin 48h ajassa eli joka päivä testaamalla ei varmaankaan näe välttämättä joka kerta tosi selkeää vahvistumista 😊 en ole tosin mikään expertti tätä sanomaan, kun itse on tullut testattua vain 2 pv välein tai harvemmin ja just sen takia, että alkaisin varmasti stressaamaan, jos viiva ei ole joka päivä tummunut 😄
Onhan tää liian usein tikuttelu vähän oman mielen pahoittamista 🙈

Tänään oli testipäivä ja edelleen viiva tuli, mut olisin toivonut vähän tummempaa... viikkodigiin tuli 2-3, niin kuin pitäiski, mut nääkste näissä tummentumista:View attachment 141607
2-3 viikkodigiin on hieno saavutus!! Meitä on täällä muutama joilla silloin vielä näytti 1-2. Eli näytti tikku kuinka vahvalta tahansa, sulla on hcg hyvin nousussa. Ja kyllä toi tikkukin mun silmään näyttää tummentuneen! Toivotaan että jatkaa nousuaan! 😍

2-3 viikkodigiin on hieno saavutus!! Meitä on täällä muutama joilla silloin vielä näytti 1-2. Eli näytti tikku kuinka vahvalta tahansa, sulla on hcg hyvin nousussa. Ja kyllä toi tikkukin mun silmään näyttää tummentuneen! Toivotaan että jatkaa nousuaan! 😍
Kiitos rohkaisusta ja tsempeistä 🥰

Alempi kuva on otettu viime tiistaina ja ylempi tänään. ☺️ Taitaa testailu riittää. 😅 Ennen tuota tiistaita ja sen jälkeen on tehty vielä useampi, mutta nää nyt sattui oleen samana päivänä niin tuli niistä otettua vertailukuva. 🤭
Tein viime perjantaina päivällä tunnin-parin pidätyksen jälkeen digin, joka antoi 1-2, oletan sen olevan ok, ottaen huomioon et se oli päivällä ja sillon olis pitänyt menkkojen alkaa. 🤷🏼‍♀️
Tänään on siis jo ehkä dpo 18.. 😅

Liitteet

• 1000072484.jpg
    1000072484.jpg
    4.3 MB · Katsottu: 53
Tänään oli testipäivä ja edelleen viiva tuli, mut olisin toivonut vähän tummempaa... viikkodigiin tuli 2-3, niin kuin pitäiski, mut nääkste näissä tummentumista:

Mun silmään ainakin näyttää et selkeesti tummunut, onnea! :smiling face with heart-eyes:

Tänään oli testipäivä ja edelleen viiva tuli, mut olisin toivonut vähän tummempaa... viikkodigiin tuli 2-3, niin kuin pitäiski, mut nääkste näissä tummentumista
Munkin mielestä on tummunut todella selkeästi! Onnea ja tarrasukkia🥰

Just äsken tehty testi alimpana ja seuraava siitä eilinen aamu... en tiiä.. tummuuko nää liian hitaasti 🫥
yks digi oottelis kaapissa mut taidan jemmata sitä vielä pari päivää 🙈
Musta toi viimeisin on tummunut just niinku pitäiskin suhteessa edelliseen☺️

A-p-u-a.
Kuun alussa ollut hailakka oli vissii sit viivanpaikka.
Kuvassa ylin eilen, keskimmäinen tänää aamupvällä ja alin nyt. Testihulluna oli pakko tehdä äsken uus ihan vaan kun stressas miten haalea viiva vielä ap oli. No enää ei stressaa. 😅

Liitteet

• IMG_1159.jpeg
    IMG_1159.jpeg
    709.5 KB · Katsottu: 84
Tässä nyt tämän aamun tuotos... eilen pystyin olemaan testaamatta, ihme kyllä..
Onko tää nyt se kuuluisa "leffaviiva"? Ja miksi digi näyttää "vaan" 2-3 🥴
Pitäiskö olla jo kuitenkin 3+ 😱

Liitteet

• 20250221_082624.jpg
    20250221_082624.jpg
    1 MB · Katsottu: 65
  • 20250221_082554.jpg
    20250221_082554.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 65
Tässä nyt tämän aamun tuotos... eilen pystyin olemaan testaamatta, ihme kyllä..
Onko tää nyt se kuuluisa "leffaviiva"? Ja miksi digi näyttää "vaan" 2-3 🥴
Pitäiskö olla jo kuitenkin 3+ 😱
Tarkoittaa hedelmöittymisestä on tuo aika, eli 4-5 viikko menossa laskennallisesti 😊

Mä tein keskiviikkona ekan positiivisen raskaustestin ikinä ja oli kotona vaan digitesti siihen tuli ”raskaana 2-3” sen jälkeen ostin normalista liuskatestejä ja oon tehny niitä ja niissä musta ei kyllä viiva hirveesti tummene. En toki tarkalleen ovulaation ajankohtaa tiedä, kun meillä oli hoidoista välikierto kun oltiin lomalla 😅 En uskonut ovulaation tapahtuvan, kun ollaan oltu vuos HUS:lla hoidoissa ja joulukuussa tuli ensimmäinen onnistunut ovulaatio OI-hoidoilla.
Mielestäni tuo alin on vähän edellisiä tummempi, mutta tosi haaleita kyllä on 😅
Jännittää kyllä niin hirveesti ja toivois että viivat vahvistuis.

Liitteet

• IMG_5695.jpeg
    IMG_5695.jpeg
    1,020.4 KB · Katsottu: 34
Takaisin