Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei! Onpa kurja kuulla, että sielläkin vuotoa. Varmasti ahdistavaa! Sormet ristissä, että olisi kuitenkin ihan harmitonta.Mä liityn vuotajien joukkoon
Viime yönä älyttömän kipee maha ja aamulla alkoi kirkas verinen vuoto
Toivottavasti olisi vaa jotain eikä olisi menny kesken..
Nyt ei varmaa voi muutakuin odotella
Mä liityn vuotajien joukkoon
Viime yönä älyttömän kipee maha ja aamulla alkoi kirkas verinen vuoto
Toivottavasti olisi vaa jotain eikä olisi menny kesken..
Nyt ei varmaa voi muutakuin odotella

Mulla nämä oireiset ja oireettomat päivät tuntuu aaltoilevan - tänään taas havahduin siihen ettei muuten ole kuvottanut koko päivänä, kun taas edellispäivinä on vaan yökkinyt menemäänMuistan, kun kakkosta odottaessa iski muistaakseni 6+3 sellainen tunne, että _kaikki_ raskausoireet ovat kadonneet. Sitä ennen oli jo ollut jonkun verran selvää pahoinvointiakin.
Hyvin sanottu, järki meinaa nimenomaan lähtee kun jatkuvasti kuulostelee oireita. Mulla oli jo tossa tosi arat rinnat ja jatkuvaa etovaa oloa, mut nyt pari päivää ollut taas yllättävän normaali olo… heti alkaa maalailee piruja seinilleTää oireiden vaihtelevuus vie kyllä järjen. Eilen illalla mun rintojen aristus hävis ja ne alko näyttää ihan normaaleilta turvonneen sijaan ja vedin jo itkut että kesken on varmaan menny. Tänään onkin sitten taas ollu tosi kipeet![]()
Hep! Oon nähnyt ihan hirveesti unia nyt useamman viikon jo! Normaalisti tuntuu että tosi harvoin näkee unia tai ainakaan muistaa niitä enää heräämisen jälkeen. Viime yönä näin esim tosi todentuntuisen painajaisunen tulevaan varhaisultraan liittyenOnko muut nähneet sellasia todella selkeitä realistisia unia? Mä oon nyt viikon nähny ja vissiin sekin voi tulla raskauden myötä?
Närästys, tissien arkuus ja väsymys on helpottaneet. Tissit tosin on aivan valtavat, et en tiiä mihin niiden kanss oikein vielä joutuu.Iltapalelu on tullut tilalle. Tuhruttelu ja vähän voimakkaampi vuotelu jatkuu edelleen.
![]()