Raskaaksi 2025

Hiukan ehkä harmitti kumpiki negatiivinen mut toisaalta taas helpottunut kun 3kk vauvalla nyt eirttäin pahat hulinat ja unitaantuma meneillään niin ei tätä jaksaisi ainakaan vielä, jos olis raskaana🙈 ovista voisin koittaa välillä tikutella jospa ne kuukautiset alkais pikkuhiljaa saapumaan🤔

Kp 35 ei menkkoja edelleenkään 🙈 Odotellaan odotellaan josko ne sieltä tulisi 🙈 oon nyt jättänyt royal geelet ottamatta josko niiden takia nyt kierto venyy.. 🤔🙈

Jospa siellä vaan taas munasarjat käynnistymässä toimintaan 👍

Miulla on ollut tätä Inositoli-jauhetta, Sinunapteekista tilasin 😊 kohtuuhintainen ja tosiaan 2-4g päiväannos 😊

Siis miten on mahdollista, ettei mistään saa inositolia ainakaan jauheena. Joka paikasta loppu, mulle käy aina näin 😂 haluaisin siis jonkun, jossa pelkkää sitä, kun mulla on myös monivitamiini käytössä. Ainakin puhdas+ on tällaista, mutta mistään ei sitä saa tällä hetkellä. Ja minähän oon paras odottelemaan vaan 😂

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Siis miten on mahdollista, ettei mistään saa inositolia ainakaan jauheena. Joka paikasta loppu, mulle käy aina näin 😂 haluaisin siis jonkun, jossa pelkkää sitä, kun mulla on myös monivitamiini käytössä. Ainakin puhdas+ on tällaista, mutta mistään ei sitä saa tällä hetkellä. Ja minähän oon paras odottelemaan vaan 😂
Mulla oli joku jauhe! Mut se ei tainnut olla pelkkää insitolia..

Donaferty oli mitä itse käytin

Kp 35 ei menkkoja edelleenkään 🙈 Odotellaan odotellaan josko ne sieltä tulisi 🙈 oon nyt jättänyt royal geelet ottamatta josko niiden takia nyt kierto venyy.. 🤔🙈
Täällä kp 34 ja sama homma. Valkovuotoa tulee edelleen runsaasti mutta menkoista ei tietoakaan. Pientä nippailua on ajoittain mutta ei selkeitä menkkakipuja. Saapi nähdä kuinka kauan tässä kestää. On tässä myös töiden ja opiskelujen kanssa ollut kaikenlaista kiirettä ja stressiä, niin johtuisikohan ihan siitä kierron venyminen. Ehkä hiihtolomalla ne sitten vihdoin tulee kun pääsee vähän ottamaan rennommin.

Mulla on taasen jotku megamenkat.

Alkoi kuun vaiheessa sit perus menkkojen jälkeen oli semmosta tiputtelua noin viikko ja nyt tuntuu et vuotaa taas. Kp14, pitäisi olla ovis mutta ihan päinvastainen tilanne.

Oli myös ihan kamala päänsärky.

En jaksa enää mennä gynelle. Z.z
Kokeilin digiklinikkaa ja sieltä sanottiin että etänä ei voi tehdä mitään.

Mutta kävin eilen ihanalla lantionpohjafyssarilla joka oli niin empaattinen ja ihana että tuli hyvä mieli.

Tänne päivittelen kans kuulumisia. Testien ja lämpöjen perusteella Mulla olis ollut ensimmäinen luomuovis sitten teini-iän pari päivää sitten. Tuntuu jotenkin utopistiselta. Mitään tuntemuksia ei oo ollut vasemman rinnan vihlontaa lukuunottamatta. Lähinnä jännäilen nyt vain sitä, että onko ovis tapahtunut ja tuleeko menkat luonnollisesti parin viikon päästä. Varuiksi ostin kyllä yhden pc paketin raskaustestejä. Just sanoin miehelle että saa piilottaa ne nyt ja antaa mulle sit vasta 10 päivän päästä. 🤣 tallettelut osui aika hyvin kohdilleen kuitenkin reilun viikon verran joka toinen päivä urheiltiin. 😁 luottoa raskautumiseen luomusti ei ole, mutta silti jotenkin jännittää 🤪

Tänne päivittelen kans kuulumisia. Testien ja lämpöjen perusteella Mulla olis ollut ensimmäinen luomuovis sitten teini-iän pari päivää sitten. Tuntuu jotenkin utopistiselta. Mitään tuntemuksia ei oo ollut vasemman rinnan vihlontaa lukuunottamatta. Lähinnä jännäilen nyt vain sitä, että onko ovis tapahtunut ja tuleeko menkat luonnollisesti parin viikon päästä. Varuiksi ostin kyllä yhden pc paketin raskaustestejä. Just sanoin miehelle että saa piilottaa ne nyt ja antaa mulle sit vasta 10 päivän päästä. 🤣 tallettelut osui aika hyvin kohdilleen kuitenkin reilun viikon verran joka toinen päivä urheiltiin. 😁 luottoa raskautumiseen luomusti ei ole, mutta silti jotenkin jännittää 🤪
Vau, hienoa että ovis tuli kuitenkin vaikka varmasti jännää jos ei piiitkään aikaan ole tullut luomusti! 😊 Tuopas olikin hauska keino toppuutella omaa testi-intoilua et antaa miehen piilottaa testit 😁 edellyttäen toki et mies on sit maltillisempi 😂

Täällä tänään kp24/dpo11 ja nyt 5 päivää tullut perusvälituhruvuotoa ja nyt pe-su pitäisi alkaa kunnon vuoto. Periaatteessa kiva et toi välivuoto paljastaa eikä tarvi sit loppuun asti jännitellä piinapäiviä mutta toisaalta tympäisee kun miettii et heikentääkö se itsessään raskausmahdollisuuksia. Joka tapauksessa ensi ti olis käynti julkisen puolen lapsettomuushoitajan luona juttelemassa tilanteesta ja jos tuntuu etteivät siellä osaa ottaa kantaa siihen mitä haluan tietää endon ja kierron pituuden vaikutuksesta raskautumiseen niin sit aion varata ajan yksityiselle gynelle joka saa ultrata. Katselin jo et täällä maksaa 30min käynti ultran kanssa noin 300e mutta jospa se edistäisi asioita ja olisi hintansa väärti 🥰🤞

Siis mietin ihan samaa kun itelle etsin! Mutta mulla oli että en halunnut nimenomaan jauheena kun donafertya joskus käytin ja alkoi vaan ällöttää. Lisäksi melkeen missään suomalaisissa verkkokaupoissa ei eritelty onko tuotteessa ollenkaan d-chiro-inositolia myoinositolin lisäksi.

Päädyin sitten siihen että tilasin iherbistä ihan jotain jenkkiläiskapseleita. Vähän jännitti jääkö tulliin, mutta ihan normaalisti tuli vaan saapumisilmoitus n. viikko tilaamisen jälkeen. N.29€ posteineen ja veroineen, 120 pilleriä eli mulle kahdeksi kuukaudeksi kun otan kaksi per pvä.

Mulla on tässä parina päivänä rannelämmöt alkanu nousta ja viimeyönä pompsahti 37,3🙈 en tiedä oonko tulossa kipeeks vai olisko se ovulaatio tulossa🤔 pitääki tikutella tänään ja huomenna uudestaan👍🏻

Äh tiiättekö sen tunteen ku yrittää löytää ovulaatiota mut kierto ihan sekasin ja ku alkaa tikuttaa ni tulee vaan haamuvaaleeta viivaa eikä tiedä kuin kauan pitäis jatkaa. Viime kierrossa en löytäny ollenkaan ja parista edellisestä eli siitä lähtien ku alotin ni vaan toisessa löyty selkeesti. 😩

Fitnesstukusta tilasin juuri Vitapranan jauhetta eikä ollut edes kovin kallis verrattuna moneen muuhun. 😊

Mäkin päivittelen pitkästä aikaa kuulumisia, tai no, jos viikkoa voi sanoa pitkäksi ajaksi. 🤭 Menkat oli lyhyet, mutta rajut. Nyt sit aletaan pilkuhiljaa metsästää ovista, haaleaa viivaa tuli aamulla tikkuun. Tällä kertaa en viiti ihan niin usein testailla kuin viime kierrossa, koska selvästi omista oloista tunnistan oviksen suht tarkasti ilman testailuakin.

Työterveys oli yhtä tyhjän kanssa, mutta ainakin sain vahvistuksen, että raudanpuutosanemia on nyt päällä. Sekin voi ilmeisesti myöhästyttää ovista ja aiheuttaa enemmän ovuloimattomia kiertoja. Nyt syön sitten rautalisää kaikkien muiden vitskujen lisäksi. Varasin ajan parin kk:n päähän hedelmällisyysklinikalle, jotta saadaan tarvittavat tutkimukset hyvissä ajoin alulle. Helpottaa psykologisesti, että se aika on siellä tulevaisuudessa odottamassa, voin ottaa vähän rennommin. 😊

Plussatuulia kaikille tähän kuukauteen, ja onnittelut jo plussanneille! 💕

Täällä saatiin ystävänpäivän kunniaksi ovistestiin plussa heti aamupäivällä ja nyt täytyy yrittää saada mies kellistettyä vielä tänään ja huomenna jonka jälkeen voikin jäädä rauhassa odottamaan. Ai minäkö muka osaisin rauhassa odottaa?

Äh tiiättekö sen tunteen ku yrittää löytää ovulaatiota mut kierto ihan sekasin ja ku alkaa tikuttaa ni tulee vaan haamuvaaleeta viivaa eikä tiedä kuin kauan pitäis jatkaa. Viime kierrossa en löytäny ollenkaan ja parista edellisestä eli siitä lähtien ku alotin ni vaan toisessa löyty selkeesti. 😩
Todellakin tiedän! Tilasin raskauskeijulta 30 kpl ovistestejä että "riittääpähän vähäksi aikaa", nyt on ekassa kierrossa käytetty joku 17 kpl ennen plussaa 🙈🙈

Todellakin tiedän! Tilasin raskauskeijulta 30 kpl ovistestejä että "riittääpähän vähäksi aikaa", nyt on ekassa kierrossa käytetty joku 17 kpl ennen plussaa 🙈🙈
Hahaa hei kiitti vertaistuesta 😅❤️

Mä kans tilasin jostain muistaakseni vielä isomman paketillisen ehkä 60kpl? niitä halpoja onestep-liuskoja samalla ajatuksella. Täytyy nyt vaan koittaa malttaa hermonsa ja testata päivittäin.

Muoks. Tais olla just toi Raskauskeiju mistä tilasin.

Oon kyllä niin hämmentyny ku ihan kummalisii oireita, selkä kipuilee ja vatsassa omituista pientä kramppailuu… ehkä ne kuukautiset nyt sit alkaa

Siis todellakin tiedetään! Vasta eka kierto meneillään nyt synnytyksen jälkeen kun testailen, nyt jo kp 30 ja testit seilannut haaleen ja hieman tummemman välillä. Silti ei oikein tiedä lopettaisko jo testailun, kp 1 odotellessa siis. Tilailin kans ison satsin Amazonista noita easy@home testejä, niin riittää edes toviksi 😅

Takaisin