Äitiysvaatteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään kokemuksia madladyn äitiyshousuista?

Tuntuu että kaikki esim vero modan tai h&m äitiyshousut on tehty 175+cm ihmisille eli tällein 163cm kaikki on sen 10cm liian pitkiä... Tuolla madladylla vissiin voi valita lahkeen pituuden niin siksi kiinnostaa!
Muakin kiinnostaisi vinkit lyhyemmille sopivista äitiyshousuista. Olis kiva kun pääsis sovittelemaan johonkin, ettei tarvis tilata monia malleja useammassa koossa netin kautta.

Minkähän verran on vielä odotettavissa ympäryksen kasvua rv 35 jälkeen? 🤔

Myös pidemmälle ihmiselle on toiminut h&m äitiysfarkut. Pysyy hyvin ylhäällä / jalassa!

Tuun kommentoimaan tähän vähän jälkikäteen, kuumeisena ei oo tekemistä, mutta kun tää on yleisellä puolella, niin joku voi joskus myöhemminkin hyötyä tästä. Eli ainakin mulla just hm ja vero moda ym. housut on ollut korkeintaan sopivia tai melkeen vähän lyhkäisiä, vaikka oon 169 cm pitkä, mutta jalat on taas tosi pitkät. Et sovittaa kannattaa.

Vaikea tietää lopulta mikä vaate tuntuu hyvältä - varsinkin viimeisillä viikoilla 😂 itse käytin lopussa vaan miehen t-paitoja. Olen itse s kokoa ja mies xl 😅 hyvä kun maha mahtui edes niihin.

Tilasin raskausajalle vain kahdet housut, leggingsit ja collarit. Muuten esim töissä pidin mekkoja, ne olivat mukavimmat monin tavoin 🤗

Takaisin