Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taustalta huutelen: en ostais imetysliivejä vielä. Mulla ainakin liivikoko suureni entisestään vielä synnytyksen jälkeen kun maito nousi kunnolla rintoihin.Täällä on tissit varmaan tuplanneet melkein kokonsa tarkoittaen että vanhat rintaliivit ei enää sovi, urheiluliivitkin alkaa olla pienet kun tuntuu että tissit karkaavat kainaloista Aina pienirintaisena olleena tämä on ihan viihdyttävää.
Mutta aloinkin nyt pohtia että kannattaako mun ostaa isompia normiliivejä vai suoraan vaan imetysliivejä? Onko täällä konkareita antamaan vinkkiä?
Voi kun työ antaisi käyttää sellaisia...kaikki leggingsit oli niin mukavia! Joudun kyllä taas turvautumaan mekkoihin ja suoriin housuihin yms....ei ole niitä edes tallessa kun pari vaihtoehtoa kun viime raskaudessa olin suuren osan aikaa etätöissä ja edellinen työpaikka oli muutenkin vähän rennompi pukukoodiltaanNyt varmaan vaan hankin sellasia äitiys treenihousuja, mä tykkään enemmän käyttää niitä. Ei purista mistään ikävästi.
Mulla oli joskus ihan parhaat h&m sellaiset joustavat mammahousut mitkä oli ommeltu taskuja myöten farkkujen näköisiksi mutta kangas oli sellasta ihanan pehmeää trikoota tai joustocollegea! Aivan mun luottohousut. En normaalistikaan tykkää ns. Oikeista farkuista kun haluan enemmän joustoa tämmöset etsin kyllä uudet jos hömmöllä niitä vielä myydään.Talvitakki pitäs varmaan hommata ettei tuu mahalle kylmä! Muuten käytän edellisessä raskaudessa hyväksitodettuja:
- kollarisetti eli äitiyskollarit ja huppari (tais olla zalandolta)
- perus mustia äitiysleggingsejä ja sukkiksia
- vartalonmyötäisiä mekkoja (normaalisti en tunne oloani tämmösissä mukavaksi mut raskausvatsan kanssa tykkään)
Mulla on myös yhet raskausfarkut mut ne on älyttömän epämukavat kun valuu koko ajan. Aion ehkä etsiä uudet, mut en oo ikinä sovittanut mukavia äitiysfarkkuja. Saa vinkata!
Tänää hain housut.Mistä tilasit? Kerro sit oliko millaisia mulla ei mene mitkään vanhoista rintsikoista päälle! Ei siis viereenkään, ei ympärysmitalta eikä kupeilta