Rv 5+2 ja uskaltauduin tekemään viimeisen digin![]()
Mulla tänään 5+0 ja vielä yksi digi polttelee kaapissa, ajattelin huomenna tai maanantaina tehdä, jos vielä sen 3+ saisi ja sitten voisi lopettaa testaamisen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rv 5+2 ja uskaltauduin tekemään viimeisen digin![]()
Miulla ilmeisesti huomenna 5+0 ja ajattelin tehä kans viimesen digin ehkä alkuviikosta
Mulla tänään 5+0 ja vielä yksi digi polttelee kaapissa, ajattelin huomenna tai maanantaina tehdä, jos vielä sen 3+ saisi ja sitten voisi lopettaa testaamisen![]()
Meinasin kanssa tehdä toisena testinä viikkonäytöllisen testin, kun 5+1, kauanko teillä säilynyt näkyvissä tulos siinä?Säilyykö ihan päiviä vai häviääkö? Esikoisesta tuli tehtyä vain yksi normi testi
![]()
Se Clearblue early digi mikä ei näytä viikkoja niin muistaakseni säilyy jopa kuukaudenOkei, mietin jos olisi tehnyt jonkun paljastus jutun sillä mutta eipä se kauaa säily, ei voi hyödyntää viikkotolkulla![]()
Tässä mun viimeisimmät plussat, tähän asti siis tullut vain haaleita. Menkat on kolmatta päivää myöhässä, tullut vaan pientä tiputtelua
View attachment 134623
Mulla näytti 5+1 3+, mutta yhtään sen aikaisemmin ei varmaan olisi kannattanut tehdäMunkin pitäis päättää millon teen vikan cb viikkonäytöllisenuskaltaiskohan jo 5+2?