Helmikuisten plussatestien kuvia

Tänään laskujen mukaan pitäisi oli 5+0 ja tää saa nyt jäädä viimeiseksi tekstiksi 😊
Hieno ja tärkeääkin tärkeämpi kuva. Se ei jätä mitään arvelujen varaan.
Mä täällä nimittäin heti säikähdin tota sun tekstiä: €tää saa jäädä viimeiseksi teks- tik-si", kunnes tajusin ilkikurisen näppispeikon osuneen maalinsa "testiä"-muokatessaan.
Ota nyt vauvaliimaa reilusti käyttöön ja pue pienelle jarrusukat, kuten tapana usein on noilla viikoilla tehdä. Kivaa päivää! 🌸
 
Hieno ja tärkeääkin tärkeämpi kuva. Se ei jätä mitään arvelujen varaan.
Mä täällä nimittäin heti säikähdin tota sun tekstiä: €tää saa jäädä viimeiseksi teks- tik-si", kunnes tajusin ilkikurisen näppispeikon osuneen maalinsa "testiä"-muokatessaan.
Ota nyt vauvaliimaa reilusti käyttöön ja pue pienelle jarrusukat, kuten tapana usein on noilla viikoilla tehdä. Kivaa päivää! 🌸
Haha enpä huomannutkaan kirjoitusvirhettä😅 Viesti sai vähän dramaattisemmin sisällön, mutta joo siis jääköön tuo nyt toivottavasti viimeiseksi TESTIKSI 🤣
 
Tästä lähdettiin, kp 25/29. Ihan uskomattoman aikaisin verrattuna esikoiseen, mutta edellisenä päivänä jo sanoin puolisolle että nyt mun täytyy olla raskaana. 😄

Nyt flon mukaan 3+6, ja digi vahvisti uutiset. 😍

1000025623.jpg
 
Mulla on tää testien tekeminen lähtenyt ihan lapasesta. Yritän nyt vähän rajoittaa testien tekemistä (tai sitten en). On niin ihanaa nähdä ne kaksi viivaa. Varsinkin, kun ne pysyy samana tai tummenee. 🤭 Siitä tulee sellainen onnellisuusbuusti.

Alla kuvat eilen aamulta (dpo11) ja tältä aamulta (dpo12). Testi on clearbluen nopea normiherkkyydellä.
 

Liitteet

  • IMG_0491.jpeg
    IMG_0491.jpeg
    444.7 KB · Katsottu: 12
  • IMG_0512.jpeg
    IMG_0512.jpeg
    277 KB · Katsottu: 12
Hienosti vahvistuu Pöllöliini! 🤍

Itsekin himotestaajana tuhlasin vielä pc puikon ja digin. Tänään ois 4+3. 🤍
 

Liitteet

  • 20240608_170540.jpg
    20240608_170540.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 8
  • 20240608_171204.jpg
    20240608_171204.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 8
Viivat vahvistuu 🤩 mutta vähä mietitytti kun kuitenkin noin haaleat edelleen, laskujen mukaan olisi dpo 20 tai 21 (tikutettu ovulaatio). Mutta kylhän toi liuska alkaa tässä kuvaa katsoessa oleen jo aika vahvan tuntuinen.

Pitäsköhän kuitenkin käydä ostamassa vielä digitesti.

Kuvissa ylhäällä maanantain testi, alhaalla tämän päivän. Liuska One+step, puikko YO:n. 1000012228.jpg1000012226.jpg
 
Viivat vahvistuu 🤩 mutta vähä mietitytti kun kuitenkin noin haaleat edelleen, laskujen mukaan olisi dpo 20 tai 21 (tikutettu ovulaatio). Mutta kylhän toi liuska alkaa tässä kuvaa katsoessa oleen jo aika vahvan tuntuinen.

Pitäsköhän kuitenkin käydä ostamassa vielä digitesti.

Kuvissa ylhäällä maanantain testi, alhaalla tämän päivän. Liuska One+step, puikko YO:n. View attachment 134301View attachment 134302
Hienosti vahvistunut 🥰 Hae ihmeessä Digi jos siltä tuntuu! Siinä jää paljon tihrustelua ja vertaamista pois.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top