Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auts, voin samaistua huoleen. Onneksi tosiaan ultra on jo tänään niin saat nopeasti lisäselvyyttä asiaan - toivottavasti kaikki on testistä huolimatta hyvin.Nyt putosi kivi vatsaan. ...
Sori en kuulu tänne ryhmään mutta käyn katselemassa välillä muiden plussatestien kuvia ja manifestoin itselle samaaNyt putosi kivi vatsaan. Tein vielä yhden pregcheckin liuskan pois kaapista tänään. Kontrolliviiva on palannut testiviivaa selvästi vahvemmaksi
Kuvassa alin tehty aamulla, toiseksi ylin tehty viikko sitten. Ensimmäinen raskaus mulla, joten ei sillä tavalla kokemusta vastaavasta, mutta eikö tämä aika selkeää kieltä nyt puhu?
Lohduttavaa on se että tänään on vu. Jos nyt kesken menee, niin voidaan varmaan laatia joku plan, miten jatkaa tästä. Ainakin hcg pyydän testattavaksi.

Tsemppiä epätietoisuuden. Onneks se ultra on tänään.Nyt putosi kivi vatsaan. Tein vielä yhden pregcheckin liuskan pois kaapista tänään. Kontrolliviiva on palannut testiviivaa selvästi vahvemmaksi
Kuvassa alin tehty aamulla, toiseksi ylin tehty viikko sitten. Ensimmäinen raskaus mulla, joten ei sillä tavalla kokemusta vastaavasta, mutta eikö tämä aika selkeää kieltä nyt puhu?
Lohduttavaa on se että tänään on vu. Jos nyt kesken menee, niin voidaan varmaan laatia joku plan, miten jatkaa tästä. Ainakin hcg pyydän testattavaksi.
Tänään dpo 35 / 7+0 (arvio)Sori en kuulu tänne ryhmään mutta käyn katselemassa välillä muiden plussatestien kuvia ja manifestoin itselle samaa
Mutta mikä dpo sulla on?
Olen näitä sen verran selaillut ja jossain ryhmässä törmäsin siihen että kun hcg nousee "liian korkeaksi" eli nämä testit ei pysty reagoida siihen niin kontrolliviiva haalenee. Eli pitäisi laimentaa pissaa vedellä jotta saa taas tasavahvat viivat.
Kokeile tätä jos kyse olisikin vain tästä ilmiöstä?![]()
Kiitos. Rutistushalaus myös sinne. Toivon todella, että teillä olisi vain hyvin hitaasti nouseva hcg ja kaikki olisi kumminkin hyvinTsemppiä epätietoisuuden. Onneks se ultra on tänään.
Mulla vähän sama tilanne. Mun testiviiva ei ole noussut kontrollia vahvemmaksi missään vaiheessa eli luulempa että tämä päättyy keskenmenoon. Mulla vu vasta kahden viikon päästä (jos sinne asti päästään).
Paljon tsemppiä, toivotaan että ei ole mitään vakavaaNyt putosi kivi vatsaan. Tein vielä yhden pregcheckin liuskan pois kaapista tänään. Kontrolliviiva on palannut testiviivaa selvästi vahvemmaksi

No niinpä! Kiitos@Evannu onneksi kaikki siellä hyvin![]()
Pidän peukkuja teille