Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa!Kerroin omalle äidille eilen tämmöisellä viestillä, laitoin kuvan ja lorun
Nyt sulateltavaksi suuri uutinen:
näkyi ultrassa syke pienen sydämen!
Syyskuussa meitä on kuusi,
kun syntyy perheeseemme jäsen uusi!
Oon muistaakseni kertonut isovanhemmille hieman ennen kun kaikelle kansalleIhanaa!
Jos varhaisultrassa kaikki on normaalisti mutta viikot on 7+ niin uskallatteko vielä tässä kohti kertoa vaikka just isovanhemmille? Miten sulla aiemmista kokemus?![]()
Oletpa kurjan vastaanoton saanut. Itsellä aika sama tilanne kuin sinulla, mutta sain aivan ihanan vastaanoton niin puhelimessa kuin neuvolassakin, josta muuten sain pahvisen äitiyskortin edelleen mukaanMä olen myös yrittänyt asennoitua niin että ihmiset saa sanoa mitä sanovat, mutta eihän se silti ihan niin mene... väistämättä kurjalta tuntuu... huomasin jo neuvolaan soittaessani kun kerroin että olen 41v. ja kuopukseni on 15v., niin koin että neuvolan täti nauroi puhelimessa että sinullahan on ollut sitten pahvinen äitiyskortti, että nykyään sekin on sähköisenä. Tuli vähän ennakkoluuloinen fiilis, että mitenkähän minut neuvolassakaan otetaan vastaan. No, huomenna menen ekaa kertaa neuvolaan katsomaan, että millaista kohtaamista siellä syntyy.
Toinen tilanne oli työterveyslääkärissä heti positiivisen raskaustestin jälkeisenä päivänä, kun kävin keskustelemassa unettomuudestani....lääkäri kysyi ensimmäisenä että onko minun tarkoitus pitää tämä lapsi? Mun mielestä se oli outo kysymys tai sitten vain oon nyt liian herkkänä hormonieni kanssa. Totesin vain että kyllä todella on, tätä lasta on 1,5v. toivottu.
Olisin halunnut pitää tämän nt-ultraan asti salassa, mutta voi olla että joudunkin kertomaan jo lähipäivinä, sillä en tiedä jaksanko pahoinvointini vuoksi hoitaa työtäni. Viime päivät on ollut sen verran hankalia. Luulin jo saaneeni pahoinvointirannekkeesta avun, mutta ei se nyt ihan niin mennytkään.![]()