Mä kait oon luullut että tyyliin kaikki ottaa noi säästöön johonkin vauvakirjaan tmsIhana idea. Mulla on esikoisen ajalta kyllä kaikki säilössä. Joku läheisistä piti mua kerran hulluna ku leikkasin lapsen rannekkeen säästöön![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kait oon luullut että tyyliin kaikki ottaa noi säästöön johonkin vauvakirjaan tmsIhana idea. Mulla on esikoisen ajalta kyllä kaikki säilössä. Joku läheisistä piti mua kerran hulluna ku leikkasin lapsen rannekkeen säästöön![]()
Koko vastasi 6+3 kun mun laskujen mukaan nyt olisi 6+5. Tämä oli kolmas kerta samalla kätilöllä. Esikoinen oli mukana ja kätilö ainakin vaikutti siltä että muisti meidät, en tiedä voiko oikeasti muistaa mutta ihana lämminsydäminen palvelu tälläkin kertaa 
Meillä meni hyvin, kohdussa kasvaa, mutta vielä ei näkynyt asukasta.@Meriitti miten teillä meni?![]()
Hyvä kun laitoit ton kommentin, nimittäin tajusin itse laittaa viestiä omaan neuvolaan että oliko heillä ultraukseen laitetta. Kuulin nimittäin joskus puskaradion kautta, että sinne oltiin tilaamassa, mutta en tiedä miten homma lopulta meni. Eli ehkä mäkin hyvällä tuurilla saan ultran siellä (ensikäynnillä?)Oulussa Merioulunneuvola tarjoaa alkuraskauden ultraa hintaan 79e, joskus tuli sitäkin mietittyä, mutta en sitten koskaan tullut menneeksi juuri siksi että saman tiedon saan kyllä myöhemminkin jos vain jaksan odottaa, ja ultra ei muuta asioita mihinkään suuntaan. Olen onnekas kun oman neuvolani raskauksia hoitava täti on opetellut käyttämään ultraa ja heillä on käytössään joku tk:n vanha. Hän ei rutiinisti ultraa muutoin kun ekalla kerralla kun määritellään raskauden kestoa ja varmistetaan raskaus.