Adalmiinas
Oman äänensä löytänyt
Mulla on jäätävä väsymys kokoajan! Myös rinnat on arat. Tänään ekaa kertaa hieman etova olo, vielä ei paha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kans toivon että tulis jo selkeemmin jotain oireita - etenkin kun tuntuu että ne vähätkin oireet mitä oli vielä vk sitten on hävinnytViikko 7. alkoi ja edelleenkään ei mitään oireita. Jopa toivoisi vähän että jotain olisi niin tuntuisi raskaus todellisemmalta. Ehkä myöhemmin kadun, että olen näin sanonut jos tuleekin kovat pahoinvoinnit ja en ole osannut nauttia kun niitä ei ollut
Mulla on ollut aina väsymyksen kanssa ongelmia, mutta tää on ihan kauheeta. Kuumat kelit ja kesän aktiiviset menot ei auta yhtään asiaa.
Garmin-älykellon bodybattery näyttää etten lataa edes 30% yön aikana. Kahteen mennessä tuo on jo tyhjä ja työpäivän jälkeen pyristelen kun kala kuivalla maalla siihen asti että oikeesti saa nukuttua. En kyllä jaksa jos jatkuu näin. Viikkoja 5+.
Vinkkejä?
Eipä juuri vinkkejä mutta sympatiaa. Mulla myös Garminin älykello ja body battery tyhjä aina joskus iltapäivällä viimeistään ja ehtii nousta yön aikana hikisesti johonkin 25-30.
Leposyke noussut melkein kymmenen lyöntiä plussaa edeltävästä. Nukuttuakaan en kunnolla saa, herään aina viideltä.![]()
Onko muilla hengenahdistusta? Tuntuu ettei saa vedettyä syvään henkeä kunnolla ja vähän väliä saa "haukotella".
Jep, täällä sama, 5:30 loppuu unet.Joo mullakin noussut leposyke noin 10 lyöntiä ja herään tosi usein viideltä![]()
Munkin täytyy tarkistella koko ajan vuototilanne. Ekassa raskaudessa oli samaa mitä nyt, että pientä ruskeaa vuotoa melkein joka päivä, ja koska se meni kesken (kkm) niin mun aivot ajattelee että tämäkin menee. Vaikka tuo vuoto voi olla ihan normaaliakin. Mitään kipuja ei siis ollut silloin eikä nytkään.Tänään on nyt ekoja kertoja alkanut vähän jomottaa alavatsaa/kohdunseutua. Saman muistan ihan alkuraskaudesta esikoisen odotuksesta mutta stressaahan tämä ja koko ajan pitää ravata tarkistamassa että onko vuotoja (toistaiseksi ei yhtään mitään).![]()
Öisin on ollut todella kipeä kurkku ja tuntuu vaikealta hengittää. Pahoinvointi väheni flunssan ajaksi ja nyt taitaa olla tulossa takaisin kun flunssa helpottaa.Joo mulla oli esikoisesta tosi paljon tuota nenäkamcon kuivuutta ja tukkoisuutta etenkinMä oon ollut flunssassa, niin yllättävintä on että raskaus ilmeisesti aiheuttaa nenän limakalvon kuivutta ja tämä on ihan kamalaaÖisin on ollut todella kipeä kurkku ja tuntuu vaikealta hengittää. Pahoinvointi väheni flunssan ajaksi ja nyt taitaa olla tulossa takaisin kun flunssa helpottaa.