Varhaisultra

Mulla oli tänään varhaisultra. Sieltä löytyi 6+0 vastaava alkio ruskuaispussin kera ja myös syke näkyi ruudulla 🥰 gyne haluaa vielä kahden viikon päästä kontrolliultran, ilmeisesti koska kyseessä on hoitoalkuinen raskaus.
Mä oon täällä odottanut jännityksellä kuulumisia! Ihana kuulla että löytyi pieni sykkeen kanssa ❤️ ja itse en todellakaan pistäisi pahitteeksi jos saisi lisäseurantaa 😅

Mä oon täällä odottanut jännityksellä kuulumisia! Ihana kuulla että löytyi pieni sykkeen kanssa ❤️ ja itse en todellakaan pistäisi pahitteeksi jos saisi lisäseurantaa 😅
Mä olisin niin toivonut, että se olis tuuminut vaan, et kaikki hyvin ja neuvola jatkaa tästä 🙈 Toisaalta tietty ihana nähdä, että kasvu varmasti jatkuu ja kaikki on hyvin parinkin viikon päästä.

Mulla oli tänään varhaisultra. Sieltä löytyi 6+0 vastaava alkio ruskuaispussin kera ja myös syke näkyi ruudulla 🥰 gyne haluaa vielä kahden viikon päästä kontrolliultran, ilmeisesti koska kyseessä on hoitoalkuinen raskaus.
Ihanaa ja isosti onnea hyvistä ultrakuulumisista! 🥳🌈 Mä täältä sivusta huutelen, käyn aina välillä sun kuulumisia täältä kyyläämässä! 🫣

Oi onnittelut teille!😍😍Ihanaa että sykekin jo bongattu! Kiitos kun jaoit.🙏

Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
muumikki 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Pogo 17.2.
Cherry1520 17.2.
Hiiohoi 17.2.
Titiuu_85 18.2
Oljenkorsi 23.2.
Antzeliina 24.2.
Knuutti 28.2.

Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
muumikki 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Pogo 17.2.
Cherry1520 17.2.
Hiiohoi 17.2.
Titiuu_85 18.2
Oljenkorsi 23.2.
Antzeliina 24.2.
Knuutti 28.2.
Tällä viikolla on monella jo ultra 😍 Laittakaa sitten ultrakuulumisia tänne!

Pogo 13.2.
Eve877 14.2.
muumikki 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Cherry1520 17.2.
Hiiohoi 17.2.
Titiuu_85 18.2
Oljenkorsi 23.2.
Antzeliina 24.2.
Knuutti 28.2.

Mä ajattelin sanoa miehelle että saa kyllä luvan tulla ultraan mukaan ainakin viemään mut sinne jos ei muuten kun on aika pahasti syyllinen tähän tilanteeseen. Enhän mä yksin olis tähän pystynyt vaan kaveriksi on tarvittu myös mies.

Mäkin malttamattomana odottelen kuulumisia, kun itellä ei kuitenkaan ole varhaisultraan varaa.

Mua vähän houkuttelisi käydä kurkkaamassa. Tuota Perhe-Artea katselin ja pohdiskelin kun olisi kuitenkin aika edullinen hinta. Onko kokemuksia sieltä? 🤔

Meillä tosiaan nyt olisi kaiketi 5+6 vkot meneillään, eli harkinnassa on josko ensi viikolla kävisi kurkkaamassa...

Se olikin täällä jo mainittu, en tiiä miten tää pompautti keskustelut niin että jäi pari sivua välistä 😅

Muokattu viimeksi:
Mua vähän houkuttelisi käydä kurkkaamassa. Tuota Perhe-Artea katselin ja pohdiskelin kun olisi kuitenkin aika edullinen hinta. Onko kokemuksia sieltä? 🤔

Meillä tosiaan nyt olisi kaiketi 5+6 vkot meneillään, eli harkinnassa on josko ensi viikolla kävisi kurkkaamassa...

Se olikin täällä jo mainittu, en tiiä miten tää pompautti keskustelut niin että jäi pari sivua välistä 😅
Oma kokemus löytyy Tampereella sijaitsevasta Sydämen syke kätilön ultrauspalvelusta kahden vuoden takaa ja voin sitä suositella, jos Tampereen suunnalle asiaa👌

Oon kyllä perhe-artea nähnyt suositeltavan😊

Kiitos 🙏🏻

Meillä Tampereelle on suhteellisen lyhyt matka, eli sen suhteen ei ongelmia. Täytyy kurkkia vielä tuo mainitsemasi 🤭

Pogo 13.2.
Eve877 14.2.
muumikki 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Cherry1520 17.2.
Hiiohoi 17.2.
Titiuu_85 23.2
Oljenkorsi 23.2.
Antzeliina 24.2.
Knuutti 28.2.

Kävin eilen ultrassa. Kopioin saman tänne mikä salaisellakin puolella on. Täällä ollaan todistetusti raskaana kunnes toisin todistetaan. Yksi :Growing Heart: löytyi oikeasta paikasta. Laskettu aika heitti vähän mutta mulla on aina heittänyt tässä vaiheessa. Lopullinen määräytyy np-ultrassa. Alkio siis näytti vähän pienemmältä kuin menkoista laskettuna.

Takaisin